Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HarryBarry

Vraagje Temperatuurmeter

Recommended Posts

Heb dit ding van bij conrad

 

Superhandig en kan je met je luie reet vanuit de zetel je temps in de gaten houden.

Het is een wit sensorbakje dus zonder afdak te gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je meter in het licht staat wordt je meter zelf ook verwarmt...

zet hem daarom in de schaduw en ga van die temperatuur uit...

 

succes greetzzz

 

:P

 

ik heb mijn hygro/termo meter iets boven mijn toppen hangen zodat de toppen niet verbranden

 

wanneer ik hem in een schaduw plek hang, zal hij niet warm worden en geen rare temperatuur gaan meten

 

aangezien ik niet wil dat tijdens het scroggen mijn toppen verbranden omdat de lampen wat dichter hangen op het net.

heb ik mijn sensor iets boven het gooste punt van mijn planten gehangen zodat wanneer mijn sensor ineens 34 graden is

zijn je toppen ook behoorlijk warm dus gaat hij extra ventileren om te voorkomen dat ik verbranden toppen krijg <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik de IKEA oven thermometer, werkt perfect, zet het kastje boven op de lamp (45o warm daar), en hang de thermo sensor op de zelfde hoogte als de toppen.

 

En het mooi is, is dat hij een waarschuwingsbiepjes geeft als hij over de ingestelde temperatuur gaat, en de sensor is van glimmend RVS hoef daarom niet echt in de schaduw.

 

Heb 4 van deze thermometers, en allemaal in een glas met water gedaan, en ze gaven allemaal de zelfde temperatuur aan (binnen 1o) van 10o tot 50o dat ik had getest.

 

tn_gallery_46649_19079_114879.jpg tn_gallery_46649_19079_125657.jpg

Klik groot plaatje

Edited by havor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...