Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

McTrip

Guerillakweek: 20 Power Plants

Recommended Posts

Dit jaar weer begonnen met een buitenkweek, deze keer wat meer plantjes dan andere jaren :P.

 

We zijn achter 20 PP stekjes geweest deze hebben we drie weken onder een 400Watt hoge druk natrium lamp geplaatst. We hebben dit gedaan zodat we eigenlijk direct plantjes konden buitenzetten die al wat wortels hadden, ipv stekjes buitenplanten (die hebben minder overlevingkansen).

 

De eerste tien plantjes zijn gisterennacht geplant en de andere tien worden deze nacht geplant. Laten we hopen dat het een goed jaar wordt, een lange zomer zodat deze niet echt perfecte buitenplanten niet te vroeg geoogst moeten worden.

 

Kvind het jammer om nog geen foto's te kunne tonen, deze nacht zal ik m'n camera meenemen en jullie op de hoogte proberen houden van het verloop onze cute girls :lol: die hopelijk mooie dames zullen worden ;).

 

 

McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow 20 Guerilla? Is dat niet veel? Toch niet samen hoop ik? :P

Als het weer blijft zoals het is gaan het mooie struikjes worden denk ik!

k Ben benieuwd naar de foto's.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, als ik hier wat rondlees op het forum dan zijn mijn 20 guerilla plantjes niet echt veel. De 20 plantjes worden op 3 verschillende plaatsen gezet, zodat als er een plaats ontdekt wordt, we nog de andere plantjes hebben.

 

McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren zijn we gaan planten op onze tweede plaats, eergistern zijn we ook gaan planten op onze eerste plaats maar toen had ik m'n camera niet bij :lol:. De grond was redelijk vochtig, ik dacht dat het kurkdroog zou zijn, door het weer van de afgelopen maand.

 

Enkele foto's, plantjes stonden er niet meer optimaal bij, te kleine potjes en ze hadden die dag wat extra water kunnen gebruiken. Het was dus dringend tijd om ze te gaan planten.

 

gallery_2113_2036_1157505.jpg

 

 

 

gallery_2113_2036_2145235.jpg

 

 

 

gallery_2113_2036_3495782.jpg

 

 

 

gallery_2113_2036_2378464.jpg

 

 

 

Laten we hopen dat ze goed groeien en dat niemand ze vindt!!

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey succes met je guerilla hopen dat niemand ze zal vinden :lol:

 

greets redjee

Share this post


Link to post
Share on other sites

he trip,

al een paar fijne planten gepoot, ziet er leuk uit

nu maar hopen op een paar lekkere voorjaars buien

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit !! zijn al lekker groot !! maar zou je ze niet toppen ?? je bent nog best vroeg met zetten .... en ze kunnen dan best hoog worden !!! 4 meter is niet eens een uitzondering :lol: die brandnetels blijven wat lager ..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, we gaan enkele toppen op onze eerste plaats daar gaan ze niet gehinderd worden door brandneteles en dergelijke, maar op onze tweede plaats gaan gaan we ze hoogstwaarschijnlijk niet toppen, vorig jaar stonden de brandnetels, bramen, ... daar tussen de twee a drie meter, daar mogen ze dus zo hoog groeien als ze maar willen.

 

Gisteren een zware wandeling gedaan en hebben we een prachtige plaats ontdekt niet te ver weg van huis :lol:. 's Avonds zijn we teruggekeerd en toen we onze putten begonnen te graven, bleek de grond behoorlijk hard te zijn. We hadden geen deftige spade mee, dus besloten we de plantjes daar achter te laten en vanavond keren we terug om ze te planten.

 

 

Deze vijf plantjes komen op onze laatste plaats te staan

gallery_2113_2036_3144706.jpg

 

Vanavond moeten we, na het planten van onze laatste 5 plantjes, de andere gaan checken en water gaan geven, ik denk dat ze wel wat vocht kunnen gebruiken. Ik probeer ook mijn cam niet te vergeten zodat ik enkele foto's kan nemen.

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes man dit jaar met de buiten kweek ,een goed begin heb je met die planten in ieder geval :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja , ze zien er toch al erg mooi uit vind ik! Ik ga het zeker volgen! ( t is ook de eerste keer dat ik de kans heb om alles hier van t begin te volgen! )

Ik heb nog n ander topic gelezen waarin iemand er 60 ging zetten ... Wooww!

