Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
-=AL CAPONE=-

Paddo's In Capsules

Recommended Posts

ik heb gister 2 porties (voor 3 personen) mexicaanse paddos palenque van sirius gekocht deze heb ik inmiddels laten drogen en verpoederd met een grinder nu heb ik ze in capsules gedaan zodat ze beter te consumeren zijn mijn vraag is nu of de capsules snel genoeg oplossen om wel te kunnen trippen?

 

 

ps. t is zo'n fijn poeder geworden is het misschien mogelijk om het te snuiven in het geval dat met capsules innemen niet werkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar heb ik verschillende capsules met paddopoeder gemaakt. Elke persoon die er van heeft gegeten had een positieve trip. Ik vind dat het poeder sneller inwerkt, dat lijkt me overigens ook logisch.

En die capsules kunnen niet tegen het maagzuur. Gooi een capsule in een zure oplossing, en kijk wat er over een uur van over blijft.

Mocht je nog twijfels hebben, moet je het maar gewoon proberen :lol:

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

snuiven :lol: door je neus gaan volgens mij andere drugs

 

maar goed....

 

waarschijnlijk kom je daar niet aan toe want die capsules zullen volgens

mij gewoon gaan werken. Kan me voorstellen dat je alles bedenkt om maar

niet op die rot dingen te kauwen want wat zijn ze toch smerig!!!

 

Zelf trokken we er altijd thee van.....

 

Op naar een spannende trip en veel denkwerk...

 

UmLeiTung

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongeveer 50% van de psilolibine wordt opgenomen door het mondslijmvlies. maar ook wel in de maag. Voor een hele heftige trip kan je er op kauwen, maar niet te snel doorslikken. pas als de smaak een beetje afzwakt.

 

probeer het eens, en kijk hoe je er op regeert. Ik zou een klein beetje druivensuiker doorheen mengen(10%) Dit word namelijk direct door je maag in het bloed opgenomen, en maakt het gemakkelijker op de werkzame paddestoelingredienten op te nemen in je bloed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verteren van paddo's kost je maag toch veel moeite? Ik kauw het daarom altijd grondig voor het doorslikken ondanks het niet lekker is altijd nog een snelopkomende en sterkte trip gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteindelijk toch maar geen paddo's genomen was vantevoren beetje angst ervoor dus geen verstandig idee :D m'n broertje heeft het wel geprobeert en die zat fulltime naar de muur te kijken omdat t zo mooi was :P dus het werkte wel degelijk hoewel ik wel denk dat die zwaarder zou trippen als die het had gegeten want het was 1 hele portie :lol: ik heb nu nog 1 portie van dezelfde soort over dus die ga ik over een weekje (mocht ik daar behoefte aan hebben zie ander topic) ofzo zelf innemen d.m.v. die poeder te eten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...