Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EsmeraldaNuevacita

Ritawiet ....

Recommended Posts

heloow mense

ben nieuw op dit forum dus haloow alemaall:D

maar ik had een vraagje voor de mense hier die egt bekend zijn met het kweeke van plante en ook een beetje dr chemiese aspecte dr van,

 

ik ben sins kort begonne met 2 plantjes op te kweeke op mijn kamer , goeie kast, goeie lamp, revlecteerende shit aan de binnekant helemaal toppie, maar ik had het idee om een van de plante water te gaan geve met rietalien er in opgelost, rietalien is het mediecijn dan mense met adhd add ,...enz krijgen om rustig te worde ik heb zelf geen adhd maar merk wel dat als ik gewoon 3 piletjes slik ik heel geconcentreerd word.

 

nou was mijn vraag of iemsnd enig iedee heeft of als ik een plant geduurende de hele groei piriode water zou geven met ritalien er in opgelost, dit ook te merken zou zijn als ik um oprook?

 

alvast bedankt voor de racties

 

ps: Dit stukje komt uiteraard van een mongool niet van Esmie, interpunctie en spelling kent ie niet.

Komt ook van een ander forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je het toch hebt liggen waarom zou je het dan niet toevoegen aan je voeding.

 

Denk zelf dat het met pokon wel een goede basis is voor een aantal uren plezier of trippen :nerd

 

 

Heb wel eens in de wandel gangen op gevangen dat als je 3x de hoeveelheid voeding geeft, de trip langer duurd.

Aan alles komt een eind, dus waarom bezuinigen.

 

gr ikke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel oplette voor vrouweleke plante !

Die moe je r uit trekke want anders groeien r pilletjes in je toppe en krijg je slegte wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe verplaatst naar overig en zo :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabbijn63 kent iemand dat nieuwe soort een hybride van Ritawiet x Angeldust

 

???

 

Iemand in da house ??

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt je helemaal knetter leip van man !!!!

 

Lekekr speedy, hartkloppingen, blackouts, korter lontje .... kortom alles wat je zoekt in een drugs.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...