Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Groene jodeledokus

Wat Zijn Dit Voor Planten????

Recommended Posts

Ik weet nu even niet wat voor planten ik heb staan, ze staan nu 2 weken in de groei en hebben kleine bolletjes aan de zijkanten van de stengel (zie foto's)

 

Wie kan mij vertellen wat het zijn.

Als het hermafrodiet is wat moet ik er dan mee doen?? Bij mannelijk weet ik het wel, terug naar de GS en nieuwe halen :nerd

 

med_gallery_10194_2122_210141.jpg

 

 

med_gallery_10194_2122_125712.jpg

 

 

med_gallery_10194_2122_1563020.jpg

 

 

med_gallery_10194_2122_413498.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo op het eerste gezicht: vrouw

En kon je niet gewoon even zelf op zoeken in de growguide?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen zorgen het zijn vrouwtjes!

ze hebben wel wa last van stress! wat voor soort is het?

grtz

Edited by midget

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gezocht maar wist het niet zeker, volgens mij hebben vrouwelijke planten geen bolletjes aan de zijkanten maar hele kleine, soort blaadjes

 

geen zorgen het zijn vrouwtjes!

 

Pfff, hele opluchting, moet ik dan denk ik toch beter kijken naar mijn planten een volgende keer het viel me nu pas echt op :nerd

 

geen zorgen het zijn vrouwtjes!

 

Pfff, hele opluchting, moet ik dan denk ik toch beter kijken naar mijn planten een volgende keer het viel me nu pas echt op ;)

 

geen zorgen het zijn vrouwtjes!

 

Pfff, hele opluchting, moet ik dan denk ik toch beter kijken naar mijn planten een volgende keer het viel me nu pas echt op :)

 

Pfff, hele opluchting, moet ik dan denk ik toch beter kijken naar mijn planten een volgende keer het viel me nu pas echt op :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je dat nog vaker typen? :nerd En je hebt toch wel eens wiet gezien, die haartjes komen uit een soort 'zakjes'

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen zorgen het zijn vrouwtjes!

ze hebben wel wa last van stress! wat voor soort is het?

grtz

 

Hmmm, blijkbaar is m'n muis blijven hangen bij het replyen :nerd

 

Het soort??? ja daar vraag je wat, ik weet het niet, de GS zei dat het een powerplant was maar ja daar zijn er vele van.

Ze blijven vrij laag maar groeien wel in de breedte, volgens een vriend van mij zou het low rider kunnen zijn.

 

De stress, ze hebben bij mij altijd paarse steeltjes en toch gaan ze meestal erg goed, ik weet niet waar de stress vandaan komt, de één zegt teveel lucht toevoer, de ander zegt dat het met voeding te maken heeft.

 

Als jij een idee hebt, hoor ik het graag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowryder in stek? En dat bij de GS? Zal wel gewoon PP zijn dan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe, de muis bleef hangen :nerd

 

Ja, de haartjes komen uit een soort zakje maar het was mij nog nooit eerder opgevallen, en toen heb ik gekeken in de growguide en een aantal foto's gevonden van o.a. een mannetjes plant met net zo'n bolletje (alleen geen haartje) toen wist ik het even niet meer, vandaar mijn vraag :o

 

Ik denk dat je inmiddels wel door hebt dat ik nog niet alles weet ;)

 

Heb jij een idee dan hoor ik graag, alle info is welkom en aldoende leert men.

 

Tnx alvast ;)

 

Je hebt inmiddels wel door denk ik dat ik nog niet alles weet :)

 

Als je een idee hebt dan hoor ik het graag, alle info is welkom en aldoende leert men.

 

Tnx alvast :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een stress die planten.

Lijkt alsof de stekken van een moeder komen die in bloei gestaan heeft.

Wat is de temperatuur in je hok?

Volgens mij is het wat aan de koude kant of nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, vergissen is menselijk en aldoende leert men, zodra ik alles er van weet zal ik het perfecte boek gaan schrijven over hoe je het moet doen en wat er fout kan gaan. (grapje :nerd )

Ik weet ook niet alles en daarom ben ik blij met wietforum.

Als ik alles zou weten zou het leven erg saai worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ja die paarse steeltjes kan eigenlijk te wijten zijn aan te koude lucht die je in je kast blaast of een andere reden is het verstoren van hun ritme! je kan geen paarse steeltjes krijgen door voeding ofzo want heb gelezen dat iemand dat als reden opgeeft maar ik weet nie die persoon kent er wel nie veel van volgens mij! het is zeker geen ramp die paarse steeltjes het enige nadeel dat ik weet is een mindere opbrengst wel doordat je groei een beetje stagneert! maar als het een geruststelling mag zijn de meeste stekken die uit de gs komen hebben da wat wel een beetje voor de hand ligt transport enzo!

ps: ik vind het wel erg dat je van bepaalde mensen vrij onvriendelijk respons krijgt hebben ze dan geen begrip meer voor beginners!!!!!

als je nog mee vragen zit ben je steeds welkom bij mij! ale ja nie da ik alles weet hoor!!

grtz midget

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Midget, dank je wel voor je info en medeleven :nerd

 

Ik heb meestal paarse steeltjes en toch ging het vrij goed. het kan lucht zijn, dit gaat nu via een buisenstelsel net boven de potten. Ik hoop dat zodra ze wat groter zijn, we wat beter tegen de frisse lucht kunnen (komt wel van buiten de kast maar heeft kamer temp.)

 

Dat mensen liever afkraken dan opbouwende kritiek geven ligt denk ik aan hun karakter of dat ze een lage eigendunk hebben, of........... het kan ook zo zijn dat ze denken dat iedereen alles maar moet weten, maar ja....... dan is dit forum ook nutteloos.

Ik laat dit soort opmerkingen links liggen omdat ze voor mij toch geen toegevoegde waarde hebben.

 

Ik ben erg blij dat jij wel duidelijke opbouwde info hebt en als ik ooit weer ergens mee zit dan hoop ik dat je informatie hebt waar ik wat mee kan ;)

 

Groeten :)

 

He groene golf, alles flex??

 

Het gaat een stuk beter met onze dames :o , ze komen er wel.

Zie je binnenkort wel weer langs hobbelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stekken van de growshop mannelijk? Moet niet gekker worden.

 

Verkopen ze daar stekken dan ? :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...