Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

suffie63

5 Mei

Recommended Posts

Dit gaat wereldwijd door. Internationale cannabis bevrijdingsdag

Misschien toch interessant er hier een topic over te openen.

Ik ga in ieder geval naar Antwerpen.

 

GMM2007_poster2.sized.jpg

GMM2007_poster1.sized.jpg

banner_sms_corto.gif

Da_gmm.sized.jpg

Gmm2007_smoke_in.sized.jpg

2007480_G.gif

hm07_poster1_goodbad_tku_72dpi_rgb.sized.jpg

tokyo2007mmmposter.sized.gif

mmm2007_banner.gif

Zaragoza.jpg

445930694_09e79cf0c5_b.sized.jpg

www_ukhempexpo_com.gif

Eentje voor Maxima:

volante_gmm_07_1.sized.jpg

posterweb.sized.jpg

cartelmotaunam2007.sized.jpg

gmm8x11copy.jpg

flyer_marcha_frente.sized.gif

gmm07_poster1_beta.sized.jpg

marihuana-mars.gif

Dan maar zo.

 

 

 

 

 

Eigenlijk best indrukwekkend, op onze 5 mei. . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me cool,, Antwerpen, tsja, deris in onze hoofdstad toch een rally...? :lol:

op 5 mei ofzow, bedoel k.. 2 jun natuurlijk weer legalize maar das later.. :P

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, Antwerpen is een half uur rijden (filevrij :lol: )

En het is toch meer rebels in België openlijk te gaan zitten blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Met dit weer, in Antwerpen een blow roken voor het goede doel, kan bijna niet beter.

 

Dit moeten we zeker ff checken.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag ook Amsterdam en Rotterdam staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar 1uur en 16min rijden volgens route planner, :smoke , das best te doen.

Wij gaan dus ook :smoke . wordt volgens mij wel een chille dag. :wOOt .

Hoe zit da eigenlijk met blowe daar, is t zow dat de flikke me mee slepen as ik een jointje op straat :verrygood smook in Antwerpen?

mjaa zal wel niet........ tzal wel loslopen,, :P

 

Latyersss..

 

wat een beeste weer ist :smoke .....fatcool... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Dokkie,

 

Mocht je worden lastig gevallen, zeg je gewoon dat je het alleen vast moest houden voor mij. Dan neem ik het vervolgens wel over en kunnen ze je niets meer maken. (heheh) Geen bezit, geen strafbaar bezit en houderschap is geen eigen bezit, maar bezitten voor een ander.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hé Dokkie,

 

Mocht je worden lastig gevallen, zeg je gewoon dat je het alleen vast moest houden voor mij. Dan neem ik het vervolgens wel over en kunnen ze je niets meer maken. (heheh) Geen bezit, geen strafbaar bezit en houderschap is geen eigen bezit, maar bezitten voor een ander.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Iedereen is van harte welkom, maar discretie is aanbevolen!

 

Verder nog goed nieuws is dit initiatief:

 

EERSTE WIETKOT OPENT DEUREN IN BELGIE

 

 

 

Op donderdag 3 mei om 14.00 uur opent op het parkeerterrein de Schans aan de E25 (zo’n 200 meter over de Belgische grens) het eerste vlaamse wietkot haar deuren. Na de opening zal het wietkot worden vervoerd naar Hasselt en daar worden aangeboden aan de gouverneur van Belgisch Limburg, de oud-minister Steve Stevaert. Het initiatief is afkomstig van Wim Holsappel en Willem Alkema, presentatoren van de theatertalkshow Not The Dr.Phil Show. De theatermakers willen op deze manier de Belgische wietgebruikers en de Maastrichtse bevolking een hart onder de riem steken.

 

Het Wietkot is een mobiel verkooppunt voor softdrugs en zal net over de grens in Belgie worden geplaatst. Hiermee bieden Willem en Wim de oplossing voor de commotie die al weken de relatie tussen Nederland en Belgie op scherp zet.

 

 

 

Gerd Leers wil vanwege het cannabistourisme van voornamelijk Belgen de coffeeshops in Maastricht verplaatsen naar het buitengebied. Dit tot ergernis van de Belgische president Guy Verhofstadt.

 

In Belgie is het bezit van cannabis toegestaan (met een maximum van 3 gram). Verkoop is verboden.

Het Wietkot zorgt ervoor dat de Belgische drugstourist niet zijn land hoeft te verlaten maar in eigen land gebruik kan maken van de coffeeshop. Om te zorgen dat de toestroom van cannabistoeristen zich niet op een plaats concentreert is er gekozen voor een mobiele oplossing en kan het Wietkot eenvoudig ergens anders worden geplaatst.

