Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Foto-JNZ4LTKP.jpg

Foto-VDKGSSRY.jpg

Foto-UC7PC4O4.jpg Trainwrecks

 

ik ben nog wat op zoek om mijn foto's niet langer via mijn album up te loaden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten, flan... maar misschien kun je ook je eigen draad openen... bijvoorbeeld bij de Indoor Kweekverslagen & Foto's... ik vind het leuk om hier over je resultaten te lezen... maar niet elke tussenstap...

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :D

sorry voor het misverstand , ge ziet dat ik hier maar wat rondhang :rofl

Kga daar verandering inbrengen en hier wat meer tijd doorbrengen ,.......

maar dan wel op mijn eigen topic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

RDG in the house....hey mensen. Ben hier op aanrader komen aanmelden en blijkbaar is Flan me al voor geweest. Alleen maar goed want het ziet er allemaal wel heel groen uit..nix te klagen natuurlijk!

 

Is nog vroeg en ben nog aan het rond kijken maar zal straks wat growreports beginnen met eigen TW en kruisingen natuurlijk.

 

Keep it green,

 

RDG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ha bon... die is goed... mijn mening over de authenciteit van TW... ik ken RDG niet en weet niet welke genetica zij in huis hebben... ik weet wel dat de 'echte' UK Cheese en Arcata TW allebei vrouwelijke kloontjes zijn...

 

Bij elite clones is er geen zaad meer verkrijgbaar, of bestaan de originele ouders niet meer, of de gezochte pheno is zeer zeldzaam... van clone-onlies bestaan dus ook geen mannen... alleen via kruisingen is er nieuw zaad beschikbaar... via zelfbestuiving... of via terugkruisen... zou ELqueso dan een onderlinge zelfbestuiving zijn? :D

 

Misschien is ELqueso wel Arcata TW x Skunk#1... of UK Cheese x TW... beide geven kans op goed nageslacht! Ik ben benieuwd naar je foto's, Flandrien! ;)

 

Ik zag dat H3ad naast Casey ook nieuwe Arcata TW kruisingen uitbrengt... Geisha lijkt me wel wat... maar voor wie Arcata TW zoekt is zijn bx via Thai wellicht de beste keuze...

 

Aangenaam RDG... we hadden het hier nog over jou... en je genetica... misschien kun jij ons uitleggen wat Elqueso precies is...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangenaam RDG... we hadden het hier nog over jou... en je genetica... misschien kun jij ons uitleggen wat Elqueso precies is...

 

 

Hey mensen,

 

Zeker wil ik uitleg geven aan de ElQueso. Is een feminized cross tussen de RoyalDutchCheese en de RoyalDutchTrainWreck.

 

RDC = Original U.K. Cheese x RoyalDutchNepalHashplant thern backcrossed again to the Cheese until we selected the right pheno for growth and smell characteristics.

 

RDTW = Original Arcata cut gifted to RoyalDutchGenetics by one of our friends in Oregon who has had the cut and kept it alive since the 90's.

 

Hiermee hebben wij een feminized cross gedaan; RDCheese als moeder gebruikt en de TW als vader. Dus met deze selectie kan men zeker een moeder uitkiezen voor eigen genetica.

 

De bloeie tijd van deze hebben wij op 10weken staan maar is wel is wat langer uitgevallen en soms wat korter maar we houden het bij 10wkn.

 

Bushy plants with big green leaves and super potent high that will get you where u wanna be!

 

Enjoy,

 

RDG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hiermee hebben wij een feminized cross gedaan; RDCheese als moeder gebruikt en de TW als vader. Dus met deze selectie kan men zeker een moeder uitkiezen voor eigen genetica.

 

Dank je voor je uitleg RDG... toch vraag me daarom af waarom je niet een mannelijke RDCheese hebt gebruikt als vader... en TW als moeder... of gebruik je nooit mannelijke planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dank je voor je uitleg RDG... toch vraag me daarom af waarom je niet een mannelijke RDCheese hebt gebruikt als vader... en TW als moeder... of gebruik je nooit mannelijke planten?

 

Is wellicht een idee voor volgende keer...ben nu ook bezig met CherryCheese. Een verrasing voor komende zomer.

 

Stay tuned for more...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello

 

ik heb zelf net de fem trainwreck van rdg afgebloeid (geen herma's).Deze had ik gewonnnen met hun wedstrijd voor de naamgeving

mooie planten met veel harsen en een aangename geur in de kelder maar als je met je neus er gaat bovenhangen stinkt hij echt wel .gelukkig smaakt hij absoluut niet zoals

hij ruikt ik heb gisteren een snel gedroogd topje gerookt en ik moet zeggen de smaak is echt superb .aangezien de avond na die joint niet geeindigd is kan ik me de smaak niet meer zo woordelijk herinneren (post ik later nog wel eens) het effect herinner ik me ook niet meer zo goed maar dat regelen we later wel met een smokereportje als hij deftig is gedroogd enz.

