Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ratten. Voorheen: vtmuis

7 Kleuren Gescheten.....

Recommended Posts

Vorige week zijn we een weekje bij mijn zus geweest en ze woont in Frankrijk.

Zonder mijn slaapmiddel heb ik echt zware nachten dus toch maar 8 shaggies voorgedraaid en meegenomen.

De tip was om de shaggies goed te verpakken en in of heel dichtbij een zak met gerookte varkensoortjes te plaatsen (ze stinken behoorlijk maar de meeste honden kwijlen verschrikkelijk als ze het alleen al ruiken B)

Vlakbij Lyon werden we aangehouden, ik had "schijnbaar" geen richting aangegeven B) ?

Ze wilde de auto ook onderzoeken, eerst heb ik mijn zus gebeld, ze is een advocate in het Frans en Nederlands recht en volgens het Franse rechtsysteem ben je verplicht om mee te werken (hufters)

We moesten achter ze aan rijden naar een plaatsje genaamd: Eculy (ofzo iets)

Bij het bureau werden we al verwacht.

We hebben zelf een herder die altijd met ons meegaat, onze hond moest uit de achterbak van de auto en een herder van de politie sprong in de auto :smoke

Hij werd helemaal gek en ik dacht dat ik het paashaasje was maar hij rook schijnbaar alleen de varkensoortjes :spliff: :P

Mijn zus belde naar het bureau en heeft met de chef (iemand die de telefoon oppakte) en binnen 15 minuten mochten we gaan :( :nerd We moesten wel 45 euro boete betalen voor het niet aangeven van de richting B)

We ( mijn vrouw, schoonzus en ik) zijn zo blij dat we de tip hadden gekregen want in elk shaggie zat 0,2 tot 0,3 gram aan eigen wiet en in Frankrijk ben je dan zwaar de lul.

We wisten dat we een gok namen om het mee te nemen maar ik zou niet weten waar ik anders mijn slaapmiddel vandaan zou moeten halen B)

Mijn neefje van 16 en vertelde later dat een jongen uit zijn voetalteam de volgende keer wel wat kan regelen dus dit was de laatste keer dat ik wat heb meegenomen naar Frankrijk.

Het is heel goed afgelopen maar ik scheet ze in alle kleuren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

van geluk gesproken zeg :(

 

je denkt altijd dat ze jou nooit

zullen controleren, wel hier zie je nog

maar hoe riskant het is om wiet

mee naar frankrijk te nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat terwijl we hier in Nederland onbeperkt kunnen roken... Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen! Het verstand komt met de jaren... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varkens oren stinken echt :(

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice one! Zo heb ik ook een keer behoorlijk staan zweten bij een controle. Afgelopen zomer met een aantal vrienden in een busje naar Wallonie afgereisd om het Dour festival mee te pikken. Had hier en daar al gelezen dat er zowel op het station als de afrit van de snelweg controles zouden zijn, dus we hadden met de groep afgesproken dan maar niks mee te nemen. Alleen had ik ook gelezen dat er verschrikkelijk veel drugs gebruikt werd daar (hard en soft..), en het leek me echt niet tof om als hollander tussen al die belgen te zitten die zich een ongeluk blowen. Schooien om een grammetje leek me ook geen pan.. Dus stiekem toch wat hasj meegenomen. Had het goed verpakt in dubbel plastic, aluminiumfolie en onderin een pot met wax gestopt. Voor de zekerheid had ik mijn medereizigers niet ingelicht, zodat ik de enige zou zijn die de stress moest doorstaan.

Aangekomen bij afslag Dour bleek daar inderdaad een zeer uitgebreide controle te zijn, en een nederlands busje wordt er dan natuurlijk altijd tussenuit geplukt. Paspoorten inleveren, en een verhaal dat we het allemaal maar beter gelijk in konden leveren, en dan was er niks aan de hand. Een maat van mij deed het woord, en zei "we hebben niks bij ons, dus we hebben ook niks in te leveren."

