Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

stelletje junkies dat jullie zijn. Uitkering trekkende parasiet dat je er bent. Triest zo iemand 1,2,3 bannen voor een halfjaar...

 

> Zit je een beetje vervelend te doen met je stonede kop achter de computer..

> Je moet ook ffe wat aan je levenstijl zo haal je de 40 niet.

 

Maar ffe tussen ons ik vind je echt een lul whazzup zure pruim vervelende nicht die je bent.

:wtf: ;) :wtf2: :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dat is goed voor je humeur. ;)

 

 

ps.Ik begrijp de ban van de 2 forumleden.

Ik heb ze gesproken en ze begrijpen wat ze fout hebben gedaan en dat ze daar een ban voor gekregen hebben.

Toch wil ik deze keer om een beetje begrip vragen ivm met het achterliggende verhaal wat ze mij verteld hebben.

Ik begrijp dat de ban niet opgeheven wordt maar ik hoon dat je hem een beetje korter kan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond allemaal,

 

 

Weet je wie je moet bannen QUOTE wat die gozer allemaal uitkraamt is echt ziek!!!!!!! ;)

 

 

 

 

Greetz,

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ze gesproken en ze begrijpen wat ze fout hebben gedaan en dat ze daar een ban voor gekregen hebben.

Toch wil ik deze keer om een beetje begrip vragen ivm met het achterliggende verhaal wat ze mij verteld hebben.

 

Ik weet niet van: wie/wat/waar???

Maar:

 

 

Ik vind niet dat begrip een reden kan zijn om een ban in te korten, waar trek je de grens in je begrip?

Ik begrijp veel, maar snap er de ballen van....

 

Bezint eer ge begint en....... wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten.

 

 

p.s.

Vermeld maar voor de 2e keer dat ik geen weet heb van welke bansituatie dan ook: dit is geen flame of een persoonlijke aanval o.i.d.

Aangezien de berichten die ik hierboven lees, voel ik me veiliger om dit duidelijk te vermelden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

over bans van leden doen we over het algemeen geen mededelingen maar als je net een ban hebt gehad wegens het herhaaldelijk uitschelden van medeleden dan begrijp je toch wel dat je je zaak er geen goed mee doet door te gaat dreigen en schelden. Dan is het schluss.

 

Mensen moeten eens leren dat er consequenties kleven aan wat ze doen. Als we waarschuwen en aanzeggen dat, als het nog een keer gebeurt, de ban permanent wordt dan moet je dat soort grappen niet uithalen.

 

kom Franz er is een verschil tussen een verschil van mening, een discussie en het regelrecht uitschelden, bedreigen en beledigen. Je kunt altijd met mij een discussie aan als het ergens over gaat. Zo snel bannen we niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet je wie je moet bannen QUOTE wat die gozer allemaal uitkraamt is echt ziek!!!!!!! ;)

Kom zeg kannabis, we bannen leden niet om een mening en ook niet omdat ze openbaar in topics vinden dat ze medeleden moeten naaien gelukkig voor jou :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel huwelijksaanzoeken heb je al gehad? :execute

 

Whazzup :wtf: , wil je met me trouwen??? :wtf2:

(Ben ik de eerste? of moet het via PM? ;) )

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik nog even vermelden dat het mij erg opvalt dat onze Belgenvrienden altijd zeer beleefd zijn en erg vriendelijk, daar er hier in nederland steeds botter en ruwer word gesproken en gereageert..

 

Op een ander forum ben ik vertrokken omdat je daar de ene na de andere kk.idioot naar je kop kreeg, blij dat de mods. hier er lekker bovenop zitten..

grtz..en vrede op WF en aarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ben ik over het algemeen met je eens Andy. Da's ook de taal he ;). Ik ben ook wel eens voor rotte vis uitgemaakt door een zuiderbuur maar ik moest het wel drie keer lezen voor ik besefte dat ik voor rotte vis werd uitgemaakt :execute

 

Greenlady: What's the catch? :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als forum leden nou eens eerst deden na lezen wat ze deden posten, en misschien eens ergens een KOMMA of een PUNT deden plaatsen. :D

 

En het helpt ook, dat als er een post gelezen word, dat met een positieve instelling gedaan word. :D

Niet iedereen kan zijn gedachten goed verwoorden op een forum. :D

 

En het is toch lachen dat iemand helemaal over de rooie gaat, omdat er iemand lettertjes op een forum plaatst die HIJ niet leuk vind....

