Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kose

Shivani Of Toxic Blue X S.m.m

Recommended Posts

hoi,

 

Ik heb toen deze plant nog een zaadje was perongeluk twee zaadjes laten vallen, een SHIVANI en een toxic blue x smm (freebee) en weet dus niet meer wat voor soort plant dit is.

 

Hij staat nu buiten (al een heeele tijd) en ik wil heeeeeeeeeeeel graag weten wat voor soort dit is... iemand die dit weet (sannie????)

 

PS: ik hoef geen opmerkingen dat ik te vroeg begonnen ben want dat weet ik zelf ook al... staat al sinds maart buiten ofzo

 

De fotos: (gaat om de grote plant)

 

mzzlgallery_9692_2005_177501.jpg

 

gallery_9692_2005_551171.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop echt dat iemand dit weet hou er niet van als ik niet weet welke soort het is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok op shivani :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ook enkele fotos gezocht en kwam ook bij shivani uit, maar durfde niet posten wie weet zat ik er wel naast ;)

 

maar hoe lang staat ze dan al buiten? kan toch maar eind april?

of ben ik nu compleet mis? :P

 

Mooie plant anders :lol:

 

Greetz Clabaude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mijn ervaringen zijn dat zaailingen wel tegen nachtvorst kunnen en in principe dus heeel vroeg in het nieuwe jaar naar buiten kunnen... Maar dan zit je wel met het aantal lichturen wat te kort is dus gaat je plantje al bloeien...

 

Plant zit nu al in een soort voorbloei, zie al dat het een vrouwtje is... ik ben benieuwd wanneer deze weer in de groei gaat schieten en of ie dan in het najaar weer mooi gaat bloeien! En wil al helemaal weten wat de opbrengst dan zal zijjn aangezien ie dan voor de 2e keer in bloei schiet. Geinig expirimentje :lol:

 

@sannie: hoop dat het shivani is...!

 

Ennehhh misschien zet ik hem wel in de volle grond, hijs nu al bijna een meter ben benieuwd wat voor mega plant het dan gaat worden :P ;) :D :smoke iemand wedstijdje die degrootste plant krijgt...????:smoke:P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...