Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Belly Boy

Bigger, Better, 2007!!

Recommended Posts

heeh monkey hoe gaat het nu met de planten dan?

 

ik ben wel benieuwd naar de volgende update :whistling

 

succes!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ owned Planten zijn goed op weg :verrygood ze zien er allemaal mooi uit alleen enkele die aangevallen worden door konijnen maarja we hopen dat ze snel doorgroeien dan maakt het niet zo uit :huh:

voor de rest hebben ze de vorige dagen even last gehad van het slechte weer en zagen ze een beetje lichter van kleur :bier maar nu is het trug goed weer en zijn ze trug ok

binnenkort zal er wel weer een update met foto's komen :rofl alleen wachten we even dat je een mooi contrast ziet :lol:

 

greets

 

Scrale Monkey :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel mooi uit gaat misschien wel wat opvallen uit de lucht zo symmetrisch :verrygood Maar laten we hopen van niet natuurlijk

Veel succes !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit mag wel redelijk wat vanaf komen als er niks tegenzit..

 

Maar ik zie dat je zaadplanten heb gemiseerd? denk dat je beter voor stekken kon kiezen weet je zeker dat alles vrouwelijk is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een aantrekkelijke sexy groenten :verrygood

 

 

Hoeveelste kweek belly?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jord: Stekken had misschien een betere keuze geweest, maar was voor ons niet direct een optie.

We zijn maar een paar jonge belgjes met weinig (geen :whistling ) adressen van stekkenboers.

We hadden dus ook niet direct de intentie heel nederland rond te rijden op jachten naar kleintjes.

Aangezien we een groot aanbod van zaden hadden hebben we eigelijk niet lang getwijfeld.

 

@SweetAmnesia1: Het is men 2de kweek. Vorig jaar begonnen met een aantal plantjes in de tuin, waarvan ik er 2 heb kunnen afkweken. Si1en en Scrale Monkey kweekten toen ook al, maar zij trokken blijkbaar enkel de mannetjes aan :bier .

Hier nog een pica van mijn plantjes van vorig jaar:

 

med_gallery_5881_300_1201848.jpg

 

 

Je ziet dus duidelijk dat we het dit jaar veel professioneler (proberen) aan (te) pakken, en hopelijk werpt dit dan ook zijn vruchten af.

 

En nieuwe foto update komt er denk ik begin volgende week aan.

Gelieve ons te excuseren als we deze maand niet veel zullen updaten en antwoorden, maar de examenperiode voor ons 3 komt er dadelijk aan, en wij kennen onze prioriteiten :rofl .

 

Groetjez BB :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss: jawel jawel maar bij de 3 plante die appart stonden (geen foto's van) is de gaas niet hoog genoeg en de plante zelf ware nogal snel aant groeien, dus de bladeren hingen al over de gaas, waar de konijnen dus aankonde... achja zolang ze maar bij de 3 blijve en ni naar de andere plek trekken, want daar kan de schade wat hoger oplope :verrygood

extra: 2de ontkieming van weer 18 planten verloopt weer uitstekend :whistling maar zoals gezegd, begin volgende week de nieuwe update met wat meer informatie :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeeeer netjes uit,

1ste kweekje was al goed voor een eerste te zijn en vanuit je 2de kweekje kun je zien

dat je al veel hebt bijgeleerd! :verrygood

 

nog veel succes en geef die dames een zoen van me :rofl

 

rook ze :bier

 

 

@cannabusinesss: jawel jawel maar bij de 3 plante die appart stonden (geen foto's van) is de gaas niet hoog genoeg en de plante zelf ware nogal snel aant groeien, dus de bladeren hingen al over de gaas, waar de konijnen dus aankonde... achja zolang ze maar bij de 3 blijve en ni naar de andere plek trekken, want daar kan de schade wat hoger oplope :lol:

extra: 2de ontkieming van weer 18 planten verloopt weer uitstekend :huh: maar zoals gezegd, begin volgende week de nieuwe update met wat meer informatie :smoke

 

 

SUPER :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegens een klein technisch mankement (lees: camera met eige wil en een excentrieke fotograaf, Scrm) zal de update nog wat op zich late wachten.

