Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

saakje

20 Jaar Oude Hasj...

Recommended Posts

hallo luitjes

ik heb van de pa van een vriend van mij een brok 20 jaar oude hasj gekregen wat hij nog over had uit ze hippytijd :verrygood

nu vraag ik me af of er na 20 jaar niet iets gebeurd met de thc?

zou het sterker worden... of zou juist alle thc eruit verdwijnen?

ik ga hem morge ff proberen denk ik :whistling

groetjess

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou niet meer proberen meestal is wiet/hasj na een paar jaar niet meer goed. ik weet niet wat je er van krijgt maar zal vast niet leuk zijn :verrygood je kan het na tuurlijk altijd proberen dat is je eigen keus.

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet ik ook niet precies maar heb al van veel mensen gehoord en ook ergens op dit forum gelezen dat wiet/hasj al na 3 jaar ofso niet meer te gebruiken is. en bij mij blijft het spul ook nooit zolang liggen:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

heheh ja bij mij normaal ook niet...

tis dat die kerel het nog had liggen

maja ik ga het denk toch wel ff uitproberen en dan merk ik vanzelf wel of het echt slecht voor je is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude hasj bevat een aantal afbraakproducten, die onstaan namelijk in natuurproducten. sommigge ingredienten van de hasj die normaal niet zo veel doen, veroorzaken dan koolmonooxide en nog wat, ik zou een klein kruimeltje proberen, die te testen, en te ruiken, zonder echt te inhaleren. je merkt dan zelf wel of je er een hijs van kan nemen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm oke

dankjewel voor de info

ik ga wel ff een kruimeltje "testen" :whistling

en anders vraag ik wel of iemand anders de eerste hijs neemt :verrygood

groetjess :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk na, als je logisch denkt is hasj pure thc.. dat gaat niet over de datum, wiet wel.. maarjah ik denk niet dat het nog lekker smoked

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal niets anders op zitten dan het gewoon te proberen!

Je zult er echt niet dood aan gaan hoor :verrygood

Ik smoke ook zo af en toe nog wiet van wat jaartjes geleden, goed te roken! (ok 20 jaar is lang geleden maar toch ;) ) Zou het zeker niet weg gooien!

 

Jah peace :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heejj lui

tis alweer een tijdje terug dat ik dit forum opende....

vandaag heb ik die hasj eindelijk gerookt, we hadden niks meer dus besloten maar om het toch te gaan proberen

en ik kan jullie zeggen

UBER HASJJJ!!!

het is dan wel 20 jaar oud... maar je word er zo stoned van als een garnaal :innocent: B)

groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

super .

hoe is die hasj bewaard?

ik vraag me af of ik wiet ook jaren kan bewaren ? :innocent:

 

moet toch de max zijn dat ik in 2026 lekker ervan kan genieten !

2006,2007,2008 .... 2025 en zo voort .... ,smoren en terugdenken aan die zomer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het was bewaard in een luchtdicht zakje ergens in een ouwe schoenendoos...

maar ik raad het je niet aan om het zolang te bewaren...het smaakt niet super meer je word er alleen wel kneiter stoned van :innocent:

groetjess

Share this post


Link to post
Share on other sites

hash zal wel zijn als wijn, meer smaak ontwikkelen tot z'n piek (afhankelen van de hash na enkele maanden of jaren denk ik), om dan vlug te "vallen" in kwaliteit... net zoals een wijn van 1947 die ik eens kon drinken, niet slecht en nog pittig van smaak, maar waarschijnlijk smaakte ie 20 jaren eerder veel lekkerder :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil ook's hasj roken man :smoke

die blok zou ik zeker nog oproken!! gwoon ff controleren dmv je aansteker er tegen te houden (witte rook)

:nerd

 

btw high :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

smaak komt bij mij echt wel op de tweede orde qua belang, hoor.

als je er so knetterstoned van wordt, mag het voor mijn part naar koeiestront smaken, twee minuten later maal je er toch niet meer om :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg niet dat het niet lekker moet roken, en ergens is het relatief natuurlijk (on second thought is koeiestront overdreven), ik zeg alleen dat zelfs als de smaak iets minder is, als het lekker stonet dak het nog zou roken. (heb ooit van die resineuse prut olie gerookt die zich in een pijpje ophoopt na een tijdje te gebruiken, gadverdomme en je wordt er niet eens zo erg stoned van, nooit meer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee sorry ik begreep je verkeerd dan, inderdaad hoeft de smaak niet perfect te zijn als het effect goed is... maar ik dacht dat de smaak je totaal niks uitmaakte :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee je begreep me perfect juist, ik overdreef gewoon (in de "bevlieging van het moment" :whistling )

sorry maat, mijn bed :blink:

 

 

 

(my bad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1987 was een goed jaar, in elk geval, als het beleid de komende jaren gaat veranderen, kan je dus wel een voorraadje aanleggen... zeg maar, van elke joint die je rookt, een kruimeltje opzijleggen, moet je eens kijken wat een verzameling je dan hebt na 20 jaar. Lol, of een brok hasj die al 40 jaar in de familie is, vertel je aan je kleinkinderen, "Kijk dit was nu de hasj die mijn vader rookte" Misschien wordt je dan vierkant uitgelachen, omdat er dan dingen zijn waar je stoned van word zonder de schadelijke bijwerkingen, maar toch. leuk om in een fotoboek te plakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...