Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bon

Is Dit Een Zg. Banaan?

Recommended Posts

med_gallery_9859_1901_488160.jpg

 

 

Mooi in het midden ongeveer!

 

Wat doe ik nuu best? Wegknippen?

 

Het is een Master Kush van dutch passion, gefeminiseerd...

 

cheers! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is er een ja, en daarboven komt er volgens mij ook eentje... ff met een pincetje weghalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, dat is een banaantje... Gewoon weg plukken met een pincet, en der goed in de gaten blijven houden...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomas: done and done! thx voor de tip! Mooi met de pincet :bier

 

@paffie: in de gaten houden... dus alle bananen weghalen, maar wat zijn de gevolgen van eentje niet gezien te hebben? Ik heb ergens gelezen dat de banaan ook niet vruchtbaar kan zijn, maar hoe kom je hier achter?

 

cheers en bedankt voor de tips en snelle reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hoeven niet vruchtbaar te zijn, maar kunnen dat zeker wel. Het risico is dat hij stuifmeel produceert dat de omliggende toppen kan bevruchten. dan zit je dus met zaad in je toppen...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, das dus ook gevaarlijk voor mijn omliggende planten... Maar de banaan produceert nog geen stuifmeel, ofwel? Enkel in een latere fase als de banaan opengaat... dacht ik...

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd een banaan... het lijkt op een stuifmeelstam. Je kan het mooi zien in het midden van de foto, rechts van de onderste oranje/rode haartjes. Herma eigenschappen die naar boven komen, waarschijnlijk door stress (het is mijn eerste kweekje eej :bier )

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

of het door stress is valt te betwijfelen, het kan een zeer lichte vorm van stress zijn die deze herma eigenschap triggert, feit is wel dat het bij gefeminiseerd zaad al snel raak kan zijn.. Ook als de planten amper of geen stress krijgen. Ik heb nog maar weinig goeds gehoord over de gefeminiseerde zaden van dutch passion (herma neigingen), dit bevestigt het maar weer eens.

is je hok 100% lichtdicht? Is het hok dicht gebleven tijdens de donkere periode? Of hebben ze grote temperatuur verschillen gehad oid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

groooooooooote temperatuursverschillen! in het begin zitten sukkellen met mijn homebox xl (dus wel lichtdicht denk ik)... Vandaag is mijn thermostaat aangekomen!

 

Dus dutch passion heeft dit wel vaker? I'll keep that in mind. 'k Ben ook wel van zin nooit meer gefeminiseerd zaad te kopen, dat zijn toch een soort van mongolen genen :verrygood

 

Haal ik de plant best weg, of is dit te extreem?

 

cheers en bedankt voor de info :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog bananen gevonden en verwijderd, maar ik zie er nog in de aanmaak...

 

Wat is nu een goede ratio om de plant (of beter planten, ik heb drie master kushen van dutch passion) weg te halen uit het hok? Ik denk dat de hoofdtop er vijf had, drie in aanmaak en twee die ik verwijderd heb, maar andere toppen hebben dit probleem ook, ik zie bananen in de aanmaak....

 

Zou echt jammer zijn, week 6 ongeveer al, ben begonnen met 13 planten waarvan 3 mannelijk en nu waarschijnlijk nog eens 3 herma's :bier :verrygood :smoke

 

getting depressed here... 'k Wil de rest nu zeker niet kwijt...

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

 

Zolang jij de boel bij kan houden wat verwijderen betreft zou ik ze niet weg halen voor die paar weekjes dat ze nog moeten staan... die paar bananen die je tot nu toe heb is niet veel...

 

Mocht het een probleem zijn om ze te kunnen verwijderen is het misschien slimmer ze wel weg te halen, als jij per ongeluk 1 banaantje mist, zullen niet al je toppen ineens bevrucht zijn.

 

Wel is het zo dat de bananen zich pas rond deze bloeiperiode laten zien, dus het kunnen er wel meer worden...

 

Ik zou zeggen gewoon goed in de gaten houden, alles verwijderen wat je tegenkomt, en als het niet bij te houden is, dan kan je ze misschien wel beter verwijderen...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ai hermafrodiet

 

hoe ken dat nou? alleen al door temperatuur veschillen nee toch? d8 dat gefeminiseerd zaad 99% fem zou zijn .. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paffie: dank je voor de geruststelling (een beetje), ik ga de bananen proberen bij te houden, als het er echt veel worden dan gaat ze om... Dat beetje thc dat erop zit kan ik dan nog wel ice-o-late(re)n denk ik...

 

@robertoo: tem verschillen is het enigste probleem dat ik gehad heb, een beetje overvoeding maar dat was maar bij 1 keertje water geven en een sporadische afzuring vergeten, tja we paffen allemaal eej :verrygood

 

Toch goed opletten met gefeminiseerd zaad, beter bij sannie :smoke en een paar mannetjes molesteren.

 

Volgende ronde is jack hammer en nycd van sannie's shop :bier

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...