Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mikemalkav

Update: 5 Cinnamon Meisjes Gaan Bijna Om!!!

Recommended Posts

Hallo medegrowers,

 

Lang geleden (16 december om precies te zijn) heb ik mijn verslag geëindigd met deze foto van één van mijn zaailingen.

 

med_gallery_8539_1131_810895.jpg

 

 

 

 

Vandaag 8 mei zit ik op 4 dagen na aan het einde van de bloei. Inderdaad, erg lange voorgroei.

Ik woon in België en ik wilde een klein tuintje, 1m2 om precies te zijn. Tijd maakte me niet uit, ik wilde een lekkere wiet, opbrengst kwam op de tweede plaats.

 

Dus ik ben begonnen met:

 

5 spliff Cinnamon zaadjes

1 zak Plagron Growmix

Terra Vega en Terra Flores

BAC wortel en bloeistimulator

Canna PK 13-14

geen Ph en Ec meter

emmer en literkan

spuitje van 1ml

 

400Watt Cooltube

koolstoffilter 60cm

RVK afzuigertje van 175 m3/u

Legrand analoge timer

 

Mijn hok: uit Ytong opgetrokken en met een Ytong vloer van 10 cm dik, een luik afgesloten door tochtband en magneten. Onderin vijverfolie met een 5cm dikke laag Argex. Plafond uit watervaste gipsplaat met een laag isolatie erop. Alle gaatjes en kieren dichtgeschuimd. Daarna bekleed met zwart-witfolie.

 

Mijn planten hebben een tijd onder TL gestaan maar zijn uiteindelijk naar het hok verhuisd.

 

En zo ziet het nu uit:

 

med_gallery_8539_1131_540014.jpg

 

 

 

med_gallery_8539_1131_1535836.jpg

 

med_gallery_8539_1131_619831.jpg

 

 

 

 

Niet slecht voor een eerste keer toch? De wiet ruikt heerlijk fris maar toch potent. Geweldig!

 

Het spijt me dat ik niet alles stap voor stap heb laten zien. Het ontbrak me aan tijd!

 

Tot slot wil ik nog dit zeggen:

 

Mijn eerste kweek is zowat het geweldigste dat ik ooit gedaan heb. Zien hoe 5 zaadjes na veel liefde en aandacht veranderen in dat heerlijke groen. Je krijgt echt iets terug voor je noeste arbeid.

Dit was mijn eerste kweekje, vol goede moed, veel lezen, Growside jongens in M de oren van de kop vragen, minstens een keer per week. Voeding netjes afmeten, gewoon doen wat je zou moeten doen volgens de ervaren jongens en voila. Ik vond het fantastisch en ik bewonder de jongens die goede wiet in mijn coffeeshop brengen, en hell, ik betaal wel wat extra als het goed is.

 

Jullie zijn wetenschappers. Ik heb gelukkig geen enkele beestjes of andere ellende gehad maar als ik het wel aan de hand heb weet ik waar de antwoorden liggen.

 

Keep up the good work!

 

Na het geslijm even een ps. mijn spullen staan te koop, ik verhuis over 4 maanden naar Italie dus ik kan het echt niet meer gebruiken.

doe een goed bod, het geld wil ik besteden aan een nieuwe banjo (echt waar).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er heel goed uit, chapo!

jammer dat je na zo'n geweldige start niet meer verder kan kweken, maar ik zou me ook gedeist houden in italie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...