Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

't Is lullig en het hoort niet simpel zat, 't forum is groot genoeg om elkaar te ontlopen... Niet tegen mods en ook niet gebruikers onder elkaar...

 

Vanaf dit moment zal er ook nog harder op gereageerd worden door ons (mods/admins). Als iemand het ergens niet mee eens is prima, maar bedreigen hoort hier niet, simpel zat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel wiet trekt nu eenmaal allerhande figuren aan...

het is idd aan de mods om de kwaliteit hoog te houden

Tot nu toe doen jullie prima werk!

Laat het niet aan jullie hart komen indien jullie negatieve reacties krijgen..

Het is het grote geheel wat telt, niet het klein geleuter..

Bij deze mijn 200% steun aan alle mods, ook al hebben jullie al es een topic van me verwijdert zonder boe of ba :verrygood

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval dank voor alle bijval maar inderdaad, het was geen oproep om nou maar eens een Wietforum knokploeg samen te stellen :verrygood. Helemaal eens met Miss_J. Daar los je ook niks mee op. Lekker in hun sop laten gaarkoken, maar het is best wel eens goed om het te noemen en er over te praten.

 

@ert: je bent er een keertje heel dicht tegenaan geweest maar nog niet overheen hoor :) Ik kan wel wat hebben...

 

Een pittige discussie mag best wel, en je kan niet voorkomen dat die ook wel eens fel wordt. Dat is ook geen probleem en speelt zich in de openbaarheid af. Je raakt overigens wel een raak punt, het is voor sommigen ook niet zo makkelijk om met "gezag" om te gaan in een vrijgevochten wereld als de kweekwereld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 jarigen !? Denk meer aan de dertigers/veertigers die te lang opgesloten hebben gezeten. Het internet ontdekken, denken er weer bij te horen op hun eigen inmiddels verstoorde manier en raken dan pisted off als ze niet de respons krijgen die zei dan weer denken te verwachten.

 

En aangifte doen!? Realiseer je dan wel dat je een hoop vragen gaat krijgen en/of je dan wil of kan antwoorden. Bij het woord wiet gaan de oortjes gelijk omhoog staan en als je dan toevallig een blauwe tegenover je zit die zijn streepjes nog niet heeft verdiend laten die jouw ook niet meer met rust!

 

Kom maar een keer langs op de us7th, kun je een verslagje van 4 maanden bekijken waarin te zien is hoe, wie en het waarom dit zo afgehandeld is/wordt. Ik verwacht dan wel dat je de maatregel gaat nemen die je nu verkondigt !

 

Moet er wel bij zeggen dit ik het persoonlijk heel bijzonder vind dat jij hier je beklag over doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je raakt overigens wel een raak punt, het is voor sommigen ook niet zo makkelijk om met "gezag" om te gaan in een vrijgevochten wereld als de kweekwereld.

 

Daarom houden we het flex hier :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey whatzzup!

 

'k zou er ook niet mee kunnen lachen, een beetje basismanieren is inderdaad het minste wat je mag verwachten.

'k moet wel toegeven, bedreigingen aan Bush' adres zie ik best nog wel zitten, maar ze moeten ze dan ook uitvoeren hè.

Maar neen, deze site is geen rebellenbeweging of dergelijke en een beetje dankbaarheid voor jullie inzet is dan ook het minste wat we kunnen hebben/geven.

 

Mijn steun heb je, net zoals vele anderen blijkbaar (godzijdank).

 

 

Greetz,

 

Peacheken

 

Een pittige discussie mag best wel, en je kan niet voorkomen dat die ook wel eens fel wordt. Dat is ook geen probleem en speelt zich in de openbaarheid af. Je raakt overigens wel een raak punt, het is voor sommigen ook niet zo makkelijk om met "gezag" om te gaan in een vrijgevochten wereld als de kweekwereld.

 

ja, ik pleit ook schuldig, gezag, bah !!

 

Maar met alle respect en begrip en zoals al meermaals hier gezegd: alles is bespreekbaar, dus ... geenprobleem.

 

 

Greetz,

 

Peacheken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder van de mods heeft het al eens meegemaakt,bedreigingen,haatmails,maar ook positievemails!En deze hebben absoluut de bovenhand,het zijn nu net de leuke mails die er dag voor dag gaan zorgen dat de gedrevenheid blijft bestaan,overal zijn er rotte appels in de wereld,toch blijf ik persoonlijk vinden dat deze echt maar een minimaal percentage van het ganse forum uitmaken,daarom is het dan al makkelijker het kaf van het koren te scheiden door een verwittiging en of een ban te geven,doordat whazzup steeds actief bij vele onderwerpen post,en veel tijd vrijmaakt voor het forum stelt hij zich gewoonweg kwetsbaarder op,en dat is jammer,want in het echte omgangsleven is hij een :verrygood vent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ho ,

nix knokken ,

beschreef alleen mijn persoontje ,

en wilde hiermee whazzup en alle modds steunen !!!

love , peace & RESPECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

@ miss j , inderdaad !! bedankt voor de aanvulling !!!

 

ben trouwens een hagenees , die ook brabants kan ...

