Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

The One Uit Het Assortiment

Recommended Posts

Ik dacht de ideale plant gevonden te hebben,het was ook allemaal te mooi om waar te zijn :lol:

 

De samensmelting tussen broer en zus om deze lijn te stabiliseren werkte op deze strain de herma trekjes meer omhoog als dat ik had kunnen vermoeden.Aangezien er niet bij elke kweker deze trekjes omhoog kwamen moest ik kort geleden konstateren dat bij een collega kweker toch best veel bananen tevoor schijn kwamen.

Nu is dit voor een kleine kweker welke maar een paar plantje sheeft staan niet zo'n groot probleem,maar wordt arbeids intensief bij meer lampen.

Daar komt bij dat ik niet goed kan leven met dit idee.

 

The One en de blueberry Indica worden beiden uit het assortiment gehaald.

De jackberry en de killing fields doen het tot nu toe voortreffelijk.

 

The One en de blueberry indica zijn ontspruit uit de combinatie Blueberry Sativa X NYCD-Killa queen,de bleuberry is een gefeminiseerde soort van reeferman welke de herma kans in zich heeft en tevens is de nycd een plant welke ook herma trekjes heeft.

 

Voor degene welke the one zaad heeft liggen en het niet meer aandurft vergoed ik uiteraard nieuwe,neem dan even kontakt op via pm.

 

Excuses voor het ongemak welke dit evt zou kunnen veroorzaken.

Maar liever snelle maatregelen.

 

Met pijn in mn hart

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

das wel kut zeg maar .

 

en ik ben er nu net moeders van aan het maken :P

 

maar ik geef het niet op .

 

toch ff kijken of < M > helemaal gelijk heeft :lol:

 

de vriendelijke aanhouder wint groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer want de one is een mooi soortje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

idd jammer, maarja volgende keer beter , wat ervaring rijker nu hé ;) goed dat je het hier ook even vermeld :lol:

 

is dit ook de rede waarom de lowryders uit het assortiment zijn of zijn ze out of stock, wouw ze net gaan bestellen ...... :P nu ik in september een maandje naar india ga... dacht ik dit eens te cheken

 

maarja geen nood we komen nog wel effe rond met wat anders dat me zeeer goed bevalt :D een rebels hazje is ook prima :smoke

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het zelf erg jammer van de blueberry indica.

Zou later nog wel eens 5 van deze dames in mn growbox willen kweken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie, Respect

 

dit moet geen makkelijke beslissing geweest zijn maar wel de enige juiste,

ik hoop dat je deze 2 lekkere soortjes in de toekomst gestabiliseerd krijgt, mijn support heb je

 

hoe ze vooral groen groente

 

ganjajan ;)

 

I :P :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lowryders staan er ook niet meer heb je er zo veel van verkocht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat doen de bananen van dit jaar ???? :smoke ,okay sannie ,ik ga ernu mee verder ,dus dan zie ik het wel ,dan soms maar ff tijd maken met een pincetje in het hok rond rennen,heb bijna ales nu in de potten zitten ,dus ik ga door ermee,met of zonder banaan!!!!!!!!!!!!,

med_gallery_7274_2018_363573.jpg

 

 

 

staan er over de 110 young one,s ,en dan nog ruim in de 30 de shacks,sannie ,ik vindt het kut voor je ,maar ik ga door ermee zal je op de hoogte ervan houden ,net als de rest hier ,,,wel toppie van je dat hetnog laat weten !!!!!!! voor hetzelfde geld zeg je niks en laat iedereen het maar uitzoeken ,maar heel eerlijk va je ,en dat stel ik op PRIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :lol: :P ;) :D

 

heb ff geteld zijn er 168 voorlopi nog ,pfffffff :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is klote joh, maar desondanks blijft het een prima wietje voor de hobbykweker hoor. Zekers nu je weet dat die kans er in zit, kan je hier vrij makkelijk mee omgaan. Een pincet en wat aandacht doet wonderen, voor de grotere aantallen is het erg arbeids intensief idd...

 

Dus als kleine kweker zijnde zou ik er niet van terug deinzen, dit soortje toch eens te kweken...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel jammer sannie, :P

de Ones zijn nu net mijn sterkste en mooiste zaailingen, gelukkig heb ik niet zoveel als thunderbolt

en ik laat ze ook lekker staan :lol:

hoop dat je nog een keer die ene vind,dan zonder fruit

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat even jammer ;) , zo net in de 4e week na ontkiemen, misschien toch maar een verandering van plan, en voor de shacks 3 gaan?

