Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
el-vogels

Paperflash

Recommended Posts

Hey jonges :bier

 

Was gistren op een festivalletje en naar goede gewoonte roken we er dan een paar :verrygood Nu kwamen er een paar kennissen van mij ook en ze waren ook aant smoren, meegesmoord en toen zei hij tegen mij, alsem op is houd het tipke bij. Die mannen staken da tipke ffkes in brand, blaasden da uit en inhaleerden de rook via hun neus. Ik vond het er maar ranzig en schooierig uitzien maar naar het schijnt lukt het echt wel goed.. Doordat er veel thc op dat tipje hangt. Iemand ervaring, mening? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dat is wel erg extreem , alle beetjes tellen precies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zeggen ze ook dat je het tippie in je mond kunt doen achteraf, vanwege de overgebleven THC. Nou, heb het eens geprobeerd, en stoneder wordt je er niet van en het smaakt ontzettend smerig (naar teer en papier door elkaar heen...). Ik vind het maar onzin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook gewoon genoeg wiet in je joint doen :verrygood ik vind het een beetje triest om zelfs noog je tip te roken en het lijkt me ook niet egt lkkr :bier :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je rookt dan gewoon om stoned , high van te worden en niet omdat je het lekker vindt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf rook ik geen tip, bij de tip doe ik zelfs alleen maar shag :S?

 

hoe dichter bij de tip hoe meer kut smaak!, dus ik doe wiet meer vooraan, en er blijft echt niet zoveel thc in de tip hangen, dat is allemaal nicotine en teer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gasten hebben lekker veel teer binne dan :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt echt wel schraal.

:offtopic :D :D

Als je wil snuiven doe het dan goed (en liever niet) ipv teer en papier door je neus te jagen

tipkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaah da is idd erg schraal, normal gezien kan je na een paar goeie j's zelfs ni meer opstaan laat staan je tipje ook nog opbranden :D koop gewoon meer wiet, rol meer j's wordt stonder en laat da tipje :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen wij een jaar of 15 waren gebeurde dat ook wel eens, niet om thc binnen te krijgen maar omdat het een kutgevoel is in je neus en het grappig was omdat bij een ander te zien.

 

De naam bij ons was tippiesniffen trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij noemde dat tiptrippen 1 keer gedaan nix ervan gevoeld.. iig was al stoned van de joint maar het tippie werkte niet echt versterkend oid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai ze altijd met wiet, en shag ipv een tipje...( dus het mondstukje) je tookt ze op tot aan de sjag, en die bewaar je om later op te roken, in een gewoon vloeitje. kan soms best wel hevig zijn.

 

Maak tipjes van dat kokos papier(bakker), die kan je dan onder je tong leggen. proef je niet, maar de thc word wel opgenomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja kdoe da tegenwoordig ook wel als ik ni stoned genoeg kom

 

't iss well fucked up mja

 

kbeging altijd zot hard ervan te wenen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja da heb ik mannen ook al zien doen, ook vroeger toen ik 16-17 was.

Das niks anders als papier en teer ...en zelfs da beetje thc dat eraan hangt gaat ook niveel helpen. rolt gewoon een deftige joint :lol:

 

(wel een oud topic dat je hier boven haalt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

ge kunt zien aan de tip hoeveel thc/olie van shit erop zit

kdoe het enkel als het tipke gans bruin zie das de moeite

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm... volgensmij is wat er uit je jointje valt tijdens het draaien al 5X zo veel THC dan dat je daar nog binnen krijgt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ge kunt zien aan de tip hoeveel thc/olie van shit erop zit

kdoe het enkel als het tipke gans bruin zie das de moeite

 

Want thc ziet bruin? Niet dus, je bent gwn een dikke laag teer aan het roken, wat danwel geel-bruin achtig is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...