Dit zal dus waarshijnlijk voor in het weekend zijn. Onze excuses hiervoor :bier

PS: alles gaat best wel goed tot nu toe :verrygood

cya soon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okiedokie, nieuwe update.

 

Plantjes groeien lekker door en daarvan willen wij jullie niet onthouden.

Ga hier vooraf niet teveel woorden aan vuilmaken, de foto's doen dit wel in mijn plaats B)

 

gallery_5881_300_4995.jpg

Tussen de (reeds verdorde) bomen onze kleine zaailingen die netjes doorgroeien.

De foto is een beetje overbelicht en van lagere kwaliteit, maar ja dat heb je als je amateurs het werk voor je laat doen :D

 

med_gallery_5881_300_29890.jpg

De meesten staan er mooi bij...

 

med_gallery_5881_300_49437.jpg

...maar sommigen strekken zich uit en worden aangevreten

 

gallery_5881_300_46181.jpg

Zoals gezegd, ze groeien lekker verder

 

gallery_5881_300_56789.jpg

Je kan het verschil in genotypen tussen de verschillende soortjes duidelijk zien

 

gallery_5881_300_13908.jpg

En zoals Si1en reeds aanhaalde: Alle zaailingen zijn uitgekomen. Niet enkele van deze lichting, maar ook van de vorige. Een vrij opmerkzaam feit aangezien we met zoveel verschillende zaadsoorten zitten.

Misschien een ideetje om ook eens een sticky te maken over het ontkiemen van zaden :smoke

 

gallery_5881_300_46380.jpg

En we blijven nieuwe plekkies graven :verrygood . Vorige keer voor 7 nieuwe gezorgd, waarvan 3 op deze foto.

 

med_gallery_5881_300_27583.jpg

Een fotootje van 'de lokaasplant'. Deze plant werd bijna volledig opgegeten door konijnen, maar we laten hem er nog als lokaas staan. Auto-getopt. Blijft het nu zelfs dat er opnieuw leven in schiet :bier .

 

gallery_5881_300_38446.jpg

En over toppen gesproken. We hebben het op een aantal plantjes geprobeert, met een positief resultaat.

Hier zie je duidelijk de 2 nieuwe groeischeuten ipv 1.

 

gallery_5881_300_10146.jpg

Foto van het zelfgemaakte bankje. Niet zo vanzelfsprekend aangezien die grootste steen naar onze schatting minstens 70kg weegt en we hem zo door het bos moesten dragen. B)

 

Ok tot zover deze update.

Nu de plantjes even hun gang laten gaan en al de aandacht op de examens gericht. :o

Maarja is de voldoening extra groot als je ze dan (dubbel zo groot ;) ) na een aantal weekjes terugziet.

 

Greetz BB :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal heel goed uit maar welke gek neemt er nu van thuis een stenen plaat van 70kg mee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer troep je erheen sleept , hoe meer het opvalt en hoe sneller je bent geript van je kruidje.

En ze strekken wel heel erg ,staan ze in de schaduw ?

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dirty de plaat hebben we gevonden in het bos op +- 100 m van onze plek niemand dat er kwam dus geen problemen :)

 

@ buble waar we zitten loopt meestal niemand dus zitten wel safe en de foto's die je ziet zijn van planten op een maar schaduwrijke plek, maar deze zijn niet de belangrijkste op onze 2 akkers en de andere plantgaten valt de zon heel goed :verrygood daar hebben ze zogoed als heel de dag zon :whistling

foto's hiervan die zullen eropkomen na de examens .

