Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

trippin yayo

Mijn Problem(en) ;d

Recommended Posts

Help!!!!!!Ben opzoek naar nieuwe zaadjes van opt weedforum van sannie maar kwil deze keer een deftige oogst daarom zou ik graag willen weten welke soort het meest geschikt is voor

de volgende nadelen.

 

-1*600w in een kot van 1*2m zonder afzuiger waardoor de temperatuur soms hoog oploopt (zeker deze zomer)

- :P luiheid!!!!!!!!!! soms worden ze pas op het einde van de "dag" bewatert (1 keer per dag) :wOOt

- :smoke soms zo stoned dat ik vergeet wanneer ik ze voeding heb gegeven :smoke als ze veel voeding aankunnen is dat graag meegenomen

 

-------------->moet ook geschikt zijn voor te scroggen zodat ze zover mogelijk van de lamp kunnen afbloeien

-------------->liefst eens een keertje haze

-------------->een niet te lange bloeitijd tenzij het goed opbrengt :verrygood dan kan ik wel nog effe w8ten

-------------->een plantje dat niet al te veel kennis nodig heeft

-------------->1 van deze soorten:recovery haze, shivani, shack, Killing Fields, Sannie's Jack , sour neville (kan niet kiezen allemaal veel te lekkkkkkkkkrrrrrr) :)

 

sannie vertel het me vlug want over 2 weken is het zover :smoke alvast bedankt

 

greetzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je al ervaring met kweken?

 

1*600w in een kot van 1*2m zonder afzuiger

 

:verrygood

 

succes

 

-xx-Z>

Share this post


Link to post
Share on other sites

te lui en te stoned ?

 

misschien moet je stoppen met blowen ?

 

 

whahwhahwhawa.....

 

:verrygood

 

Esmie

 

ps: in een kot van m2 zonder afzuiging ... hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
-1*600w in een kot van 1*2m zonder afzuiger waardoor de temperatuur soms hoog oploopt (zeker deze zomer)

- :smoke luiheid!!!!!!!!!! soms worden ze pas op het einde van de "dag" bewatert (1 keer per dag) :)

- :wOOt soms zo stoned dat ik vergeet wanneer ik ze voeding heb gegeven :smoke als ze veel voeding aankunnen is dat graag meegenomen

Of kactussen gaan kweken, of gaan lezen op het forum en niet aan dit soort onmogelijke dingen beginnen.

Met 600Watter zonder afzuiging op 1 m2 wordt het in de zomer met gemak 40-45 graden, dit gaan je plantjes niet uithouden welke soort je ook neemt.

Doe het gewoon als iedereen en zet er voor 200/300euro een fatsoenlijke afzuiging in, 1 keer kweken en je hebt het er uit. :verrygood

Succes (met lezen! :smoke )

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites
-1*600w in een kot van 1*2m zonder afzuiger waardoor de temperatuur soms hoog oploopt (zeker deze zomer)

- :smoke luiheid!!!!!!!!!!

- :) soms zo stoned dat ik vergeet wanneer ik ze voeding heb gegeven :wOOt als ze veel voeding aankunnen is dat graag meegenomen

-------------->liefst eens een keertje haze

-------------->een niet te lange bloeitijd tenzij het goed opbrengt

-------------->een plantje dat niet al te veel kennis nodig heeft

hmm,zoals Cannakid reeds heeft vermeld,ga cactussen kweken,een zaadsoortje dat aan deze eigenschappen moet gaan voldoen moet nog uitgevonden worden,je wil bovendien een haze en geen te lange bloeitijd :verrygood opbrengen zal haze zeker,maar nooit in jouwhok.

sorry,maar het is de trieste waarheid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je beter boerenkool kunt gaan roken en kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe hahah hehehe het valt nog mee hoor vorige kweek heb ik er 300g afgehaald met een 400w zonder afzuiger het viel nu wel tegen met de 600w maar ik kan niet klagen voor het werk dat ik geleverd heb :verrygood

trouwens heb al een afzuiger maar die maakt teveel lawaai en ik toch geen lucht afzuigen naar een andere kamer dus veel nut heeft het niet behalfe dat ik geen verwarming nodig heb

 

take it easy

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe hahah hehehe het valt nog mee hoor vorige kweek heb ik er 300g afgehaald met een 400w zonder afzuiger

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had laatst ook nog 2 kilo van een 1000 watter zonder afzuiger

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOMAS! : Ik was me 2 kilo en 1000 watter al kwijt !!!