 

 

 

De makers van Not The Dr Phil Show kwamen eerder in het nieuws:

 

met 'Pepernotengate', een humoristisch filmpje waarvoor een boze Sinterklaas en Zwarte Pieten een supermarkt van haar pepernoten beroofden, om de pepernoten vervolgens terug te brengen naar Spaans grondgebied: de Spaanse Ambassade in Den Haag.

 

Afgelopen zomer vielen de makers Duitsland binnen met een Oranje tank. Doel: het ondersteunen van het Nederlands Elftal. Aan boord hadden de makers een geheim wapen: Willy van der Kerkhof. Door hem terug te brengen op het middenveld zou Nederland de finale moeten halen. Helaas werd de tank door de Duitse politie van de weg gehaald en de rest is geschiedenis: Nederland verloor…

De jongste actie dateert van 25 november j.l: 22 kruizen bij de Beurs van Berlage aan het Damrak in Amsterdam vormden het monument voor de onbekende Chinees, als protest tegen het tentoonstellen van 22 onbekende lijken uit China.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

jaja blowen int stad( Antwerpen), lache das( nu wat minder :smoke dagelijkse kost!!! :)

 

voor degene die hier in het openbaar willen gaan zwieren met dikke joints, let toch maar op voor "the bad ass powpow's "weet je k denk niet dat ze pro zijn hoor, een gewaarschuwd blower is er 4 waard :smoke

maar je moet niet met die jointe provoceren peins ik maar met hoe meer volk hoe beter en lekkerder het zal zijn ....

 

laatste keer met een blow-in aan het steenplein is die blowin in de kiem gesmoord door enkele flikke die de eerste met een jointje meenamen om een pv op te stellen en nadien bleven ze toezicht houden met combi's dus was het meeste volk (3O man) weer afgedropen.

 

k zal wel ergens zijn in antwerpen met een jointje wss :wOOt

 

enkele leuke plekjes om te blowen waar nog wel wat aardig volk rondhangt zijn de groenplaats, de kaaien aan 't steen en nog zoveele andere mooie hoekjes die ik nu even niet weet te benoemen :verrygood

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even voor de duidelijkheid:

 

GLOBAL MARIJUANA MARCH

ANTWERPEN, SATURDAY MAY 5TH, 14.00 h. VRIJDAGMARKT

DRESSCODE: HEMP OR GREEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar staat die wietKot op 5Mei?? :verrygood

 

btw.. thnx for the info Suffie.. das makkelijker vinde.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus groen wordt het, mooi tussen al dat blauw :verrygood

 

ow misschien nog een Link invoegen als routeplanner die iets groter gebied bestrijkt want ik denk dat je dichtbij niet zo makkelijk een parkeerplaats gaat vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Jammer dat alleen weer met een dresscode wordt gesmeten. Mij lijkt het vrijblijvender, en dus relaxter als bijvoorbeeld wordt gewerkt met "dress to impress".

 

Mijn schatje heeft nog gelukkig wel iets groens. Dus als het moet kan ik haar wel over mijn schouder gooien. En kleding van hennep, is dat vergelijkbaar met kleding die vol zit met cannabis(rook)?

 

Eerst gaan we nog lekker lunchen in dat kleine amerikaans achtig koffie hoekje bij de markt. Waar ze cheescake en donuts hebben. Maar rond tweeen staan we op de vrijdagmarkt.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de hoek ,mischien treffen we jullie daar.. lol

 

lijkt me een vette dag, de zon schijnt al heerlijk....

Ik ga vroeg rijden zo ik ook nog een parkeer plekkie kan vinden..

 

 

 

laterssssss :)

 

 

Dresscode.. :smoke .. ik leef al een growcode.. :wOOt ...:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was geen fuck aan heel de demonstratie aan maar daarom waren de paar mensen die er waren niet minder gezellig :wOOt

 

Paar rokertjes en biertjes later was ik na het sampletje van The One en een stukkie Shackstuff trouwens ergens op een wolk terecht gekomen waar ik pas heel laat die avond terug ben afgeraakt. :)

 

Tuinkabouter dat stukje vergif was trouwens ook toppie hoor, heb er later op de avond met suffie nog het laatste plechtig tussen een vloei te ruste gelegt en we hebben daar nog flink van genoten THX :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer man ,TuinKabouter je nummer doet t niet. :wOOt ., ik kwam om een uur of 4 het vrijdagsmarktplein oplopen en dacht dus echt alles gemist te hebben.. stond nog een klein podiumpje en zag een paar mensen genieten van de zon..Me vrouw en ik keken mekaar beteuterd aan en vluchte snel t centrum in,,effe met de kleine langs de Schelde gewandeld ..Antwerpen is een coole stad om lekker te chille thats for sure..

Maareuh weinig Cannabis bevrijdingsdag.. :smoke

 

BTW,, medicinale Cannabis is geen vrije Cannabis..... :verrygood

 

gelukkig is op 2junn wel een vette rave...LEGALIZE.... :)

 

 

En die WietKot stond in Zwolle???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...