Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wrangler

Wranglers' Passion #1

Recommended Posts

Hallo ganja-lovers ;)

 

Daar ben ik weer, terug uit de Carribean proberen we ons leven zo goed en kwaad als het kan hier weer op te pakken. Het zal allemaal wel weer wat tijd nodig hebben, maar uiteindelijk zal ook hier weer alles op z'n pootjes terecht komen (hopen we uiteraard). Werk heb ik in ieder geval al gevonden :nerd

 

Om de draad van het dagelijkse leven zo goed en snel als mogelijk weer op te pakken ben ik dus ook weer begonnen met een buitenkweek.

Dit keer geen Durban Poison, maar Passion #1 van Dutch Passion.

Op 4 mei heb ik enkele feminised zaadjes gekocht, waarvan ik er twee aan het kiemen heb gezet.

Waarom maar twee? :rofl Nou, simpelweg omdat we nog op zoek zijn naar een woning, en ik nu nog niet weet wat de kweekomstandigheden daar zullen zijn. ;)

 

6 mei heb ik beide zaadjes in de grond gestopt (organisch bemeste potgrond van DCS)

9 mei kwam het eerste zaadje uit en 11 mei het tweede.

Beide potjes staan nu op het balkon van ons appartementje, de pasgeborenen zien er goed uit en zijn nu respectievelijk 5 en 3 cm hoog.

 

Wellicht overbodig te vermelden, maar toch voor eenieder die verder geinteresseerd is: :smoke

Passion #1 is een Indica en groeit met lange compacte toppen. Vrij gemakkelijk in Nederland te kweken.

Percentage THC: 18,6%

Duur van de bloei: 6 weken

Oogsttijd: eind september, 1e week van Oktober.

 

Aangezien ik alleen m'n lap-topje ter beschikking heb kan ik nog geen foto's posten. Momenteel heb ik het geluk dat ik illegaal kan meesurfen op een wireless-verbinding van iemand in mijn directe omgeving. Thanks :)

 

Goed, tot zover. Succes iedereen met jullie buitenkweek, ik ga jullie weer zoveel mogelijk volgen.

Blij dat ik weer terug ben :wOOt

 

Smoke ze :o

Wrangler (die wel nog aan het klimaat moet wennen....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Welcome Back Wrangler! Ik dacht al, waar blijft ie nou ;)

 

Veel succes met het zoeken naar goede woon(kweek)ruimte! :nerd

 

(ps heb je die mooie leguaan nog meegenomen?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug in Nederland .

Het weer zal wel tegen vallen .

Sterkte met je zoektocht.

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Succes iedereen met jullie buitenkweek, ik ga jullie weer zoveel mogelijk volgen.

Blij dat ik weer terug ben :nerd

Bedankt !

Jij ook een goed seizoen gewenst,Wrangler ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goodmeuning guys,

 

Bedankt voor jullie eerste reacties.

@ Whazzup: Als je wil kan ik er alsnog eentje voor je regelen, leuk voor in je tuin...... ;) :)

 

Ik vind het zwaar kl*te dat ik nog geen foto's bij kan voegen. Daarvoor zal ik moeten wachten tot mijn verhuiscontainer met onze spulletjes voor de deur staat.

 

Mijn kroost staan nog steeds hun best te doen op ons balkonnetje, maar er zit uiteraard maar weinig beweging in. Laten we hopen dat de zon niet te lang meer op zich laat wachten. :o

 

Bon, we gaan aan het werk.

Ga jullie ruiken,

 

Wrangler :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug wrangler ;)

en succes deze ronde :nerd

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk weer eens van je te lezen wrangler,ik heb je topic van vorig jaar met veel plezier gelezen :nerd

erg leuk dat je de passion1 even beschreef en het ziet er naar uit dat ik een leuk soortje heb gekozen ;) ..ik heb er zelf 10 stuks staan en wist er eigenlijk weinig van af..een beetje iene miene mutte dus :)

veel succes gewenst en ik ben erg benieuwd naar de foto's..

 

gr: kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi guys :)

 

Fijn, al die warme reacties, dat geeft de burger weer moed....

 

@ Priest: Ik moet nog langs gaan bij je topic, maar uiteraard jij ook veel succes. :nerd

 

@ Kezus: Ik hoop inderdaad ook dat het een leuk soortje is. De keuze is hoofdzakelijk bepaalt door de kweek- en rookeigenschappen die ik op het forum vergaard heb, dankzij het pionierswerk van andere medeforummers. ;)

Dat vind ik nu juist de kracht van dit Forum. Eigenlijk is het ongelooflijk wat er door de jaren heen aan informatie tot onze beschikking staat nu. :o

Enfin, ik wip zsm eens binnen bij je topic. Succes verder!

