Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

vet ding maar die opium fabriek ziet er uit als of die zo mun vinger er af kan eten :innocent:

 

kun je die plant ook neit onder een lamp zetten net zo als wiet planten ?

en ja zon daar hoop ik op net zoals vele andere outdoor growers

Share this post


Link to post
Share on other sites
vet ding maar die opium fabriek ziet er uit als of die zo mun vinger er af kan eten :innocent:

 

kun je die plant ook neit onder een lamp zetten net zo als wiet planten ?

en ja zon daar hoop ik op net zoals vele andere outdoor growers

 

no worries ze zijn in opper beste stemming lekker muziekie op tijdens het watergeven en ze gedragen zich als engeltjes.

 

Je kan ze binnen zetten tussen je wietpanten maar het heeft wijnig nut ze hebben veel meer licht nodig en het levert maar een heel klein hoopje Opiumop.

Buiten is veel beter daar hebben ze teminste licht, wel niet altijd zon maar voldoende om te groeien de bloemen die aan de papevertjes komen vragen veel meer enegie van de plant en dan krijg je daar na het rijpe van de seedpod daat gaat ook tijd in zitten ik heb geen iedeeeeeee!!!!!

hoe je de laatse twee face met kunstlicht moet belichten?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is weer eens wat anders dan een wietje... misschien een OpiumForum.nl beginnen!

 

Met het weer komt het wel goed de komende dagen al komt er daarna ook weer flink wat nattigheid aan.

 

Hoop dat het dit weekend in ieder geval mooi blijft, ga de tuin bestraten B) .... maarrrrr dan kan ik volgend jaar ook weer eens de "bloemetjes" buiten zetten!! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja ze zijn in opperbeste stemming de grootste rijkt tot 93cm met 3 bloemkoppen.

med_gallery_8872_2378_584809.jpg

 

 

 

 

med_gallery_8872_2378_628060.jpg

 

 

 

 

Ruffneck

med_gallery_8872_2378_427234.jpg

 

 

 

 

med_gallery_8872_2378_373112.jpg

 

 

 

 

Gister

med_gallery_8872_2378_609850.jpg

 

 

 

 

Vandaag!! COULEUUUUR.......!....!..!

med_gallery_8872_2378_52789.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

))))BOEM((((

 

eenbloem

med_gallery_8872_2378_32798.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_8872_2378_433663.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_8872_2378_657940.jpg

 

 

 

 

 

Jaja deze gaat de eerst volgen de worden

 

med_gallery_8872_2378_808655.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bloemen hoor :smoke

 

maar waarom zulke potgrond ?? volgens mij staan ze beter in de zandgrond ...

 

en ze staan ook een beetje nat lijkt me zo maar jah dat staat alles hier in nederland / belgië ...

 

 

succes met je kweek :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man het ze zijn de trots van mijn tuin.

 

Dit is het eerste jaar dat ik Papavertjes heb over de grond samenstelling heb ik nog niet nagedacht omdat ik er van uitbengegaan dat ze hier ook in het wild groeien. Ik ben al langblij dat ze niet omvallen heb wel voor de zekerheid een stokje er naast gestoken om dat het hier hard kan waaien ik zit tedenken aan een zand grond met klei zo dat de wortels een betere houwfast krijgen of zou cactus aarden een oplossing zijn.

Ik geef ze inderdaad veel water maar ze verdampen ook ergveel als je niet genoeg geeft hangen de blaadjes al gauw slap.

 

Nu duurt het niet lang meer

med_gallery_8872_2378_794979.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

waw, dat ziet er goed uit he!!! ben net trug van drie weken vakantie, en heb snel al eens een kijkje genomen in de tuin, de papaverbollen staan overal maarrr....het is verschrikkelijk regenweer en dus onmogelijk om in te kerven :smoke .....misschien doe ik het dit jaar dan maar de "soep-manier"

fotos volgen nog (eerst de fotos van de reis nog van het toestel wissen)

 

ciao :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk je ben net op tijd terug van vakantie de bloemen popen stuk voor stuk open elkedag weer een nieuwe verasing.

 

Ik heb er nu Drie in de bloei

med_gallery_8872_2378_454172.jpg

 

 

med_gallery_8872_2378_21017.jpg

 

med_gallery_8872_2378_472747.jpg

 

med_gallery_8872_2378_8217.jpg

 

med_gallery_8872_2378_748037.jpg

 

med_gallery_8872_2378_533111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige bloemen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastisch mooi, jij gaat n lekkere opbrengst hebben denkik..

bij mij is het resultaat een beetje teleurstellend, ik heb amper een mespuntje over na het schraapsel gezuiverd te hebben...maar ik ga, als de bollen droog zijn, thee van maken en die indampen, dan zal ik wss wel meer hebben.

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er goed uit ..nu maar wachten tot de randjes donkerbruin/zwart zien he :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat ziet er goed uit ..nu maar wachten tot de randjes donkerbruin/zwart zien he :verrygood

En dan? sorry hoor maar ik heb geen idee dit was puur een proef jaar, ik was zelf zo ver gekomen als midder water geven nu ze geen bloemen meer hebben.

Ik neem aan dat als ik ze wil drogen op het exacte moment moet snellen. Maar hoe zit dat met die Pod's die ik will gebruiken om verder me te kweken volgendjaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...