Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dedos verdes

Binnen En Buiten Aan De Gang

Recommended Posts

Hola medemensjes,

 

Al tijd bezig met te bedenken hoe ik mn hok nu exact ga maken. Grote lijnen is wel duidelijk, maar mis nog ff het geld om het af te maken zoas ik wil.

Nu had ik nog een inbouwkast, heb daar gister 5 * 18watt tl ingehangen met kleur 33(vloer 45*70cm)(hoogte 200cm) plastic op de vloer, buisventilatortje gehaald van 188m3/ph.

nu alleen nog filtertje, gaten maken. Doel was als groei/droog hokkie, maar aangezien ik toch nog geen centen heb voor mn "echte" hok, zat ik te denken en zoeken wat de beginnersopbrengst is voor een dergelijke setup. Normale lampen 0,5gr/watt maar voor tl :innocent: ikke nie weten, zoek al 2uur.

 

Ook nog ander verhaal/probleem, heb al een poos brabants paars (80 stuks) in bakken buiten staan die guerilla weg gezet gaan worden (nu+- 15 tot 20cm en 6tot8 interodes), vanuit zaad.

En van de week 20 Lowrider zaadjes van Sannie binnen gekregen.

Zal ik eerst de vrouwen bepalen van het paars en dan de lowryders ontkiemen/voorgroeien of andersom...

 

Lowryders snel buiten kan het misschien 2x dit jaar, en paars onder tl forceren krijg ik later gedrochten.

Wat zijn jullie gedachten hierover?

 

Met die beginnersopbrengst bedoel ik onder tl van kiem tot knip en niet naar buiten zou zetten, de lowryders dan :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekjes van purple nemen en die onder 12/12 zetten onder TL, weet je direct het geslacht.

En de LR van Sannie kan je nog even laten wachten dan :innocent: Als je het geslacht weet gelijk werk van maken en dan de LR beginnen, succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...