Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Wit Zeil/vloerbedekking

Recommended Posts

Ik zoek witte (liefst keukenzeil) zeil voor op mijn vloer, in mijn kweekruimte. Alleen blijkt dit toch lastiger dan ik dacht. Carpetright, Kwantum hebben het niet (beetje beigeachtig wel) Heb ook al zitten denken aan wit vrachtwagen zeil/doek maar daar krijg je van die zwarte strepen op van je schoenzolen, en is niet te betalen. Ik heb nu een betonnen vloer met daaroverheen tempex 2cm en osb platen, welke ik wel wit kan verven maar dan is ie nog niet waterdicht.

 

wie o wie, weet wat (in nederland svp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet gewoon vijverfolie?

Je zal er een doel voor hebben, alleen heb ik al erg veel topics gezien waar mensen problemen hadden door vloerbedekking, zeil en dergelijk.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil een lichte vloer ivm de reflectie. Vind het zonde om er een zwart stuk zeil/vijverfolie in te leggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwoon zwart wit folie uit de growshop ( dit tegen de wanden ) en je kan vijverfolie voor grondbekleding ;) , das geen probleem

 

iedere growShop heeft dit :nerd

 

-xx-Z>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zoek witte (liefst keukenzeil) zeil voor op mijn vloer, in mijn kweekruimte. Alleen blijkt dit toch lastiger dan ik dacht. Carpetright, Kwantum hebben het niet (beetje beigeachtig wel) Heb ook al zitten denken aan wit vrachtwagen zeil/doek maar daar krijg je van die zwarte strepen op van je schoenzolen, en is niet te betalen. Ik heb nu een betonnen vloer met daaroverheen tempex 2cm en osb platen, welke ik wel wit kan verven maar dan is ie nog niet waterdicht.

 

wie o wie, weet wat (in nederland svp)

 

 

Hoi BigButtBram,

 

Ik zou gewoon zwart-wit foli of anti detectie foli gebruiken...

Super reflectie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wanden en het plafond zijn al wit, ik zou (om zoveel mogelijk reflectie te creeren) dan ook het liefst de vloer ook wit hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zoek witte (liefst keukenzeil) zeil voor op mijn vloer, in mijn kweekruimte. Alleen blijkt dit toch lastiger dan ik dacht. Carpetright, Kwantum hebben het niet (beetje beigeachtig wel) Heb ook al zitten denken aan wit vrachtwagen zeil/doek maar daar krijg je van die zwarte strepen op van je schoenzolen, en is niet te betalen. Ik heb nu een betonnen vloer met daaroverheen tempex 2cm en osb platen, welke ik wel wit kan verven maar dan is ie nog niet waterdicht.

 

wie o wie, weet wat (in nederland svp)

 

 

Hoi BigButtBram,

 

Ik zou gewoon zwart-wit foli of anti detectie foli gebruiken...

Super reflectie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je potten staan toch ook op de vloer? :)

 

met andere woorden je vloer is al bedekt, waarom zou je iets wit maken wat je niet ziet... :nerd

 

groet bummer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon zwarte folie nemen, komt toch niet veel licht bij de bodem als je planten groot zijn en je potten bedekken een groot deel al

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwarte zijl is zelfs beter

Omdat dat de warmte meer opneemt krijg je iets meer temperatuur in je potten en dat vinden dames lekker

Dit is ook de reden dat de potten altijd zwart zijn

Dus ga gewoon voor vijver folie

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk ook eens aan de mogelijke weekmakers in zeil :nerd

 

doen de dames het ook niet lekker op hoor

 

doe gewoon zoalsbijna alle kwekers doen en dat is wat al meerdere malen is geroepen

 

fijver folie en z/w folie

 

de grond wil je zo vol mogenlijk hebben met dames dus daar isdan al geen reflectie te halen

 

tenzij z/w folie op de potten legt van je dames dan heb je pas voor deel van de reflectie in het begin dan he ;)

 

 

dus de vriendelijke eigen wijsheids groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Mijn potten komen niet op de vloer

2 Reflektie van de lamp gaat niet alleen naar beneden, maar verspreid zich ook verder in een ruimte

vandaar dat ik deze zo licht mogelijk wil houden

3 Heb nog geen zw folie gezien van 5 meter breed, krijg anders een naad en is dan niet water dicht

 

 

De vraagstelling was of iemand wist waar ik wit zeil kon kopen, blijkt toch lastig te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o oke B B B

 

leg dan mischien even uit wat je van plan bent dan ??

 

zodat we een helder beeld kunnen vormen

 

maar waar staan de dames dan ?? als ze niet op de grond staan ??

 

en wt zeil kan je gewoon bij een andere tapijt handelaar gaan halen :nerd

 

de mzzl

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag me af of de mensen wel lezen???

 

carpetright verkoopt geen wit zeil, kwantum ook niet

 

de potten komen in igs tafels

 

Ik wil de ruimte zo lichtmogelijk maken, zodat ik het licht optimaal gebruik. Om die reden wil ik alles wit hebben. (ja, ook mijn softbox is wit)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 Heb nog geen zw folie gezien van 5 meter breed, krijg anders een naad en is dan niet water dicht

 

de meeste Z/W folie is, opengevouwen, toch wel 8 meter breed hoor.

je vraagt de lengte die je nodig hebt en klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou als ik jou was niet aan viniel gaan.

De gassen die daarbij vrij komen zijn gaan je planten van dood

Zou toch zonde zijn want dan heeft de viniel niks meer om op te reflekteren

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou als ik jou was niet aan viniel gaan.

De gassen die daarbij vrij komen zijn gaan je planten van dood

Zou toch zonde zijn want dan heeft de viniel niks meer om op te reflekteren

 

TnT

 

 

met een 4250 m3 afzuiger blijven er heus geen gassen hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@peaches,.........is er ten minste nog één iemand die het snapt B)

 

@richje30 Zal ik het plafond dan ook maar zwart schilderen??? licht schijnt toch naar beneden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat jij moet doen? gewoon keukenzeil leggen en ervaren hoe je plantjes dood gaan van al die gassen.

 

een 4250m3 afzuiger zal de schadelijke stoffen niet minder maken hoor.

 

doen! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bummer,...moet je het wel in wit kunnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal dus ook niet aan vinyl beginnen als ik jou was juist door je sterke afzuiging zal hij de schadelijke gassen langs je planten omhoog door je filter heem zuigen. En 200 dooie planten is toch een behoorlijke schadepost of zie ik het weer verkeerd. M.v.g Rob69

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rob69, Ik zou geen tempex in mijn hok gebruiken, ik stik liever dan dat ik verbrand, en vergeet je zwart/wit folie niet te verwijderen, deze bevat ook weekmakers.

 

De vraag luide waar ik het kon kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd die tempex heb je helemaal gelijk in en is al een tijdje geleden vervangen door steenwol. maar om ff op het witte vinyl terug te komen leen bakker verkoopt pikzwart en spierwit noppen vinyl dus als je de gok wilt wagen is het daar evt te verkrijgen. succes ermee je ruimte heeft mogelijkheden zat. M.v.g Rob 69

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rob69

Ik zoek ook inderdaad dat noppen zeil, alleen kan Leenbakker (bij mij in de buurt, en is geen kleintje) en de kwantum het niet leveren, wel in het grijs of zilvergrijs.

Ik ga vandaag even bellen naar peaches zijn link. Mocht dat niks worden dan neem ik maar gebroken wit van de kwantum. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...