 

Oom agent: "OK, dan kunnen we dus de hond de auto insturen?"

Mijn maat: "Ja gaat u uw gang, we kunnen in nederland blowen wat we willen, dus hier kunnen we wel een weekendje zonder"

Oom agent: "Ik geef jullie 5 minuten bedenktijd, en dan komen we met de hond"

Mijn Maat: "dat is niet nodig, want we hebben afgesproken niks mee te nemen"

Oom agent (kijkt collega aan): "Nou vooruit, dan kunnen jullie gaan"

 

Terwijl wij langs rijen auto's reden die leeggehaald werden vertelde ik de heugelijke mededeling dat we lekker het hele festival konden blowen, en mijn vrienden hebben mn leugentje wel vergeven :(

Achteraf gezien waren die 5 minuten overlegtijd natuurlijk een strikvraag. Als je echt niks bij je hebt, ga je niet overleggen. Hele mooie onbewuste bluf van mijn maat dus!

 

Was trouwens wel erg blij dat we onze eigen shit meegenomen hadden, want die Walen daar wil je niet op rekenen (Vlaming onder ons zullen dit vast beamen..?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) ,wow daar ben je goed weg gekomen!!

 

Zo heb ik een paar jaar terug eens aan de spaans/franse grens gestaan met een camper die uiteindelijk gemolesteerd werd door twee mechelse herders... B)

 

De camper hadden mn maat en ik in malaga opgehaald,die stond daar al 2 jaar in de brandende zon te verpieteren.De camper was uitgeleend aan een vage kennis van ons,die er niet met zn gezin mee op vakantie naar franrijk ging ,maar naar marokko... waarop een hele lange vakantie in spanje volgde :nerd B)

 

Toen we na bijna 3 dagen nonstop tuffen door spanje bijna bij de franse grens waren wilden we zelf ook wel weer is tuffen :P ,maar dat moest wel eerst nog ff geregeld worden.Bij de laatse badplaats vlak voor de grens zijn we afgeslagen om de eerste de beste junk/annex alco maar is aan te spreken...

We zagen er een paar zitten bij een bruggetje en parkeerde de camper.Toen ik vroeg of ze wat hash konden regelen stonden ze meteen stijf van de stress,dat was allemaal moeilijk en gevaarlijk maar als we een daggie bleven wachten kwam het wel goed...,ok dan maar aan de whisky,werkt ook prima.. :smoke

We besloten dan maar door te rijden maar tijdens het instappen zag ik dat er verder op een paar agenten naar ons stonden te kijken,gassen dus richting grens die 2 km verderop was,want daar zaten we natuurlijk niet op te wachten!

 

Bijna, bijna waren we er toen er plots en klein autootje ons passeerde en vlak voor ons teken van stoppen gaf.Uit het kleine autootje sprongen 6 agenten met automatische geweren in de aanslag :) B) ,snel werden we uit de camper gesleurt en tegen de muur gezet terwijl ze maar tegen ons aan stonden te brullen.In no time waren de honden parraat en doken als gekken de camper in! maar helaas ;) niets te vinden..gefrustreerd als ze waren werd alles uit elkaar getrokken en bleef er bijna niks heel,alles moest van zn plaats.

Nog na trillend van de schrik durfde ik voorzichtig schijnheilig te vragen waar dit in godsnaam voor nodig was? de dienstdoende opperjuut vertelde ons vervolgens dat ze ons idd bij de alcoholisten hadden zien staan en daarop het nummerbord van de camper besloten te checken... :spliff: ze zullen ongetwijfeld maar 1 woord hebben gelezen en gedacht hebben ACTIE!! ook dachten ze dat we al wat gekocht hadden van die figuren,de stakkers...