Ik hoop dat alles perfect verloopt en niemand er toevallig op loopt! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 stuks voor guerillakweek is niet heel veel, maar wel een mooie hoeveelheid. Zolang je ze goed uit elkaar zet, kun je er makkelijk voor zorgen dat ze niet teveel opvallen. Ik heb ooit een groepje van 10 planten in een beschermd natuurgebied gezet, maar helaas, de boswachter was er vroeg bij en alles lag al gedroogd en wel op de grond, doordat ze eruit getrokken waren. Hopelijk heb je meer geluk en kun je alles mooi laten uitgroeien! succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel suces gewenst mc trip!! als je een beetje mazzel hebt dan is het zeker de moeite waard..het lijkt mij ook wel eens lache om dit eens te proberen..ik zat dan te denken om een mega kweek in het riet te beginnen,de ellende is alleen dat veengrond behoorlijk zuur is..maar goed,ik ben benieuwd wat je er van maakt.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist terug van onze derde spot, khad m'n cameratje mee, maar na het nemen van enkele foto's bleek de batterij plat te zijn :P .

 

Foto'tje van de omgeving en wie zie ik daar nog zitten :lol:

gallery_2113_2036_2803438.jpg

 

 

De plantjes

gallery_2113_2036_3366903.jpg

 

 

Volgend weekend meer foto's

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enkele foto's van de plantjes

 

gallery_2113_2036_2879713.jpg

 

gallery_2113_2036_2136280.jpg

 

gallery_2113_2036_2386561.jpg

 

 

gallery_2113_2036_601216.jpg

 

gallery_2113_2036_2249738.jpg

 

 

McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je guerilla plantjes!ik begin er nu ook aan 16 skunk plantjes

ik hoop dat ik net z'on mooie start als jou mag maken.

greetzzz Orangemystik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reply's en de intresse :verrygood

 

Door het blijvende droge weer gaan we vanavond weer wat plantjes water gaan geven. Langs de ene kant ben ik blij met het weer, maar ik maak me toch zorgen over de dames. Ik heb vernomen dat het volgende week gaat regenen :wOOt, da's positief dan moeten we niet zoveel gaan kijken en is de kans ook kleiner dat er iemand ons verdacht ziet doen :)

Ik probeer mijn crapy cam weer op te laden zodat ik weer wat beeldmateriaal heb, hopelijk is mijn batterij niet vroegtijdig leeg :s.

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist terug van spot 3. plantjes zagen er goed uit, maar de grond was wel behoorlijk droog.

 

gallery_2113_2036_334443.jpg

 

 

gallery_2113_2036_205691.jpg

 

gallery_2113_2036_1557496.jpg

 

gallery_2113_2036_266795.jpg

 

gallery_2113_2036_3222735.jpg

 

gallery_2113_2036_2684974.jpg

 

 

McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan niet echt super, ik denk dat het nog erg droog is maar er is nog hoop er komt regen!

Hopen op het beste!!

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk verslag dit. Zullen flinke dingen worden, je bent er vroeg bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bwa pascal kvind persoonlijk dat onze plantjes het redelijk goed doen :) , fotos doen ze geen eer :wOOt

 

maar idd, op die plek zag je wel dat ze water nodig hadden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

open plek, veel zon dus die zullen wel goed gaan groeien

succes ermee jongens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog eens gaan kijke naar de planten, niet veel verandering te zien, ze zijn een klein beetje gegroeid, de grond was weer kurkdroog :s, als het zo verder gaat gaan we om de drie-vier dagen mogen water geven. We hebben ze voor de tweede keer voeding gegeven.

Morgen spreken ze van 100% kans op regen, laten we dan maar hopen dat het weerbericht juist is, want ik vertrek morgen voor een week naar Engeland en m'n maat heeft denk ik niet echt zin om alleen water te gaan geven, maar als het droog blijft zal hij wel moeten :verrygood

Kheb ook enkele foto's genomen op spot 3, da's eigenlijk de enige plaats waar we naartoe kunnen als het nog licht is, dus da's ook de plaats waar we gemakkelijk foto's kunnen nemen.

We zijn ook naar spot 1 geweest, waar 10 van onze plantjes staan, deze zijn behoorlijk gegroeit, wel geen foto's, battery was plat en ook het is redelijk gevaarlijk om daar foto's te nemen door de flash

 

gallery_2113_2036_3513270.jpg

 

gallery_2113_2036_365872.jpg

 

gallery_2113_2036_2731361.jpg

 

gallery_2113_2036_1435949.jpg

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen zorgen om maken..we krijgen regen genoeg en waarschijnlijk zal je maat er heen moeten om ze droog te houden :)

gewoon lekker laten gaan en niet te druk om maken..dat ze er wat slapjes uitzien komt waarschijnlijk ook omdat jullie daar heen gaan wanneer de temperatuur alweer aan het zakken is..daar komt bij dat het idd erg droog was afgelopen weken en ze het niet echt makkelijk hebben om zich te huisvesten hierdoor...laat het maar een weekje gaan en geef het een beetje tijd..als ze de regenperiode overleven en de zon weer terug komt dan lijkt het allemaal heel anders...komt wel goed!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...