Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Helemaal eens met alle steun- en dankbetuigingen aan de mods en whazzup in het bijzonder,als het je hier niet bevalt,ga je toch lekker ergens anders kijken!Ik hoop niet dat deze acties van "mensen"die het niveau van de puberteit niet zijn ontstegen je plezier in het forum teveel bederven,dit zou ten koste gaan van alle mensen die hier op het forum zoveel nuttige en compleet gratis informatie vinden en dit wel erg op prijs stellen.Dus Please Keep up the good work! :smoke

 

ps Het is mijn ervaring dat mensen die anoniem een grote bek hebben,vaak de grootste lafaards zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Aad en Paulezzz,

 

Jullie zijn wel verdacht bekend met die anonieme personen. :smoke

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AS Grow

 

Bedoelde hiermee dat ik zelf wel eens een akkefietje heb gehad met iemand die mij achter mijn rug om zwart liep te maken(en bedreigen) en die nadat ik zijn identiteit had achterhaald ineens veranderde in een zielig moederskindje! :nerd Ik ben nogal ouderwets en sta of achter mijn woorden of ik houdt mijn mondje dicht. :smoke

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef je helemaal gelijk zonder meer maar ipban is ook niet alles vind ik :verrygood kom je ook omheen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een oud onderwerp maar helaas moet ik het nog een keertje bumpen. Ik ben het een beetje zat namelijk. Ik zal niet in details treden maar het is gewoon stuitend hoe je soms bejegend wordt.

 

De volgende die een rave van ongenuanceerde, ongefundeerde beschuldigingen en zelfs bijbehorende fysieke bedreigingen in mijn pm box of mail box dumpt kan rekenen op onmiddelijke verwijdering en een IP ban. Ik vraag ook de moderators om dit direct te melden aan mij, ik ga er niet eens meer woorden aan vuil maken.

 

Hetzelfde geldt voor dit soort uitingen op het forum. 0,05% van de leden kost ons soms 95% van de moderatie tijd en die kunnen we niet besteden aan het leveren van input op het forum. Bovendien geeft het stress en de lol gaat er op deze manier ook snel vanaf.

 

Moderators geven aan mij aan of iemand over de schreef gaat, ik kijk dat in de logs na en als het inderdaad geconstateerd is volgt een onmiddelijke ban. Zero tolerance en ook geen discussie meer over mogelijk. Wij zijn bezig om voor jullie dit platform in de lucht te houden zodat ieder hiervan gebruik kan maken. Je hebt niet het recht om hier te posten, je bent hier als gast en lid van een community.

 

Voor hen die mij 6 keer per dag een pm sturen en verwachten dat ik binnen een half uur reageer: Get a life!! Ik besteed gemiddeld meer dan 12 uur per week aan dit forum. Vaak nog veel meer. Sinds 7 november 2005 heb ik 19271 berichten gepost (8.64 berichten per dag en niet de kleinste berichten!), mijn pm box (die als admin 1000 pms kan bevatten!) moet iedere 2-3 maanden geschoond worden.

 

Frustratie? Jawel, zeker. Ik kan best tegen een stootje en je mag vinden van me wat je wil, maar ik hoef dat niet in hate mails te ontvangen. Jongens, hou het gewoon gezellig op het forum. Haal 5 keer adem, steek een joint op en lees nog eens goed wat er gezegd wordt voordat je uitbarst in een volledig ongepaste pm, email of post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groot gelijk!

Als je je aan iets ergert kan je er altijd op een gepaste, vriendelijke manier over praten! Met dreigingen/scheldpartijen zal je bij niemand ooit iets bereiken...

 

Heb respect voor de tijd en moeite die de mods in dit forum steken, zonder hen bestond dit alles gewoonweg NIET!

whazzup, je hebt mijn volledige steun! :huh:

 

(vraag me wel af of IP-ban wel zo slim is, er zijn nog ISP's die werken met dynamische IP-adressen wat dus betekent dat de IP-adressen regelmatig veranderen en iemand anders dus op het verbannen IP-adres terecht kan komen en onterecht geen toegang meer heeft tot WF)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb respect voor de tijd en moeite die de mods in dit forum steken, zonder hen bestond dit alles gewoonweg NIET!

whazzup, je hebt mijn volledige steun!

+1

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

schop ze er maar vanaf hoor want zoals je al zei is het een kleine percentage die er voor zorg dat de grote percentage weg blijft :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn toch vaak de mensen die even komen kijken, wat posten, en beginnen met zeveren.

 

ben ook wel eens lastig geweest daar niet van :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan best wel tegen lastig hoor, daar kunnen amnees en ert over meepraten, daar gaat het ook niet om. Maar er zijn echt verschillen tussen "lastig" en "bedreigend". We zijn over het algemeen behoorlijk tolerant en geduldig als mod team.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou t is heel goed dat je t zegt, of dat iemand dit zegt! T is hier geen twitter, of sms!