 

 

 

 

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
...............,doordat whazzup steeds actief bij vele onderwerpen post,en veel tijd vrijmaakt voor het forum stelt hij zich gewoonweg kwetsbaarder op,en dat is jammer,want in het echte omgangsleven is hij een :verrygood vent!

Helemaal mee eens (geldt overigens voor alle modjes en 99 % van de leden).

Share this post


Link to post
Share on other sites

IDD Stumper, tot nu toe weinig te klagen over de mods :verrygood

 

En over dat soort mensen moet je niet al te lang over na denken, gelijk bannen en lekker verder gaan :)

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, gewoon bannen dat soort asociale types, zijn toch nergens goed voor. :smoke

En als je dan zo nodig iemand moet bedreigen doe het dan niet via een forum maar recht voor zn neus, dan is het in ieder geval meteen opgelost. :smoke

Ik heb veel respect voor alle mod's die hier iedere dag hun werk goed doen en onmisbaar zijn voor ons o zo geliefde forum. :verrygood

 

Ik heb best al wat mensen leren kennen via het forum allemaal hele toffe mensen niks mis mee, maar helaas zitten er altijd een paar tussen die het voor de rest verpesten. (ik zal geen namen noemen :) )

Dit is iets waar ik erg pissig van kan worden, het is gewoon smerig om dit via internet te doen.

Maargoed, deze mensen zullen er helaas altijd blijven.

Ik wens alle modjes veel succes en plezier met het onderhouden van het forum en ik denk dat ik best voor "ons" mag spreken als ik zeg dat we jullie hier heel erg dankbaar voor zijn. :wOOt

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, inderdaad. Resulteert overigens direct in een ban for life en IP ban. Het is jammer maar je kunt niet voorkomen dat dat soort types het forum ook bevolken. We hebben het net wéér aan de hand gehad overigens. Niet leuk meer. Dan maar geen cam en foto's meer plaatsen? Dat zou de ultieme consequentie zijn. Ben het wel goed zat hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan me dat goed voorstellen !!!

 

maar ,

 

laat je door een paar van dit soort figuren niet gek maken !

 

voor mij zegt dit soort reacties meer over de "persoon" die ze uit ,

 

als over de ontvanger , jij in dit geval !!

 

 

keep up the good work !!!!

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een heel simpel motto:

 

Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet gezien dit topic, schandelijke zaak! Het zou echt belachelijk zijn als Whazzup zou moeten stoppen met zijn cam, omdat er anders een of andere debiel hem hardhandig laat weten dat ie het er hier niet mee eens is.

 

Hoop dat het niet zover hoeft te komen Whazzup!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt schandalig! ;)

Een GOEDE mod MOET gewoon consequent zijn,

anders lijd er het forum onder!

Kan me haast niet inbeelden dat bep. 'figuren' het daar niet mee eens zijn! :smoke

Leer respecteren,wil je zelf gerespecteerd worden! :innocent:

 

Ben ook gekeldert geweest met een onzinnige post of reply,

daarom ga je toch niet schelden!!

Dat vertelt idd meer over de verzender dan ontvanger B)

 

Cheers! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef jullie groot gelijk om dit absoluut niet te tolereren. Helaas is een ip ban ook redelijk simpel te omzeilen. Ik zal niet vertellen hoe dat werkt anders help ik die personen op weg. Maar mogelijk biedt dit forum nog wel meer mogelijkheden om op een dieper niveau van het tcp/ip protocol te filteren. Zeker als dit op een server draait die je in eigen beheer hebt

 

Mochten er figuren zijn die dat weten te omzeilen zou ik zoveel mogelijk blokkeren. Zo zou je bijv ook hun emailadres kunnen blokkeren. Ja ze kunnen dan een ander emailadres gerbuiken, maar je maakt het ze dan toch weer wat moeilijker.

Een andere optie is dus gewoon een abuse melding te maken bij hun ISP of bij instanties zoals spamcop bijvoorbeeld. De betreffende isp kan dan (als ze er open voor staan) nog wel wat betekenen

 

Het moet gewoon leuk blijven hier want dit is echt een geweldig forum en superveel nuttige info. het hebt mij geweldig geholpen met veel tips en informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Korte metten, Whazzup !

Indien er werkelijk sprake is van bedreiging zou ik er aangifte van doen bij de blauwen.

ik ben niet iemand die ooit na de blauwe zouw gaan maar

maar een ding voor alle happy kwekers

Geef geen info over waar ze je kunne vinden !!

en doe geen aangifte van P.C poppentje die zich niet kunnen inhouden :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh nee joh? B) Ik stuur stijlloos er gewoon op af :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh nee joh? ;) Ik stuur stijlloos er gewoon op af :innocent:

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ronny is duidelijk de ICT man hier :rofl

 

 

 

dit forum is uitgegroeid tot het beste van allemaal :nerd

 

al die acties enzo, ik durf wedden dat dit forum jullie helemaal in bedwang houdt ;)

 

wacht wacht,

 

elke moderator stelt een steunpilaar van een groot huis(forum) voor,

als er 1 moderator wegvalt, dan zakt het gehele huis in.

 

 

Mooie metafoor hé? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap`m niet helemaal, maar daar ben ik dan ook de jongste mod voor. . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heeft bannanas heel Romantisch omschreven :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...