 

En het fraaie is dan ook nog dat HIJ die persoon in 8 van de 10 keer niet eens persoonlijk kent....

 

Mijn vermoeden gaat dan ook sterk de kant op van, zijn dat de jongetjes die op 100 mtr afstand je vroeger deden uitschelden en dan hard deden wegrennen :wtf: :D

 

En ja ik heb ook al een BAN gehad. :D :D :D

En ja ook ik vond het niet leuk :D :D :D

En weten jullie wat ? Ik leef nog... :D :D :D

 

Gewoon wat meer ;) :execute :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy goed gedaan,en dan hier typen dat het een

kk idioot is ;)

 

goei weekend all

gr east

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ East lezen is ook een kunst helemaal begrijpend lezen, of typ ik zo beroerd en onbegrijpelijk??

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ East lezen is ook een kunst helemaal begrijpend lezen, of typ ik zo beroerd en onbegrijpelijk??

 

 

Ik mis wat komma's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kom Franz er is een verschil tussen een verschil van mening, een discussie en het regelrecht uitschelden, bedreigen en beledigen. Je kunt altijd met mij een discussie aan als het ergens over gaat. Zo snel bannen we niet :execute

 

Daar ben ik ook niet bang voor whazzup ;)

( dit was meer voor diegenen die mijn mening verkeerd zouden kunnen opvatten en erop los zouden gaan met verwensingen o.i.d. welke weer zouden kunnen resulteren in een sanctie.....)

 

Al is iemand voor mij anoniem op het scherm, dat geeft mij niet het recht om a-sociaal te gaan schelden en weet ik veel wat, als mij iets niet aanstaat.

Ik denk dat ik daar toch wel boven sta na 45 jaren....

 

 

Van mij geen klachten hoor: een team van admin/mods nemen de beslissingen waar je je mee af te vinden hebt, een forum heeft nu eenmaal regels en wie niet wil buigen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mot maar op de blaartjes zitten..@Whazzzup we moeten eigenlijk allemaai, belg worden.. stuk vrediger maar maakt t wel gecompliceerd ik hou er wel van om in 1 keer te begrijpen wat ze van je vinden..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen moeten eens leren dat er consequenties kleven aan wat ze doen. Als we waarschuwen en aanzeggen dat, als het nog een keer gebeurt, de ban permanent wordt dan moet je dat soort grappen niet uithalen.

 

Het is ook een tip voor het privé-leven en beroepsleven:

Ga nooit consequenties anzeggen, als je deze niet durft te gebruiken!

Vooral kinderen hebben het heel snel door, en dan ben je als ouder redelijk machteloos.

Wij ( de moderatoren) zeggen de consequenties aan, voor het geval dat iemand een dikke plank voor zijn hoofd heeft en het nog steeds niet begrijpt komt er zelfs nog een waarschuwing.

Maar hiernaa kunnen wij niet meer anders en zetten de maatregel door.

 

En daarna volgen dan woorden als: Het was toch niet zo bedoeld! Sooooorrrry, maar kan je niet.....

 

Nee, sorry! Ik kan niet en ik wil niet.

 

Leden, welke de grens overschrijden en hun eerlijke best doen om een ban te verdienen, worden op de achtergrond in de Mod-sectie

besproken. Het is niet zo, dat een permanente ban zomaar uit de lucht valt!

Wij, de admins en de moderatoren, hebben absoluut geen zin/plezier erin om leden te bannen.

Helaas begrijpen sommige leden het niet en dagen ons continu uit!