 

greetz Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Dit word nog leuk

 

Maar WTF laat er nou weer een stenenplaat van circa 70 kg midden in het bos liggen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Belly Boy had vandaag weer eventjes tijd en heeft een ommetje langs de plantjes gemaakt.

Omdat de foto's van vorige update niet zo mooi en duidelijk waren (niet BB's schuld :lol: ) en er daarom waarschijnlijk niet veel reacties kwamen, wordt dit nu goedgemaakt.

Doe BellyBoy dus even een plezier en reageer, dan wordt hij zeker en vast vaste fotograaf :) .

 

med_gallery_5881_300_1655385.jpg

 

Zo staan de zaailingen er op de grote spot dus bij. Niet al het zichtbare groen op de akker is cannabis, maar het het getrainde oog kan toch nog wiet zonder netje vinden :huh: .

 

Enkele sfeerbeelden:

 

med_gallery_5881_300_691210.jpg

 

med_gallery_5881_300_399114.jpg

med_gallery_5881_300_1518620.jpg

 

med_gallery_5881_300_401941.jpg

 

Ook in de aparte plantengaten gaan ze lekker hun gangetje:

 

med_gallery_5881_300_1461639.jpg

 

med_gallery_5881_300_400735.jpg

 

Beide planten mooi getopt.

 

med_gallery_5881_300_519796.jpg

Bij 2 van de Dame Blanche planten kunnen we nu al zeer mooi voorbloeisverschijnselen zien. Twee vrouwtjes hebben we al kunnen spotten en de mannetjes blijven tot nu toe uit. Mooie vooruitzichten :bier .

 

gallery_5881_300_7144.jpg

 

Uiteraard gaat zelfs bij de besten onder ons wel is een keertje iets mis...

med_gallery_5881_300_729871.jpg

 

Konijnen, volgens, slakken... wat het ook mag zijn we vinden ze wel :lol:

 

med_gallery_5881_300_78398.jpg

 

Nieuwe en tevens ook laatste serie strijders in optocht.

 

 

Nu jammer genoeg een beetje serieuzer en slechter nieuws. ;)

 

Vorige week kwamen we met z'n 3en aan op de spot toen we ontdekten dat 3 van onze zaailingen in de serre verdwenen waren. Geen van ons 3 wist wie, wat, waar of hoe.

Drie van de 18 waren dus verdwenen, maar gek genoeg stonden de overige 15 nog netjes op hun plaats en waren onze grote planten niet gekrenkt.

We weten nu zeker dat onze plek ontdekt is, maar weten verder geen raad.

Bij deze zouden we dus een kleine oproep willen doen. Wat denken jullie dat deze man/vrouw van plan was of is. Moeten we ons zorgen maken om politie, gestolen oogst op het einde,...

Dit alles met het oog op het feit dat hij enkel 3 plantjes heeft gestolen en de rest netjes achter heeft gelaten.

 

We hebben dusdanig een klein briefje achtergelaten waarin we de man vriendelijk aanspreken om zijn intenties duidelijk te maken. Goed idee of niet?

 

Laat jullie gedachten maar vrij de loop en tot de volgende :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das wel balen zeg!!! Briefje lijkt me een redelijk en ook enige idee om in contact te komen. En dan maar hopen dat dat goed uitpakt hoewel ik er een hard hoofd in zou hebben. :specool Kun je de plantjes niet verplaatsen naar een andere locatie!? Even Google earth-en en dan zit je zeker save!

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat de plantjes uitgraven een goede oplossing is. Misschien de nu opgekomen zaailingen op een andere plaats zetten lijkt me inderdaad geen slecht idee.

We hebben er inderdaad een hard hoofd over. Hetgeen we het meest mysterieus vinden is dat er maar 3 plantjes uit het serretje genomen zijn, wat volgens ons getuigd van respect voor de plant en voor andermans werk. Daarom denken we dat de dief goede intenties heeft en dat hij onze oogst (gedeeltelijk :specool ) met rust zal laten.

