Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Devil_stated

Hash Is Super Hard

Recommended Posts

Ik heb een blokje van 40gram hash gekocht..

ik heb gemerkt dat dit blok steenhard is, ik kan het wel ff banden om te verkruimelen maar na paar seconden nadat ik het verwarmd heb, is die hash terug kei hard!

Als ik het rol brandt de hash helemaal niet goed, dus wat kan ik het best doen met dit blok?

Ik kan het toch niet zomaar weg goojen? Heb er veel geld voor betaald..

Kan ik het niet tot poeder malen en zo rollen?

 

Thx

 

Sry als dit niet in goede map staat maar heb wat rond gezocht en vind niets nuttigs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dit gekocht hebt en er veel voor betaald hebt wat je zegd dan heb je echt pech.

Vooral met Hash is er veel troep in omloop.

 

Koop soms wel eens wat :verrygood voor mensen. Maar sta er wel eens van te kijken wat ze willen verkopen want dan is het echt troep.

 

Het is net als met olijf olie, 1e persing is de beste en daarna gaat het alleen maar minder worden.

Ik weet niet of je een microscoop in de buurt hebt, maar dan kan je zo zien wat je hebt gekocht

 

Als die zo hard is zou ik m zoiezo niet graag kopen. Kijk voor de volgende x of je een zachtere soort kan kopen dan zit je vaak met betere kwaliteit

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer eens een hoekje aan te steken en kijk hoe de rook brandt.

brandt deze mooi wit dan kan (hoeft niet ) dit een redelijk hasjie zijn.

 

Brandt deze nu zeer donker en met zwarte walmen kan je er van uitgaan dat deze niet goed te roken is.

 

Wil niet zeggen dat dit een 100 % safe test is, maar je kan zo wel al het kaf van het koren sscheiden als je verder niet zovel ervaring hebt met hasj, een blok van 40 gr ziet er vaak imposant uit .

 

Succes

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, apart. altijd als ik hasj koop in mijn stamshop, dan loopt ie naar achteren om bij te vullen. ik krijg altijd top-kwaliteit, terwijl ie dan als iemand anders dezelfde maroc koopt haalt ie het uit een ander bakje. Zou dat te maken hebben, met dat ze me daar wel kennen? (positef bedoel ik dan he:) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom overigens en stel je eerste even voor zoals in je welkomstmailtje staat vermeld. Een foto zou wel aardig zijn. Harde hash hoeft overigens niet slecht te zijn.

 

Waar is het voor verkocht? En wat is het effect? Hoe smaakt het? want daar heb ik je nog niet over gehoord. Toch wel even geproefd voordat je 40 (..) gram kocht he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn wel manieren om je blokje weer zacht te krijgen. :nerd

De kwaliteit zal hierdoor echter nog achteruit gaan dus schiet je daar niks mee op. Droge harde hash is meestal gewoon uitgedroogd door foute verpakking of heeft waterschade opgelopen.

Mijn ervaring in 99% is toch echt dat als je een plaatje niet kunt buigen of indrukken dat het rotzooi is. Betekent overigens ook niet dat elke kneedbare hash goed is.

Het "burrelen"van de hash is ook een indicatie voor goed materiaal, hiermee bedoel ik hoe de hash doet als je er een vlam bij houd. Des te meer blaasjes en activiteit je ziet des te beter. Word het gewoon zwart en begint te branden beter niet kopen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb zelf een keer ice hash gemaakt, en wel lang laten liggen, toen geperst. Maar die hash was keihard, en echt top kwaliteit! Ik gebruik zelf altijd een mes om hash klein te krijgen. Maar het is en blijft geklooi! Enige optie om het goed te checken is onder de microscoop, of vergrootglas. Voordat je 40gr hash weggooid, kun je nog wel een vergrootglas van €15 uitgeven om het te checken. Kun je het meteen de volgende keer ook checken voordat je iets koopt! :smoke

 

Groeten Stinos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj vanuit Noord Afrika altijd een klein stukje op een twee euro munt in de brand steken. Rook wit is ok. Rook zwart is een nee.

Kijk ook naar de olie die er achterblijft.

 

Als je de aansteker er dicht bij houd en het gaat bubbelen is het ook goed.

 

Is het stukje uitgebrand en er is alleen maar licht grijze as over? Neem dan ook een stukje voor mij mee, al rook ik alleen maar Indiase charras en Tempelbal. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou ik heb zelf een keer ice hash gemaakt, en wel lang laten liggen, toen geperst. Maar die hash was keihard, en echt top kwaliteit! Ik gebruik zelf altijd een mes om hash klein te krijgen. Maar het is en blijft geklooi!

 

 

Same story here. Toen ik ice maakte werd hij ook echt super hard, na een tijdje samen laten smelten met een ander stukje hasj (duurde overigens wel lang, steeds branden en kneden).

Maar als je hem even goed verwarmd. En daarna hem in stukjes snijdt, en er kleine rolletjes van maakt, gaat dat niet?

 

Nouja, dan weet je voor de volgende keer waar je op moet letten in ieder geval! :whistling

 

 

PS: wat is veel geld?? Voor goede kwaliteit hasj betaal je al snel tussen de 200-400 euro voor 40 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik weet en controleer als ik hasj haal is of het een beetje buigzaam is, wat helemaal nog niets over de kwaliteit zegt overigens want maroc is bij de ene shop kei hard en de andere flexibel maar ik houd er gewoon van om wat zachtere hasj te roken.

 

verder moet ik er een vuurtje bij doen en dat er mooi witte egale rook komt dan is het vaak toppie

ruik ook is goed aan het hasjies ik heb namelijk is een hasjie gekocht in de shop dat was super spul hete iets van kasmir zwaar donker bruin tegen het black maroc aan je werd en goed high van maar het rook ( van ruiken ) voor geen ene flikker wat een stank zat ik dus met goede hasj maar vond hem niet lekker :whistling

 

gebruik al u zintuigen om het hasjie te spotten en te bekritiseren

 

ik vind wel dat ie hasj boertjes is want moet laten proberen, hier is dat namelijk wel zo met de boertjes en je weet meteen wat je koopt of neit moet kopen

 

succes voro de volgende keer

 

greetzzz masteryero

 

ps: als je het stukje hasj nog heb stop het anders is in de oven op ongeveer 70 ( ja kan ook 90 graden maar zo doet een maat het van me ) en laat een het warm worden maar wel in persfolie met weer natte doek of papaier erom heen mischien wilt die zo nog wel wat verbeteren zo neit dan is het echte bagger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...