 

@Andi,

wij hoeven alleen maar normaal te doen en probeeren iets positiefs an het forum bij te dragen.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik was nog even aan het twijfelen waar dit te plaatsen, maar wil toch graag een kleine bloemlezing van de email met jullie delen. Sommigen horen eigenlijk in de "famous last words" of "flaters" thuis. Anyways... Een paar bijzondere quotes uit een weekje (..) email:

 

Ik heb gewoon vrijheid om de verslagen te bekijken en dat eis ik ook

 

kan de heleboel bij je server plat leggen

 

Waar op het forum kan ik reflectoren verkopen?

 

vind je het gek als je een THC Patient met een IQ van een zeehond de macht geeft om de BAN knop in te drukken.

 

Dit lid was geband wegens herhaaldelijk schelden tegen leden:

 

stelletje junkies dat jullie zijn. Uitkering trekkende parasiet dat je er bent. Triest zo iemand 1,2,3 bannen voor een halfjaar...

 

> Zit je een beetje vervelend te doen met je stonede kop achter de computer..

> Je moet ook ffe wat aan je levenstijl zo haal je de 40 niet.

 

Maar ffe tussen ons ik vind je echt een lul whazzup zure pruim vervelende nicht die je bent.

 

Dan wat frissere :D

ik heb een vraag !

kunt u mij zeggen waar ik 2e hands fancontroller armatuur lamp transformatoor thermostaat kan verkopen ?

 

 

gegroet.

 

waar kan ik alle info vinden voor tegoei te beginnen.. van a tot z

 

kan je me voort helpen aub...

 

thankx.

 

Ik ben op zoek naar 1complet growbox met material bij voor 2 x600 wat lamp (natrium)of(led) . Kan jullie mij helpen?

 

tja, het was een erg rustig weekje :wtf:

 

Dat ik dit nu maar lees! :wtf2:

 

Ik lag echt plat van het lachen bij sommige, hier moet echt een appart topic over komen ;) :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige pms en emails hebben ook een wat andere ondertoon, maar die publiceer ik hier niet. Het was ook niet bedoeld als klacht hoor, maar gewoon om te illustreren waar we niet op zitten te wachten en ook wat ons betreft wel de limiet is en hoe we daar mee omgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, als er een duidelijk topic forum regels staat waar men zich als lid aan dient

te houden, weet men met een gezond verstand toch wel waar de grenzen liggen.

Ik kan ook iemand op een fatsoendelijke manier duidelijk maken, wat ik van

zijn of haar opmerking of posting vind.

Ik kan mij voorstellen dat ( en ik ben zelf best een opgefokt type ) dat je snel

over reageerd, maar ik heb geleerd er op een andere, maar duidelijke manier

mijn onvrede over iemands reaktie te reageren.

Ook ik schrijf mijn meeste reakties onder invloed van een lekker blowtje, maar

juist dit blowtje laat mij eerder tot 10 tellen, en dan bedacht antwoord te geven,

maar desondanks wel duidelijk. Ook de pms berichten kunnen op fatsoendelijke

en toch duidelijke mening geschreven worden.

Ik denk dat de mods hier heel goed werk doen, en een sociaal beleid voeren.

Ik merk heus wel of dat al snel aan hand van e.v reakties, men slotjes toepast

op topics, en dat valt hier reuze mee.

Dus tel even tot tien en formuleer je antwoorden/reakties genuanceerd binnen

de forum regels, thats all.

 

gr, Zappi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag ik nog even vermelden dat het mij erg opvalt dat onze Belgenvrienden altijd zeer beleefd zijn en erg vriendelijk, daar er hier in nederland steeds botter en ruwer word gesproken en gereageert..

 

Op een ander forum ben ik vertrokken omdat je daar de ene na de andere kk.idioot naar je kop kreeg, blij dat de mods. hier er lekker bovenop zitten..

grtz..en vrede op WF en aarde

 

Wilde ik toch even op reageren! Dit is ook wel een reden waarom ik misschien in Belgie ga wonen, heb ook altijd het gevoel dat veel mensen daar een stuk rustiger zijn.

En het studeren en op kamers gaan (over het algemeen) is er ook nog goedkoper! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...