Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

5x Pp In Scrog - 600w

Recommended Posts

Idd ziet er goed uit :lol: mooi vol veldje met toppen die zeker nog gaan aan dikken.Zoals het er nu uit ziet gaat dit echt wel een goede opbrengst geven.En als ze dan nog een beetje te roken is komt het wel goed.

 

@Esmie

We draaien het om.., als je mij betaald mag je mij nomineren... :lol:

Liever niet in natura :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

doet me goed om zo'n veldje te zien.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Dokkie ....

 

@ Tomas, mijn excuses voor het verramppeneren van je topic maar mijn undercover upload accountje is gone with the wind.

 

No i am hiding underneath your profile.

 

Kusjes aan iedereen ...

 

Ik ben niet meer ongesteld !!

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

topicvervuiler!!

 

Voor een sampletje van die badkuipbuds zal ik niet op Report drukken.. ¿vale?

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi strak veldje!

 

hoevaak heb je de scheuten op moeten binden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx neus.. ik heb zo'n 2,5 week de scheuten aan het net gebonden.. toen zat het ook behoorlijk vol en heb ik ze omhoog laten groeien.. uitschieters heb ik hier en daar geknakt/gebogen.. In totaal zijn er denk wel 100 plantringen gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk de roofmijt binnen...

 

gallery_6949_284_21337.jpg

 

 

een week te laat, gelukkig heb ik de bastards niet meer gespot, maar voor hetzelfde geld had ik een zware plaag dan kon het wel eens te laat zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kobuz thx :cry

 

update 19 juni

 

de 6e week bloei (12/12) zit er bijna op.. Ze beginnen aan te dikken, maar vertonen nog weinig bruine haren.. Wel wordt het blad hier en daar wat lichter, dus heb ik de voeding wat opgeschroefd.. +/- 1ml bloei en 2ml pk booster op 1 liter water.

 

gallery_6949_1917_17473.jpg

 

 

gallery_6949_1917_40087.jpg

 

 

TMV.. :smoke

 

gallery_6949_1917_70893.jpg

 

 

gallery_6949_1917_109905.jpg

 

 

gallery_6949_1917_121607.jpg

 

 

ik heb weer wat spint aangetroffen.. lijertjes.. misschien nog maar een buisie roofmijt bestellen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker goed uit tomas.Als je ziet hoeveel jij geleerd hebt op een korte tijd!!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie scrog. Mooi wit...let op je LV deze dagen.

Toppen gaan nog flink aandikken denk ik.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) O ja het gaat goed!

Blad mag idd wat donkerder..

Gaat weer een mooi resultaat worden :cry

Vandaag ga ik de laatste week in...

 

Zonnige Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de comments

 

22 juni

 

Helaas zet de vergeling door... vooral de 2 planten achterin lijken er last van te hebben.. geef meer voeding en heb ook een keertje extra bacto gegeven, hopelijk blijft de schade beperkt.. maar ik heb er een hard hoofd in :cry

 

Toch maar een paar piccies, gelukkig worden ze nog wel dikker en aan harsen ook geen gebrek..

 

gallery_6949_1917_92156.jpg

 

 

 

gallery_6949_1917_10024.jpg

 

gallery_6949_1917_12673.jpg

 

 

 

Nog zo'n 2,5 week te gaan, dan hebben ze 9 weken op 12/12 gestaan en ga ik op vakantie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien idd wat bleekjes..

Maar het belet ze niet echt in de bloei, buds zien er goed uit :)

Zuur jij af?

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo tiger

 

Ik heb het er met wat mensen op de chat over gehad.. en waarschijnlijk is het een ph blokkade.. dat zou ook goed kunnen omdat het extra bijvoeden niet echt tot resultaat leid (al wacht ik nog een paar daagjes af), mogelijk is het medium verzuurd.. Ik zuur wel af, in het begin tot 6.0, en laat dit oplopen tot 6.3-6.4

Misschien dat ik de volgende ronde met Bac voeding maar helemaal niet meer afzuur, er zijn veel mensen die dit met succes doen

 

Ik hoop maar dat ze nog wat bladgroen over houden om de laatste weekjes vol te maken, fingers crossed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch ziet het er niet verkeerd uit voor 6 1/2 week...

Mischien wel wat te weinig voeding(hoeveel en wat geef je nu?) maar misschien ook wel wat te droog?

 

Maakt ook niet uit, zoals ze er nu uitzien gaat het wel goedkomen..... :)

 

Succes.

 

Aha, ik lees net je laatste bericht. ondanks dat mensen met het niet afzuren goede,redelijke resultaten halen kan het toch nooit zo zijn dat als je het wel doet dit krijgt wat jij denkt te hebben. Vooral niet met de waardes die je nu aanhoudt..

 

Maar aan de andere kant wel wat gelezen over de bac voeding maar nog nooit gebruikt..

 

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook niet afgezuurd deze ronde...

 

ik dacht ergens te hebben gelezen: "dat het zuur je buffer sneller wegvreet & dus een Ph probleem kan hebben; extra kalk is hier nodig.." als ik het goed heb gelezen dan toch :)

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan eigenlijk alleen maar mijn vorige reactie herhalen! Ik hoop dat de vergeling geen goede oogst in de weg zal staan, maar zo te zien hoef je je bij het knippen niet te vervelen straks :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk vanavond.. ik kan alleen maar foto's maken vlak voordat de lamp aangaat, en vaak ben ik er dan niet. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...