 

Een geluk bij een ongeluk dat je ook nog freebees geleverd hebt :lol:.

 

Beter dat je het nu zegt en de levering stopt, al is het natuurlijk geen leuke beslissing,

respect dat je het hier plaatst, niet veel breeders zouden hiervoor uit zijn gekomen :P

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm, :lol: zat deze ressesieve eigenschap in de oorspronkelijke ouders of is het puur uit het stabiliseren bovengekomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je sannie voor je openheid, het gaat maar over een paar plantjes bij mij dus ik ga zeker even aankijken. Hou je zoals de rest hier op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de steun allemaal :lol:

Wel gewoon balen dat dit lekkers niet meer in pure vorm te verkrijgen is,degene welke toch graag die smaak achterna wilt kan ik aanraden voor jack berry te gaan,voor de iets langere bloeiers de killing fields.

 

De Low Ryders zijn tijdelijk uit verkocht

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie zet sannie,tis lullig maar noodzakelijk :lol:

 

 

 

 

groeten en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie, een compliment kan ik niet laten, ik denk dat weinig breeders zoiets zouden toegeven.

 

Erg sportief en eerlijk van je om dit zo te vermelden, is een stuk eerlijker dan te zeggen dat t aan de omstandigheden ligt.

 

Iets wat ik cees bv nooit zal zien doen.

 

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was al te zien in je verslag van die 5 planten, vooral bij de laatste foto's.

 

Misschien ben ik paranoide, maar het viel me al een hele tijd op dat het plaatje van de NYCD in de shop ook een mannelijke bloem midden in die puistenkop heeft, of het moet een vreselijk rare zaadhoes zijn, maar dat ziet er dan aardig vervormd uit. Ik zou deze iig ook in de gaten blijven houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

balen san,eerlijkheid duurt het langst :lol:

 

maarre ik zou wel eens een goeie foto van zo'n banaan willen zien als dat mogelijk is? grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd jammer, doordat ze een redelijk korte bloei hebben stonden ze hier ook op de agenda.

 

Maarja je komt vast wel weer met iets mooi`s straks.

 

Succes.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sannie, een compliment kan ik niet laten, ik denk dat weinig breeders zoiets zouden toegeven.

 

Erg sportief en eerlijk van je om dit zo te vermelden, is een stuk eerlijker dan te zeggen dat t aan de omstandigheden ligt.

 

Iets wat ik cees bv nooit zal zien doen.

NEUS

 

Dit is de nagel op de kop slaan,van Cees en heel de rest van je reaktie,Neus!Openheid en direkte eerlijkheid zijn bij gerenomeerde breeders de grondprincipes.Men kan ook niet toelaten dat er met genetica wordt gerotsooid,...REGULIER zaad is het beste,dan is 70% vrouwelijk en is je genetica lekker stabiel!

Als ik over vrouwelijk of gefeminiseerd zaad hoor of lees,schud ik me inwendig....

Dit euvel heb je prima opgelost,Sanny,nog veel succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat sannie zich nog het rotst voelt, niet leuk om zoveel tijd en moeite in iets te steken en dan erachter te komen dat het allemaal voor niets is geweest. Toch lijkt dit nog wel verhelpbaar allemaal, niet alles tot nu toe heeft bananen getoond. Moet wel feasible zijn om een paar honderd planten af te bloeien, flink te stressen en dan de planten eruit te pikken die het sterkst zijn en geen afwijkingen tonen, daarmee verder gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van de week 10 the one zaadjes besteld.Is de kans groot dat ik geen goed vrouwtje eruit kan selecteren?Of moet dit niet zo'n probleem zijn?

 

gr Maarten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sannie voelt zich er erg rot over :lol:

Maar het leven gaat weer door en we zijn met prachtige dingen bezig.

De smm selectie is niet voor niets geweest want het oorspronkelijke doel om een geschikte match te vinden voor sannie's jack is zeker geslaagd.Jackberry en Killing Fields zullen zeker van zich laten horen.

 

De eerste tegenslag voor sannie's shop.Maar gelukkig is niet alles op 1 paard gewed :P

Kwaliteit voorop

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...