Hij is trouwens onder tl gekweekt in een soort van last minut scrog :o

 

in ieder geval waar jullie eigenlijk op wachten (of ondertussen al niet meer geziend e leeftijd van het topic) een plaatje dan maar

 

 

 

gallery_6461_2301_876609.jpg

 

gallery_6461_2301_1877637.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10871_7056_36409.jpggallery_10871_7056_10228.jpg@ spudnik die topjes zagen er verre van afgebloeid uit , rdg 's hebben 9 weken zichtbare bloei nodig gallery_10871_7044_718924.jpg

gallery_10871_7044_681314.jpg trainwreck hoort hele harde toppen te hebben

gallery_10871_7056_89083.jpggallery_10871_7056_91525.jpg

gallery_10871_7056_43379.jpggallery_10871_7056_558684.jpg

 

ik hoop dat ik dit topic wat nieuw leven kan inblazen want trainwreck is het beste wat ik ooit gehad heb en ondertussen toch al tegen de 50 soortjes gegrowd

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi snoepgoed hoor. :blink:

Lijkt me lekker te roken (ben wel jaloers).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidihi, leuk een trainwreck topic.

 

Heb via ruil een aantal zaden ervan bemachtigd en er staan er nu een paar in bloei. Klok 2 weken bijna op 12/12 dus we zien de eerste blommekes komen.

 

Ook heb ik een stek getrokken om evt later als moeder te gebruiken.

 

Ik vind het een vrij snelle groeier, is het ook een meer sativa-plant?

 

Groeten

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specoolin theorie wel maar dezer dagen is het wat men het wil noemen

Bij de tw 's die ik afbloeide had ik zowel indica als sativa pheno's

de planten mochten dan wel verschillen van uiterlijk , de buds bleven qua effect hetzelfde

die van greenhouse seeds zijn overwegend indica beinvloed , lijkt me

gallery_10871_7044_718924.jpg

in mijn topic http://www.wietforum.nl/het-leven-zoals-he...-co-t52063.html

staan er nu ook weer tw maar die zijn nochtans ook van greenhouse maar ze nemen meer hun tijd dan bovenstaande pheno

@ budmeester

echt n een van potenste soortjes die ge kunt kweken naar mijn idee , ondertussen toch al een 50 tal soortjes (sommige met grote namen )de revue gepasseerd hier

gelukkig gestekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb van sativabeliever nog gelezen dat het een kruizing is tussen 2 sativas en een afghaan.

Maar zijn er weer 2 verschillende lijnen in omloop?

 

Mijn zaden heb ik via ruil, volgens mij zijn ze van RGD maar weet niet zeker.

 

Als de toppen aanzwellen zal ik hier es een foto in kwakken. B)

 

Gr

Wv

 

Ps: op sommige foto's vind ik de TW nogal bladrijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Arcata TW stek heeft weinig blad... en er heel veel kruisingen gemaakt met deze stek... afgelopen meeting heeft Adam nog zaadjes van A-Train uitgedeeld... een kruising van ATWxAfghaan door TH Seeds... daarnaast bestaan er ook nog zaadjes van de soort TW... maar de kans op een pheno als ATW is erg klein... zelfs als je zaad van precies dezelfde ouders als ATW zou hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok er is dus wel het een en ander aan verschillen op de TW-markt. :wacko:

 

Nou we zullen het beleven, ik ben van plan om mijn TW's en ook El Queso (Cheese * TW) te bevruchten met mijn Santa Maria dekhengst. ;p

 

Benieuwd wat daar uit gaat komen. :specool

 

Groetjes

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog wat pics van bon's Casey Jones.... Head seeds... ATW is de oma in deze mix... x Thai... x Diesel... meen ik... smaak en de high van ATW proef je nog goed terug...

 

gallery_6144_2861_39356.jpg

 

gallery_6144_2861_821687.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er toevallig iemand Outdoor ervaring met Trainwreck.

Het lijkt me wel een aangenaam soortje, maar weet niet of het echt geschikt is voor buiten ?

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vorig jaar trainwreck van "greenhouse" buiten gekweekt

klein beetje last van toprot gehad maar bij de andere soorten die ik had staan dat zogezegd heel goed tegen vocht en schimmels konden had ik wel meer toprot

 

ik had ze wel verduisterd zodat ze in september klaar zouden zijn dus ze stonden in potten

 

de opbrengst was niet al teveel maar van de kwaliteit kon ik niet klagen

 

zeer veel kristallen, zeer lekker van geur en smaak

 

en het effect...man man, echt sterke wiet

 

gallery_6575_317_47157.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een hele tijd geleden van een (onlangs overleden) vriend een TW stek gehad, die blijkbaar ook wel de perfecte pheno is, qua smaak en effect niet te vergelijken. Flandrien kent deze wel ;) (en je weet me wel te vinden als je deze pheno nog es wil), smaakkanon, en man met de hamer in 1 pakje :)

 

dsc02146maaa.jpg

tw1a.jpg

 

droog topje trainwreck

f_DSC01918m_4d38aeb.jpg

 

zover ik weet komt deze soort van de breeders in oregon in de us

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey leuk een trainwreck topic! :rolleyes:

 

Hier een paar fotos van mijn outdoor trainwreck familie(Greenhouse gefem.)

gallery_21740_7737_397684.jpg

De hele familie bij elkaar

 

 

gallery_21740_7737_1228813.jpg

Dit is een stek van de grote plant in de volle grond.

Deze heb ik verduisterd.

 

gallery_21740_7737_427337.jpg

Ook deze staat al zo'n 6 weken op 12/12

 

 

Gr. TW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan der mooi bij trainwreck

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...