 

Al hadden ze nou ff verder op hun beeldschermpje gelezen,en ze zagen toch dat we alleen maar de weg vroegen.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo had ik een keer we haaden niks gesmokkeld of iets maar ik met me pa (ziet eruit als een marokkaan :( (afkomst: Las Palmas canarische eilanden) naar duitsland om een tafel op te halen die we gingen kopen en opeens vlak over de grens worden we aangehouden omdat we een stopteken kreeg de duitste agent vroeg om legitimatie en we moesten de kofferbak openen en vroegen of we cannabis bij ons hadden, want dat is blijkbaar het eerste wat ze vragen als ze een NL's kenteken zien op je auto :nerd

 

de straffen in duitsland zullen wel niet zo veel verschillen van nederland doch duitsland een tikkie strenger is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige verhalen van mensen die er toch goed zijn afgekomen, heerlijk om te lezen die spanning :nerd :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
de straffen in duitsland zullen wel niet zo veel verschillen van nederland doch duitsland een tikkie strenger is.

 

Ook in Duitsland is sprake van een bijzondere wetgeving op het gebied van drugs. Dat heet daar "Betäubungsmittelgesetz", in het goed Nederlands "Wetgeving met betrekking tot verdovende middelen." In deze wetgeving staat onder andere vermeld dat er een gevangenisstraf van 14 jaar staat :( voor het handelen, invoeren, uitvoeren, afgeven en zelfs kopen van drugs. In de meeste Duitse deelstaten ,vooral in het zuiden ,maakt men nauwelijks onderscheid tussen hard- en softdrugs,niet helemaal zoals hier dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook in Duitsland is sprake van een bijzondere wetgeving op het gebied van drugs. Dat heet daar "Betäubungsmittelgesetz", in het goed Nederlands "Wetgeving met betrekking tot verdovende middelen." In deze wetgeving staat onder andere vermeld dat er een gevangenisstraf van 14 jaar staat :nerd voor het handelen, invoeren, uitvoeren, afgeven en zelfs kopen van drugs. In de meeste Duitse deelstaten ,vooral in het zuiden ,maakt men nauwelijks onderscheid tussen hard- en softdrugs,niet helemaal zoals hier dus...

 

haha ik heb 's een keer 50 gram eigen teelt meegenomen naar italie in een schoolbus (uitwisseling), strak ingetaped, en onder in een pot zalf gedouwd, was haast niet te vinden, we zijn gelukkig ook niet één keer aangehouden, dat was andere jaren wel anders naar ik gehoort had, daarom had ik het zogoed ingepakt, aangekomen in italie hoor ik van mijn italiaanse vrienden dat je een gevangenisstraf van hooguit 30 jaaar kan krijgen voor het invoeren van drugs, zonder onderscheid tussen hard en soft, dus dit probeer ik nooit weer, als ik weer 's ga probeer ik daar wle wat bij elkaar te schooien :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus dit probeer ik nooit weer, als ik weer 's ga probeer ik daar wle wat bij elkaar te schooien :(

 

kijk dan dus wel goed over je schouder... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit zonder er bij na te denken wat meegenomen naar frankrijk voor een gozer die met ons meeging op wintersport van mijn eigen kweek.. zijn niet aangehouden of wat..

maar als ik de verhalen hier lees blijkt het dus maar dat ik daar mazzel mee gehad heb :(

 

greetz thug :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje?!??!

 

 

Moest je na het arriveren eerst je "rollies" nog ff laten ademen, of trekt de geur/smaak er niet in??!

 

Greetz: Acid..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, mijn pa (65+ er) had 2 jaar geleden stekjes meegenomen naar z`n buitenverblijf in Frankrijk. Heeft in oktober de dames gerooid, in z`n auto gepleurd en is naar Nederland gereden met de geoogste dames in vuilniszakken op de achterbank. Hij vertelde me maanden later dat de stank niet te harden was tijdens de rit naar huis. Heb`m toen toch maar gewezen op het risico dat hij gelopen had. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...