Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
actionhanc

Geef Mij Maar Hash

Recommended Posts

ok het ruikt wel beter maar van wiet wordt je egt niet altijd slomm ligt eraan hoe je je joint draaid en wat voor een wiet je er in stopt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wietjes die ik de laatste tijd heb gekocht werd ik allen slaperig van. Vandaar dat ik de laatste tijden meer en meer hasj ben gaan halen ipv wiet, de high is simpelweg tien keer beter + dat de smaak in de mond behoorlijkveel lekkerder is met een goeie hasj :verrygood

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

van wiet word je echt niet altijd sloom... het verschilt zo erg welke wiet je rookt en wat je op dat moment aan het doen bent, hoe je die dag ervoor geslape hebt etc.

en echt goeie hasj is inderdaad echt super! :verrygood

maar wanneer ik wat mindere hasj rook merk ik er geen reet van en dan heb ik liever wiet

maar het beste blijft nog altijd een cocktail :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij hasj joint moetj je vaak minder hard hijsen eraan, anders verbrand je alle thc... :S dus niet te veel vuur in de vuurkegel. meestal heb ik een bakje waar ik een beetje tabak in doe, en daarop de hasj verkruimel, en dan nog even kneden. Als ik te grote kruimeltjes heb dan werkt ie bij mij ook niet zo goed.

 

en trouwens, is harde hasj beter of zachte... (bij kamertempratuur) maar dan bedoel ik, waar zit de meeste thc in. We komen er hier niet uit. Ik had laatst maroc en die was bikkelhard, en werd na verwarmen met een vuiurtje direct weer hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij begon het allemaal iets meer dan een jaar geleden allemaal met wiet, Op een geven moment begon ik er hasj bij te roken, ik maakte toen altijd mixjes met White Widow of Northem Light met Zero Zero of Superpolm.

 

Toen ben ik andere soorten hasj gaan proberen en er achter gekomen dat alleen hasj eigenlijk veel relaxter is.

 

Nu rook ik de laatste maanden alleen nog maar Maroc of Cristal, wanneer is de hasj goed, ik denk dat Maroc droog moet zijn en echt moet kunnen verpoederen terwijl Cristal weer iets zachter moet zijn.

 

Ik draai altijd tussen de 0,3 gram en 0,5 gram in een joint, ik maak het warm en snijd het in zo dun mogelijke plakjes (het blijven toch geen plakjes want het brokelt helemal af als het weer hard is, plus dat het zo dun en warm nog eens extra droogt.) als ik mijn portie gesneden voeg ik het toe aan de shag die al op mijn vloeitje ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hasj is inderdaad lekker om te roken en een lekkere space maar ik heb wel altijd het gevoel dat de space minder lang duurt, weet iemand of het zo is of dat ik het me verbeeld nja alvast bedankt ea

 

greetz - tikkel - :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaa hash!!! Maar toch liefst met een tikkeltje weed! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook hash verhitten, superplat rollen met (stom voorbeeld) een deegrol. dan oprollen in een kokertje en oproken in een puurpijpje? is ook wel chill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...