Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thunderbolt

Thunder,s 102 Jack Berry,s

Recommended Posts

Ik heb er van genoten,.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

feli voor je man

hoop dat ik ook zo groot mag worden hihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Thunder,

 

Wat een geweldig resultaat zeg. Is dat nu met een bloeiperiode van ongeveer 9 weken?

 

Grappig is hetgeen je melde over de kleurverschillen. De blauwe JB wogen minder, dat zelfde zien we hier ook met de blauwe KF.

 

Veel succes alvast met de ThunderJack's.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx tita,s

 

 

de kniptijd zat iets voorbij de 9 weken en de laatse kwamen eraf bij de 10e week de slungles

 

 

ja idd de blauwe,s hebben toch een stukkie minder gewicht :D

 

ook de geknakte,s lopen daardoor een aardig gewicht mis ,was natuurlijk een oplossing dat knakken ,maar zou toch iedereen het niet meer te doen !! buig het dan ipv knakken, en heb je hoogte dan gewoon laten gaan ,,als ik de geknakte,s in m,n hand voelde of de lange,s ,heel duidelijk,,veel meer gewicht ,daarom denk ik ook dat die lange slungles het gewicht een stuk omhoog hebben gebr8,,

 

het is nu te laat ,maar denk toch nog weleens wat zou eraf gekomen zijn als ze niet waren geknakt ????

 

 

 

maar dat zien we later wel weer een x eerst met deze maar eens verder gaan [ sannie jack ]

 

 

maart goed ik heb ervan geleerd en jullie ook ,en ik vondt het fijn het medeleven van dit topic over de jb,s van thunder

 

dus luitjes heel hartelijk thx ,voor de intresse,s en de info

 

nogmaals thx titas,s

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...