 

Ga je ruiken,

 

Wrangler ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

verwacht alleen geen superkweek als je binnenwaait want het gaat zo vreemd als het maar kan momenteel,bladluis,kromme steeltjes en afgekloven bladeren :)

maar goed,zo is de natuur en die laat ik dan ook zoveel mogelijk zijn gang gaan,dit heeft mij tot nu toe altijd blij gemaakt..en idd,dit is een erg leerzaam forum en er staat praktisch alles wat je zou willen weten B)

mijn dank gaat dan ook naar iedereen die er zoveel tijd in heeft gestoken om allerlei info te verzamelen,verslagen te schrijven en uiteraard te delen met een ieder die hier belang bij heeft!! :specool ik vind dat wel een bedankje waard..

gr: kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello, all you beautiful peoples :wOOt

 

Heb vandaag ergens een kabeltje kunnen lenen, zodat ik de eerste foto's eindelijk heb kunnen uploaden. :wOOt

 

Bij deze dus mijn eerste foto-update van dit topic.

 

10 mei: nog jong en onschuldig.... :)

 

med_gallery_7114_2240_129832.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_204992.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_303373.jpg

 

 

 

19 mei ondanks de beperkte zonuren is er toch enige ontwikkeling waar te nemen.... :)

 

med_gallery_7114_2240_23093.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_137120.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_254888.jpg

 

 

Ze staan nu sinds hun "geboorte" 24 uur buiten op het terras, enigszins beschut tegen de wind.

Water wordt toegevoegd naar behoefte en varieert dan ook evenredig aan het weer :wOOt

In deze streek heeft het kraanwater van origine een Ph van 6, dus dat laten we fijn zo B)

 

Enfin, hier gaan we het dus mee doen dit jaar. Goed naar de plantjes kijken & luisteren, bidden voor goed weer, vooral rustig blijven, dan gaat de rest vanzelf :lol:

 

Vanavond nog een lekker jointje om het weekend af te sluiten :specool

En verder wens ik jullie allemaal alvast een goede week toe... :no

 

Ga jullie ruiken,

 

Wrangler :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben helemaal benieuwd naar dit verslag B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo, las net een reactie van jou in een ander topic (van geeke) dat je weer in Holland was. Succes weer met je kweek, dat je maar mooie musjes op de foto krijgt ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goodmeuning everybuddy,

 

Thankzz Kobuz, man, we gaan ons best doen.

Als de zon een beetje wil komt het allemaal wel goed.

M'n kroost groeit elke dag een beetje, dus tot nu toe ben ik een tevreden mens :)

 

Ik hoop dat we vlug een huisje vinden, zodat ik mijn kweekomstandigheden beter kan inrichten.

Enfin, het zal wel goed komen.

 

Fijne dag toegewenst iedereen :specool

 

Wrangler B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiesmorgens deze morgen, onkruidkwekers :smoke ,

 

Vandaag wat vroeger dan normaal de update van deze week: :smoke

 

Mijn kroost gaat totnutoe niet slecht gezien de omstandigheden hier.

De blaadjes ontwikkelen zich goed en zien er fris uit, maar het stammetje blijft in verhouding een beetje achter vind ik.

Toch heb ik er goed vertrouwen in, want door het zachte briesje dat hier over het balkonnetje waait worden de stammetjes gedwongen om toch een beetje aan krachttraining te doen. :huh:

 

Het lijkt alsof de kleinste achterblijft, maar dat komt omdat ze gewoonweg 2 dagen jonger is dan haar zus, dus dat scheelt. :smoke

 

Ik hoop in ieder geval dat ik een ander huis gevonden heb voordat beide dames echt uit de kluiten beginnen te wassen, want in dit appartementencomplex zijn er geen mogelijkheden om ongemerkt wat geneeskrachtige kruiden te kweken.... :lol:

 

Goed, hier komen de pica's. Commentaar is natuurlijk altijd welkom :verrygood

 

med_gallery_7114_2240_266951.jpg

 

De zusjes 'gebroederlijk' naast elkaar op het balkonnetje.... :smoke

 

med_gallery_7114_2240_558757.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_396698.jpg

 

De jongste telg in al haar onschuld... :rofl

 

med_gallery_7114_2240_160939.jpg

 

De oudste moet altijd het juiste voorbeeld geven.... :whistling

 

med_gallery_7114_2240_261669.jpg

 

Het stammetje van de oudste....

 

med_gallery_7114_2240_326022.jpg

 

Het stammetje van de jongste...

 

Bon, tot zover deze update.

 

Veel succes en een errug smokey weekend dit weekend, zeker voor alle PinkPop-gangers. :smoke

Enjoy! :bier

 

Wrangler :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er toch mooi bij ?

Alleen zijn ze wat gestrekt en zou ik als ik jou was de potjes helemaal tot de rand vullen.

Dan lijken ze meteen minder getrekt :verrygood

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Rich, ah valt wel mee. Zo komen ze er ook wel hoor.

Zoals je zelf al zegt, staan er niet slecht bij, dus lekker laten gaan zo. :whistling

 

Mazzel,

 

Wrangler :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen op deze regenachtige PinkPop-dag :smoke

 

Tijd voor weer een updeetje...

 

Afgelopen vrijdagnacht werden we hier onverwacht overvallen door een fantastisch onweer :bier , dat vooraf werd gegaan door hevige rukwinden. Toen ik aan het raam een kijkje ging nemen stonden de steeltjes van mijn plantjes compleet horizontaal.... :lol:

Ik heb ze vervolgens dus maar vliegensvlug naar binnen gehaald.