---------------------------------------------------------------------------------

 

Koop een afzuiginstallatie!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Precies. nog afgezien van de temperatuur, waar die arme plantjes van jou straks aan doodgaan als het buiten de 25 graden bereikt. Wat dacht je van de GEUR die zoveel planten in een kast zonder ventilatie en filter gaan produceren? Na twee weken groeien staan bij jouw een paar meneren met een zwaailicht op hun auto en een pet op op je deur te bonzen.

 

Ik wil best antwoord geven, maar je zal echt nog wat info moeten verzamelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begrijp dit niet hoor, voor 100 euries heb je een degelijke afzuiging, al je problemen zijn daarmee opgelost en je kan kweken wat je wil.

Investeer een beetje en oogst een boel :nerd

 

Citro

Share this post


Link to post
Share on other sites

160 eurie´s voor een 1000kub.

softbox bij ron´s company pijnacker ;)

www.afzuigersinkist.nl

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wil wiet wil kweken kan je niet lui en ongeintreseerd zijn want dan zeggen je plantjes doe jij het lekker zelf maar.

als ik jou was zou ik een klein beetje investeren en wat meer interesse in het hele kweek gebeuren, maar..... pas op straks ga je het nog leuk vinden :nerd als je de bovenstaande dingen doet dan kan je lekker zelf lekker blowen en je kan er nog een centje aan over houden.

 

laterzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb eigelijk zelf nog geen goudmijn staan jammer genoeg ;) anders zou ik het optimaal doen maarja, ik spreek eigelijk in naam van een maat om hem te laten inzien dat het veel beter kan(bedankt vo de repley's) !!krijg zelf wel een deeltje van de oogst omdat ik geinvesteerd heb anders zou ik er niet over zitten neuten

 

de vraag is ofdat hij er iets aan gaat veranderen of niet :) wss niet

 

 

 

 

die neveneffecten :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wordt dus sannie's shack met afzuiger :nerd op 2m² in scrog onder een 600w in bakken (hopelijk volstaat het dan om langs onderen water te geven ,dat bespaart veel werk en veel leed aan de plantjez als je er constant moet tussen prutsen)

nu is mijn vraag------> hoeveel zou ik er moeten neerzetten voor het gaas optimaal te vullen (gaas zal ongeveer 1.60m*1.25m)

 

2de vraag --------->aangezien ik uit zaad begin weet ik nog niet of het mannelijk of vrouwelijk wordt daarom kan ik ze nog niet direct in bakken stoppen waardoor ik me afvraag of het nog nuttig zal zijn om ze daarin te steken eens ik het geslacht weet. ( aangezien ze zo lang doorgroeien op 12/12 moeten ze toch na een week of 3-4 ---18/6 naar 12/12 of niet?) aarde verspilling ja of neen?

 

3de vraag--------->growshopvent vertelde aan een maat van me dat sommige soorten 13u licht nodig hebben in plaats van 12?

zevers of waarheid (ook voor sannie's shack)

 

 

thx ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen afzuiger is dus geen verse lucht??

 

-------------->moet ook geschikt zijn voor te scroggen zodat ze zover mogelijk van de lamp kunnen afbloeien

 

en zover mogenlijk??

 

en welke plant kan je niet scroggen??

 

-------------->liefst eens een keertje haze

 

 

-------------->een niet te lange bloeitijd tenzij het goed opbrengt :nerd dan kan ik wel nog effe w8ten

 

haze bloeit lang en wat lang moet staan geeft een goed resultaat tenzij je het niet goed aanpakt bvb geen afzuiger geen verse lucht of de boel verbrand

 

 

TIP ga buiten kweeke en geef ze alleen water als je teveel voeding geeft liggen ze zo om of je krijgt andere problemen

 

of een aantal dinge aan passe en als je echt voor een lkkr wietje gaat dan vergeet je niet snel om ze water tegeven

 

anders mssn automatiche water systeem??

 

je ken heel wat info nog gebruiken zal zeggen ga ervoor zitte en lees een eind weg voor je begint

 

succes

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

gabbers zijn toch zo ingesloten tegenover alles leer eens beter lezen zoals je zegt ;)

big up harddance :)

 

ps: -er bestaan haze soorten van 9 - 10 weken (lang?)

-60 cm van de lamp is voor mij ver genoeg

-buiten kweek ik ook

-CO2 problemen zullen er in mijn kot toch nooit voorkomen aangezien de massaverbranding

-en neen je kan niet elke soort scroggen heb wss al meer leeservaring dan jij en mss moet je nog is naar school vooor begrijpend lezen want vatten doe je niet :nerd dan kan je zoveel lezen of je wil het brengt dan toch de kloot op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...