Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
miker

Fout In Mijn Lichtschema

Recommended Posts

shit, kom ik er net toevallig achter dat sinds ik de dames in de bloei heb gezet, zo'n 4 weken geleden ik het volgende schema gebruikte: 12 uur licht, 6 uur donker, 15 min weer licht, en weer 6 uur donker. bleek dat 1 pinnetje(= 1 kwartier) van de tijdsklok was blijven staan tijdens het overzetten van groei naar bloei. dus tijdens de donkere periode hadden ze dus elke dag 1 kwartier vol licht.

zou dit grote negatieve gevolgen hebben? of kan het nog meevallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dt kun je zo zien aan de stammen, als ze stress hebben krijgen ze paarse steeltjes

 

zorg gewoon dat ie weer in orde is en waarschijnlijk zal je er niets van merken :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man je moet je klok regelmatig controleren want die pinnetjes blijven wel vaker zitten.

het kan geen kwaad om ze af en toe allemaal ff heen en weer te halen want het kan je flink sjacharijnig maken als het licht aan blijft staan.

simpel en maar wel belangerijk net als de rest van je kleine controlen rondje wat je gewoon regelmatig in je hokkie moet maken.

 

p.s er zijn zelfs grow shops die het aan raden om iedere 3 kweken een nieuwe tijd schakelaar voor je licht te nemen omdat het een bekent probleem is.

 

succes ermee :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat ze er erg content mee zijn ...grote kans dat ze niet goed de bloei inschieten,maargoed dat zie je snel ngenoeg aan je planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien een digitale meter nemen kun je de tijd gewoon instellen,

zonder al dat gedoe van pinnetjes,...

gaaaaat reuze super weet je wel godsamme,

groetjes gert jan

toedeloe

:nerd ;) :) :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...