Ik weet zeker als dit briesje later in de nacht gepasseerd zou zijn, dat mijn plantjes het niet overleefd zouden hebben. :smoke

 

Enfin, het is goed afgelopen en ze staan er weer fris en monter bij, ondanks de povere zonuurtjes afgelopen week..... :rofl

Gezien het vochtige weer en de minimale zonuurtjes beperk ik het watergeven. Ik geef pas water, als ik zie dat de plant het ook echt nodig heeft.

De iele stammetjes zie je elke dag sterker worden en er beginnen zich ook al wat meer uitlopertjes te vormen. De blaadjes ontwikkelen zich ook goed. Ze hebben een mooie frisgroene kleur, waardoor ze een sterke indruk op mij maken. :verrygood

Ook belangrijk: Voorlopig nog geen last van ongedierte gehad. :whistling

 

Bon, dan volgen hier nog wat nieuwe pica's:

 

med_gallery_7114_2240_254626.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_390803.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_420939.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_362477.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_396473.jpg

 

 

med_gallery_7114_2240_214519.jpg

 

 

Voor de liefhebbers die het interesseert:

We wonen voorlopig dus in een appartement in een Belgisch dorpje, en onze twee plantjes staan op een balkonnetje aan de voorkant van het huis... :huh:

Nu ze nog zo klein zijn vallen ze vooralsnog niet zo op, maar ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren voordat we een eigen huisje vinden, want dit is echt de enigste plek hier in huis waar we de plantjes kwijt kunnen.... :smoke

De enigste oplossing als de plantjes te groot worden voor het balkonnetje is om alsnog een guerilla te beginnen.... :smoke

 

Bon, ga jullie ruiken. Goede week allemaal en tot de volgende updeet.

 

Smoke them,

 

Wrangler :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Wrangler,

Ziet er lekker uit.

Heb je vrouwlijke zaden gebruikt ?

Hier heeft het ook goed gewaaid ,me bamboe is her en der platgeslagen dus het was beeste weer.

Me dames die ook buiten staan hebben het wonder wel goed overleefd.

Succes met de woningschaarste

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Buble,

Leuk om ook weer van jou te horen. :whistling

Bedankt voor het compliment, en ja, ik heb feminised zaad gebruikt. Kost 'n paar centen, maar dan heb je wel wat..... :bier :rofl :lol:

 

Ga je ruiken,

 

Wrangler :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er gezond uit wrangler!!

en over gestrekt gesproken,deze vallen best mee en ik zou ze mooi hun gang laten gaan..ik heb er een paar bij zitten die zijn zo erg gestrekt dat ik ze eigenlijk niet eens op de foto durf te zetten :verrygood ,maar zelfs die redden het zonder hulp..morgen maak ik weer een update en zul je zien wat ik bedoel :smoke

de passion1 hebben eindelijk de slag te pakken gekregen in de volle grond en staan er goed voor..

het beloven mooie plantjes te gaan worden..

succes ermee!! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thankzz kezus,

Leuk dat je even binnenwipt. :smoke

Ben toch enigzins wel benieuwd naar jouw gestrekte gevalletjes :smoke

Ben tot nu toe inderdaad best wel tevreden, maar vergeet niet: we hebben nog een lange weg te gaan mijn vriend..... :bier

 

Mzzl,

Wrangler :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi groene plantjes hoor die zullen over een paar maandjes flinke bossen zijn... :bier

Maar over het gevalletje feminized..,volgens mij levert dat ook een kans op hermafrodieten

Of heb je female gebruikt ??

 

Ik zelf ben niet zo gek van female/feminized doe mij maar gewoon zaad

Dan heb je dat herma verhaal niet en geslacht bepalen hoeft niet moeilijk te wezen

 

Greetzz Cucharacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mijn gevalletje is inmiddels ge-updated dus hou je vast :smoke

we hebben zeker nog een lange weg te gaan maar voor wie positief denkt kan dit alleen maar voordelig zijn.. :verrygood

 

la cucharacha; zo denk ik er ook over..zodra ze hun ware aard laten zien dan is het overduidelijk en dat mag best een paar dagen duren zodat je zeker weet wat het is..maar wanneer je het niet al te groots aanpakt en maar twee plantjes wilt of kan hebben dan zou ik toch liever het risico nemen om voor de female seeds te gaan..de kans op herma is in dit geval toch kleiner dan de kans op mannetjes..denk ik :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop niet dat dit gezien word als topic-bumpen want dat is absoluut niet de bedoeling..zie het meer als iemand uit zijn winte..zomerslaap halen..ik ben toch wel erg benieuwd naar de plantjes en hoe ze er bij staan vandaag de dag..dus bij deze een wake-up-call voor wrangler:

 

WRRRANGLEEEEUURRRR!!!! HOEST MET DE PLANTJES????? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een update zou niet verkeerd zijn .

Kan ook wezen dat hij aan het verhuizen is

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...