 

Momenteel zijn er 3 verdachten omdat we bijna zeker weten dat het iemand is die ons uit het bos heeft zien komen. De plek is anders bijna niet te vinden.

 

1) De lokale, paranoïde boer die zijn veld naast het bos heeft en ons al wel enkele malen heeft zien

vertrekken. Zijn praktijken zijn echter ook niet al te zuiver :lol: .

 

2) Een voorbijkomende hippie die raar opkeek toen hij 3 mannen uit het bos zag komen.

 

3) Een wandelaar met zijn hond die ons in de buurt van onze plek ook al wel eens heeft gezien.

 

Het is vrij logisch dat we hopen op de hippie. :lol: Dat zou al overeenstemmen met het respect voor de plant en andermans werk. Maar niemand is schuldig tot het tegendeel bewezen wordt.

 

Greetz BB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste hebben jullie een heel mooi veldje...

maar dat iemand de plek heeft gespot zou mij iedergeval een heel slecht gevoel geven...

zou geen nacht meer kunnen slapen en wacht gaan lopen.. :lol: ....

 

keep up hope and the good work.. :specool

 

 

Gr mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn dat is spijtig dat je ontdekt bent .

Misschien de boer is aanspreken en chanteren met zijn onzuivere praktijken zodat hij jullie laat begaan :lol:

En misschien dat je voor de nieuwe plantjes toch een beter plekje zoekt want hier lopen er precies toch nogal wat mensen rond .

Succes verder :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarnet nog eens gaan zien... geen teken van andere mense alleen van belly boy die druk in de weer is geweest :specool nog op een andere plant voorbloei gevonden dus al 3 tot hiertoe :lol: de gewassen rond en in het bos staan weer torenhoog en rot irritant, zullen dit maar als een dikke plus zien zeker.

Briefje was nog steeds onbeantwoort. Zelf denk ik niet dat de 'dief' nog gaat trug komen, heeft zen 3 plantjes nu, zal ons wel met rust laten :lol:

Edited by Si1en

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelf denk ik niet dat de 'dief' nog gaat trug komen, heeft zen 3 plantjes nu, zal ons wel met rust laten :specool

 

Moest ik die hippie zijn kwam ik rond September/Oktober toch eens terug langs ... in geval dat die 3 gestolen zaaielingen het niet hebben gehaald.

 

Voor een Guerillakweek kan je best niet te veel rommelen ter plekke, ik doe amper de netels af (gewoon 1 diameter ronde cirkel. Die groeien zo terug maar dan heeft de plant kans om even hoog te geraken ondertussen. In een Netelbed van 1m60 moet je al een getraind oog hebben om de cannabis te onderscheiden. Denk dat jullie opzet hier iets te groots is aangepakt. Ik zet 1 plant per locatie, verdeeld het risico op ontdekking/ziektes/ongedierte...

 

Ik zou toch eieren voor men geld kiezen, een een deel verplaatsen, ruim uitspitten om de wortels niet te raken en een ander plekje zoeken, ben zelf Belg en het heeft me HEEL lang gekost om guerillaplekken te vinden die relatief veilig zijn. Vooral de Geur en scouters haat ik. Die jongens die backpacken enkel om wietplantages te vinden om ze voor jou te oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja die jongens komen daar zowiezo niet, en geur isser niet... hebben voor netels in water gekozen, deze geur (riool achtig...) schijnt de beestjes ook wat weg te houden en overtreft de geur van de planten zelf (best onaangenaam als de wind slecht staat) en late de netels op de plek zelf ook groeien hoor, alleen als ze tedicht tege de planten hangen even ingrijpen. en verplaatsen gaat niet echt zonder dat de planten teveel schade oplope, maar mss dat we nog op andere plekjes gaan zette verspreider zoals je al zei en wat die hippie betreft... gaat hij niet durven denk :specool en anders getuigt het maar van een gebrek aan respect om eerlijk te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...