Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

:) BIGBUD DAG 52 12/12

 

 

Oki...de knipdag is geplanned. Het merendeel van de trichomen is melkwit, en een klein deel is al geel/oranje aan het kleuren. Hooste tijd dus.

Volgens de theorie zouden ze nog wel een weekje of misschien wel twee moeten, maar ik ga niet nog meer toprot riskeren, en ik denk dat ze nu toch wel tegen de top aan zitten.

Ik heb een paar mooie plaatjes gemaakt net. Met al die bruin/oranje haren lijken het wel oranje voetbalfans die ik in m'n stadionnetje heb.

med_gallery_6976_1972_53153.jpg

 

 

gallery_6976_1972_251222.jpg

 

 

gallery_6976_1972_232120.jpg

 

 

gallery_6976_1972_309212.jpg

 

 

gallery_6976_1972_45044.jpg

 

 

gallery_6976_1972_283469.jpg

 

 

ps. Je kunt op de foto's klikken, dan worden ze iets groter. :cry

Plaatjes zijn gemaakt met een halogeenlampje op het plafond gericht. Zonder flits en zonder hps.

 

Welcome to the HIGH society

gallery_6976_1972_4771.jpg

Haha...laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pft..typen gaat nog net. 5 uur zitten knippen, en dan heb ik nog grof geknipt. Als alles droog is, moet ik er nog een keer doorheen. :)

 

1.5 Kg nat.

 

gallery_6976_1972_624475.jpg

 

 

Yep..als je dan rekent dat er een kwart overblijft, valt het me echt tegen. En ik moet nog zien dat ik dat haal.

Of misschien heb ik niet alles gewogen...hehe, geen idee.

Maarja, we hebben weer wat geleerd.

Volgende keer toch minder plantjes in grotere potten veel langer voorgroeien, en een echte scrog misschien ?

We zullen zien....na de zomer.

 

Zo, ik ga ff m'n kniphand rust gunnen. Ouch... :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van 3 nlx 270gram droog dan doe je het goed afz rabby63 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie toppen man :verrygood

rook ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 10 drogen :lol:

 

Het schiet al op, dunnere steeltjes breken al, de dikkere buigen moeilijk. Nog even laten hangen....

Dinsdag nog eens kijken hoe het staat. Misschien dan al het een en ander voor de 2e maal scheren,

of alleen nog wat kleine budjes proeven..hehe :nerd

rabby63: Ja, dat was de vorige kweek, met de nlxjes. Zo zie je maar weer dat meer planten niet automatisch betekend dat je er meer afhaalt. Ik ben alweer wat soortjes aan het ontkiemen, en dan komen er 3 of 4 in de kast, in 20 of 25 liter emmers.

Wat zou ik me druk gaan maken met 12 plantjes, als ik hetzelfde resultaat haal met 5 of minder. ;)

Ik vond mooie hoge emmers bij de Karwei.

Zwart, kosten een paar euri, ze zijn bedoeld om kolen van de BBQ in te doen....of plantjes natuurlijk, haha..

 

blowfish: Ja man, ik heb al stiekem een klein topje door de grinder gehaalt en dat is best te doen. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat nu precies het effect is, of ik kan het me niet herinneren...dan moet ik er nog een paar draaien :nerd

 

Ik heb nu in queue staan de volgende soortjes: (Alien) NLX, White Rhino, Maroc x Grapefruit, Ingemars Punch.

4 verschillende vrouwtjes uit die selectie zou mooi zijn...we zullen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi verslag! :nerd

Vooral de foto's ;)

 

Aangezien ik een nieuwe fotocamera ga aanschaffen, is natuurlijk mijn vraag :lol:

 

Welke fotocamera heb jij ? :nerd

 

 

En 10 dagen drogen, in welke omstandigheden droog jij? want ik hoef nooit langer als 7 dagen te drogen.

 

 

Suc6 Verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weinig te doen, dus alle topjes maar van de "waslijnen" afgehaald in de kast.

 

gallery_6976_1972_417572.jpg

 

 

Na een minuut of 10 knippen zag ik dat er wel erg veel fluffie topjes tussen zaten.

Ik heb dit keer dus niet aan dieven gedaan, en ook weinig echt plat gebonden op het netje.

Ik besloot om eerst maar eens de grootste toppen te knippen en zien wat er overblijft. Na een eerste selectie had ik een weckfles vol, en had ik eigenlijk wel genoeg van dit soortje.

 

gallery_6976_1972_1186662.jpg

 

 

2 flessen NLX van de vorige keer, en een wat grotere met BigBud van deze keer.

Lekker hoor..tijd voor een feestje ? :P

 

Snel even een beetje proeven.....

gallery_6976_1972_1090600.jpg

 

 

Yep met tabak ja...ik ben geen pure roker, sorry.

Rookt lekker weg...smaakt een beetje licht, maar ik voel 'm toch wel.

Wat minder couchlock dan de NLX. :nerd

Ik ben benieuwd wat het wordt na minimaal een maandje curen.

G!rly : Thanks voor je complimenten :nerd

M'n foto's maak ik met een oude Sony Cybershot van 5.1 Megapixels. Smartzoom DSC-P93.

Hoe ik de close ups gedaan heb staat bij de foto's beschreven ergens.

