Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

toverfluit

1 Buitekweek Plan+vraagje

Recommended Posts

Hoi Hoi :whistling

 

Ik ben van plan om mijn eerste buite kweekje te doen :verrygood

Ik heb al veel gelezen enz maar ik zat nog met een paar specefieke vraagjes:

Dus ik ben van plan om 15 white widow zaden te kopen en 1 liter canna terra vega (voor de groei) en 1 liter canna terra flores (voor de bloei) de eerste 2 weken ben ik van plan om rataplan zijn wormenhumus thee te gebruiken(http://www.wietforum.nl/Zeer-Goedkope-Voeding-Voor-Zaailingen-En-Stekken-t24725.html)

en daarna de canna terra vega te gebruiken (volgens het kweekschema) en dan later als ze in de bloei komen canna terra flores te gebruiken mijn vraag is nu : ik wil de hoeveelheid water die de planten krijgen zelf bepalen en niet het weer dus zou het mogelijk zijn om plasticfolie over de potten te doen en de steel van de planten er door te laten groeien en het plastic folie eraf te doen als ik water wil geven of zou dit slecht zijn voor de plant op een of andere manier?

 

 

alvast bedankt:D PS: zeg me als ik iets ben vergeten in men plan:) thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook een beginner op het gebied van kweken, maar volgens mij is white widow niet echt een goede keus voor buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al veel gehoord dat White Widdow een " tricky " plant is om buiten te groeien.

 

als het de 1e keer is zou ik een soort kiezen die je gemakkelijk kan groeien enz...

 

 

 

later,

 

Roel. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat idee met dat plastic zou best kunnen ik heen foto gezien ik dacht van rich die had dat ook ik zal de foto even op zoeken maar ik zou toch een ander soortje nemen als ik jou was het is niet echt een buiten plant en heeft snel last van schimmels buiten heb ik gehoord of je moet gaan verduisteren zodat de kans op schimmel kleiner word

 

 

med_gallery_6678_2142_326474.jpg

 

deze foto is van rich je bedoelt zoiets denk ik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die folie zit er bij mij op omdat ik al een tijdje te nat sta.

Als de planten groter zijn gaat die folie er weer af omdat ze eventuele regen dan zo wegwerken. Nu de plantjes nog klein zijn duurt dit erg lang.

 

Ik zou wat verslagen doorlezen om tot een soort te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yup precies wat ik bedoel thx voor de reacties wat voor soort zouden jullie me dan aanraden als beginner voor buiten?

 

 

ik hoor veel goede verhalen over PP en top 44

ik zelf ben dit jaar begonnen met 3 pp`s buiten en ze doen het prima

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dit jaar voor het eerst begonnen met Double Fun en Durban Poison. Voor de grap heb ik eerst wat testjes gedaan met widow skunk. veel succes met je kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...