Ik denk af entoe zelf ook bij t teruglezen van kommentaren op een post, dat de testeron ervanaf spat; botheid of haantjesgedrag; zie je op meer forums!

Heel goed als dan iemand zegt, he joh even dimmen!

 

DOE EENS NORMAAL, JOH! :huh:

waar hebben we dit de laatste tijd nog meer gehoord, en is genomineerd in de wdd, als uitspraak van het jaar!

 

TSJONGE TSJONGE!, volgens bart chabot een goede tweede!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het, korte metten geeft het beste resultaat.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
TSJONGE TSJONGE!, volgens bart chabot een goede tweede!

:huh: die had ik nog niet gehoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou wordt je er soms ook wel voor niets afgeknikkerd :D

Als iemand iets niet aan staat dan heb je een ban

 

Gaat helemaal nergens over :huh: :) :P

 

 

Gr. Liz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor iemand die 2 maandjes lid is en 18 post's heeft heb je dat wel vlug door. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een beetje een trend de laatste jaren als je kijkt op alle internet fora, elkaar lekker anoniem bedreigen maar niet berijd zijn de consequenties te dragen van hun eigen daden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Liza

Je verwart waarschijnlijk de chat met het forum? :)

Om er hier afgeknikkerd te worden,moet je toch best wel even je best doen hoor(niet dat ik dat aanmoedig natuurlijk :P ). :huh:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat helemaal nergens over Liza. Ik kan de permanente bans van dit jaar makkelijk op één hand tellen. Dan moet je het inderdaad wel heel bont maken of een plaat voor je kop hebben en 3 keer achter elkaar, ondanks waarschuwingen, gewoon reclame maken voor je website in de enige 3 posts die je doet, leden bedreigen of bijvoorbeeld herhaaldelijk bijzonder onbeschoft zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 maatjes van me hebben een ban van 3 jaar om dat ze een paar foto's

hadden verwijderd?

vind ik wel zwaar Whazzup

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

rarara een verhaal heeft 2 kanten :huh: Maar vind wel dat desondanks het een open forum is dat er toch wel zeker regels moeten zijn en er word genoeg gekat hier op het forum

tis soms net goede tijden slechte tijden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze daar al een keer eerder voor gewaarschuwd waren en als er daardoor belangrijke sticky topics waaraan vele mensen hebben meegewerkt in één klap nutteloos worden dan is dat de enige remedie die je van ons kunt verwachten. Of denk je dat we het voor de lol doen, waardevolle leden bannen? Ik moet daar spijtig genoeg vaak de lijn tussen privé en forum trekken, Ook al ken ik ze goed en draag ik ze een warm hart toe dit kunnen we niet toestaan. Dat gaan we in de nabije toekomst ook helemaal voorkomen. Dat is niks persoonlijks: als je in een bibliotheek opzettelijk en systematisch plaatjes uit handschriften gaat scheuren word je ook op straat gezet.

 

doet niets af aan de omgangsvormen, ik ga ze dan ook niet plotseling de kop vol schelden. Ik deel ze dan alleen beleefd mee dat ze niet meer welkom zijn en waarom ze dat niet meer zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was nog even aan het twijfelen waar dit te plaatsen, maar wil toch graag een kleine bloemlezing van de email met jullie delen. Sommigen horen eigenlijk in de "famous last words" of "flaters" thuis. Anyways... Een paar bijzondere quotes uit een weekje (..) email:

 

Ik heb gewoon vrijheid om de verslagen te bekijken en dat eis ik ook

 

kan de heleboel bij je server plat leggen

 

Waar op het forum kan ik reflectoren verkopen?

 

vind je het gek als je een THC Patient met een IQ van een zeehond de macht geeft om de BAN knop in te drukken.

 

Dit lid was geband wegens herhaaldelijk schelden tegen leden:

 

stelletje junkies dat jullie zijn. Uitkering trekkende parasiet dat je er bent. Triest zo iemand 1,2,3 bannen voor een halfjaar...

 

> Zit je een beetje vervelend te doen met je stonede kop achter de computer..

> Je moet ook ffe wat aan je levenstijl zo haal je de 40 niet.

 

Maar ffe tussen ons ik vind je echt een lul whazzup zure pruim vervelende nicht die je bent.

 

Dan wat frissere :rofl

ik heb een vraag !

kunt u mij zeggen waar ik 2e hands fancontroller armatuur lamp transformatoor thermostaat kan verkopen ?

 

 

gegroet.

 

waar kan ik alle info vinden voor tegoei te beginnen.. van a tot z

 

kan je me voort helpen aub...

 

thankx.

 

Ik ben op zoek naar 1complet growbox met material bij voor 2 x600 wat lamp (natrium)of(led) . Kan jullie mij helpen?

 

tja, het was een erg rustig weekje :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...