Ik post dan wel een paar foto's per keer, maar in werkelijkheid maak ik een heleboel foto's voor elke post.

Ik zoek de mooiste uit, en gebruik die. ;)

Ik denk dat ik ongeveer 200 foto's heb van dit kweekje :lol:

 

Ik kon niet eerder dan vandaag 'fijn'knippen, ik had niet eerder tijd. Ik droog in m'n kast, met de lampen uit, en de afzuiger op 20% (1500kuub) De LV is niet boven de 35% gekomen.

Toch was het vandaag precies de goede tijd. Alles was prima droog, alleen binnen in de hele dikke toppen was het wat minder kruimelig. Ik zal de komende tijd de weckfles af en toe nog een uurtje open zetten.

 

Deze maand ga ik de knoop doorhakken of ik een heel nieuw hok ga bouwen, of deze laat staan.

So many ideas...so little room.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit !! tenminste die weckflessen dan ;)

 

 

die joint met tabak hoeft voor mij niet maar elk z`n ding alleeen geen tip B)

en dat met die vloei ;)

 

 

nou ja hoop dat ie je gesmaakt heeft man :innocent:

 

 

 

grow ze :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee soca,

 

 

je hebt iig. weer wat te roken zie ik! :innocent:

 

voor volgende ronde wil je in 20 of 25 liters gaan kweken zeg je.. ik zou sowiezo voor 25 liter gaan (of groter als dat past) en niet voor die hoge potten van de gamma maar juist voor brede potten. de planten nemen nl. een beetje de vorm van de pot aan he, en als jij weer 5 plantjes ofzo in je hok zet met scrog dan wil je ze denk ik juist zo breed mogelijk hebben, of niet? ;)

 

mss. ook wel een goed idee om dat radiatorfolie te vervangen voor zwart / wit folie of anti detectiefolie, volgens mij reflecteert dat radiatorfolie nl. beter warmte dan licht!

 

ik vind je hok er wel heel netjes uitzien dus volgens mij moet het te doen zijn om een echt goed resultaat neer te zetten! B)

 

 

laters!!! :smoke

 

 

PS. zou je voor mij een overzichtsfoto van je hok willen plaatsen, ben wel benieuwd! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, toch nog een reply, ik heb erg weinig tijd gehad laatste weken.

 

Happydude : Yep, en het ruikt ook allemaal erg aantrekkelijk :smoke

Ja, geen tip, ik gebruikte die vloei pas, en nu heb ik wel door dat het met toch wat beter rookt.

Met normale vloei gebruik ik nooit tipjes. Veel te veel werk allemaal.

 

Glazenwasser : Ja, het hokje werkt ook wel redelijk. Ik ben toch niet helemaal happy met de luchtcirculatie binnen, maar tot nu toe voldoet het. De binnenafmetingen zijn 58 cm diep en 175 cm breed.

De breedte is perfect, alleen de diepte is eigenlijk te weinig om een goeie scrog te kunnen zetten.

Dat werkt alleen met 2 of 3 plantjes, anders heb je gewoon te weinig ruimte. Deze kweek heeft mijn vermoedens dus ook bevestigd, dat je in dit soort kleine ruimtes beter minder planten (4-5) kunt zetten, en gewoon iets langer voorgroeien. Het resultaat zal minimaal gelijk zijn ten opzichte van een kweek met 12 of meer planten.

De zw-wit folie zit eronder omdat het hok eerst kleiner was. Ik heb er een stuk aangezet, en om het makkelijk te houden gewoon aan de hele binnenkant een laag van die folie er overheen geplakt..of geniet.

 

Die potten heb ik al inmiddels. Zijn erg mooi, en ik denk dat het prima zal gaan. Ze staan ook al vol aardemix, zodat de grond na de vakantie in perfecte conditie zal zijn door de schimmels, bac en goede vochtigheid.

 

Ik ben van plan om een ander hok te bouwen, maar ik ben nog steeds aan het brainstormen daarover.

M'n kamertje is 4 x 4 ongeveer, en er staat een 2pers. bed. Daar komt bij dat het wel een beetje stealth moet zijn, of heel snel "onzichtbaar" te maken moet zijn.

weinig ruimte dus, en hoge eisen. Het worden toch bouwplannen voor na de vakantie, dus ik heb nog even om ontwerpen te maken.

 

Fotootje heb ik even niet...ik heb er wel een van 1 van m'n twee laatste moeders.

Ingemars punch. Helaas blijken het beide pure herma's te zijn...jammer.

Ik heb nu nog wat andere staan...eens zien wat daarvan komt.

 

Ingemars punch herma.

gallery_6976_1801_293400.jpg

 

 

Oke, tot zover maar weer. Binnenkort op vakantie !!!!!!!1!!!1!1111111111 :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er allemaal heel netjes uit dar het maar snel zomer word en dan nog een hete ook

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag! en proficiat met het nieuwe rookwaar! :verrygood

Het is m'n eerste keer dat ik zie dat iemand een joint rolt zonder tip en dan nog met transparante blaadjes! :rofl

Maarja iedereen zijn methode... :D

 

Groeten D.R.E. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey damn man dit is idd een :verrygood verslag .

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...