Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zat in deze string wat te neuzen en kwam nergens emmeren tegen.

 

Nodig:

Emmer met water

grote plastic fles (gebruik zelf die 2ltr flessen van de lidl)

joint

vuur

 

snij de onderkant van de fles af

maak een gaatje boven in de fles waar de joint in kan/past

Steek de blow aan en steek hem in dat gat

haal de dop van de fles en laat de fles tot dicht bij de tip zakken in het water

draai de dop er weer op en haal de fles langzaam omhoog, door de vacuumwerking hijst de fles aan de joint en verzameld de rook zich in de fles. (De fles nog niet uit het water halen)

Draai de dop eraf en haal de fles uit het water, hijs nu in 1 teug de fles maar es leeg. Als ik het doe, zorg ik wel dat er een bank in de buurt staat :whistling

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ja dat doe ik heel de tijd !

ik raad altijd en iedereen aan om de bucket bong te doen, heb hier permanent een volle emmer water met *BODEMLOZE* :( 2liter fles staan, ni zo'n kleine loser-opstelling :whistling .

ga volgende keer ook eens een videoke posten :blink: free stuff, yay.

 

zo fucking stoned wordt ge daarvan he. Mijn eerste keer was met Northern Light.

In tegenstelling tot jointjes krijg je geen rush (als je puur doet, zoals de bedoeling is), maar komt die high of stone geleidelijk aanzetten. Maar wel STERK he !! na een halve minuut ben je normaal gezien al goed scheef, zonder rush, dat is zo vreemd en ontstellend lekker. het blijft ook wel even hangen, normaal een uur of twee als je niet gierig bent met je portie (wa je normaal in een joint doet) en je wiet goed is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooooow dit heb ik bij een vriend van me op grotere schaal gedaan afgelopen maandag

 

hij heeft zo'n zwembad in z'n tuin die je moet opbouwen & we hadden een 5 literfles van water uit spanje haha, gaatje in de dop en 5 liter rook inademen maar :whistling :blink: :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

w0w moet ik ook's probere, lijk mij wl gezellig ^^

 

smoke ze :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wooooow dit heb ik bij een vriend van me op grotere schaal gedaan afgelopen maandag

 

hij heeft zo'n zwembad in z'n tuin die je moet opbouwen & we hadden een 5 literfles van water uit spanje haha, gaatje in de dop en 5 liter rook inademen maar :whistling :blink: :(

 

er zijn niet genoeg smilies in de wereld om mijn :( ;) :D ;) sentiment uit te drukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al eerder emmere tegengekomen hier en heb het zelf meerdere malen gedaan vroeger, wel tof maar liever gewoon een joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nodig: Een schone grote(rioolbuis) pvc buis van de gamma of karwei. met afsluitdop ( een groot gat in de afsluitdop maken, waar je een stuk tuinslang in vastzet. en een klein gaatje) Je kan deze afsluitdop luchtdicht maken met pvc lijm.

maak ook een handgreep aan de buis, anders glipt ie zo weg(erg glad), doe de joint of de wiet in een hulpstukje die je in het kleine gat stopt. zet de tuinslang aan je mond. steek de wiet aan, til de buis omhoog. en laat hem weer zakken... niet schuin houden, anders ontsnapt er rook... :wOOt

 

 

edit: dus als je een zwembad hebt dan he.... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...