Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tony Pyjama

Amnesia

Recommended Posts

Dag allemaal,

 

Volgende ronde zou ik graag Amnesia kweken. Alleen heeft er iemand ervaring met deze plant met betrekking tot opbrengst, afbloei tijd, en voeding want bij de GS zeiden ze dat je totaal geen voeding hoeft te geven bij deze soort wat ik nogal raar vind :verrygood .

 

Alvast Bedankt,

 

Tony Pyjama

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee

 

ik weet wel dat het een heel grote en moeilijke plant is,

niet voor beginners dus

 

de opbrengst is wss groot omdat het een grote plant is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Tony,

 

Amnesia haze is een zeer krachtige haze. Ik haal hem hier vaak in de buurt maar hijs zo prijzig :(

Zou hem ook wel n keer willen kweken.

Het is inderdaad een ''moeilijke'' soort, maar ik vind zelf, dat wanneer je het goed aanpakt met je kweekruime etc., dat het gwoon goed komt hoor. Ben zelf ook niet begonnen met een nlx of white widow.

Prijzen van zaden zijn trouwens flink prijzig, stekken van deze haze komt je zelden tegen. :verrygood

 

Ff wat info:

 

AMNESIA HAZE

Indica: 20% Sativa: 80%

 

Minimum Yield 1m2: 150-200 grams maximum Yield: ?? FLOWERING 12 weeks

Amnesia Haze is one of the finest Hazes to offer. The smell and taste are unforgettable, until you smoke it and forget everything!

 

1st place, 2004 High Times Cannabis Cup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hier heb ik wat aan alleen hoe zit het nou met die voeding?

 

Want in de GS waar ik de spekkies vandaan haal zeiden ze totaal geen voeding alleen water.

:verrygood

 

Grt'jes,

 

Tony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat met die voeding slaat egt nergens op. Helemaal vreemd dat ze dit in een GS zeggen :(

Tuurlijk zijn er mensen die alleen met kraantjes of regenwater kweken, zal ook best lukken. Maar die voeding is speciaal samengesteld voor die planten. Je hebt trouwens ook speciale haze voeding.

Verder als er iemand is, die vindt dat je amnesia alleen op water MOET kweken, dan mag hij dit even melden hier :P . Misschien gaat het bij amnesia wel om de smaak, en verpesten die voedingsstoffen dit, maar dit lijkt me toch sterk. Heb nog nooit over een soortje gehoord die zonder voeding gekweekt moet worden. Zou natuurlijk wel schelen in de kosten :P

Zou gewoon voeding kopen!

Succes

Cleef

 

Ja hier heb ik wat aan alleen hoe zit het nou met die voeding?

 

Want in de GS waar ik de spekkies vandaan haal zeiden ze totaal geen voeding alleen water.

:verrygood

 

Grt'jes,

 

Tony

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Hey,

 

ik heb zelf nog maar weinig ervaring met het kweken van hazes, maar deze ronde heb ik er toch enkele zaailingen amnesia tussengezet. Misschien is het toeval, maar het is me toch al opgevallen dat ze beduidend minder voeding vragen als bv de NLX die erbij staat. Ze drinken meer en zijn ook groter dan de andere soortjes, maar als ik 2 beurten na elkaar dezelfde voeding geef als de andere plantjes heb ik al snel overbemestingsverschijnselen. Ik geef ze dus ongeveer de helft van wat de andere plantjes vragen en dat is zeker meer dan genoeg.

Enkel water is wat vergezocht, maar volgens mij vragen ze idd wel minder voeding dan de meeste soortjes.

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van mij heeft het ook gekweekt en de opbrengst was gigantisch.

Hij heeft er idd weinig onderhoud qua voeding aan gegeven.

Het is een plant die echter wat langere bloei en droogtijd vergt, vandaar dat hij in de shop ook zo duur is.

 

 

Grtz blowsterke :verrygood

 

I am just smoking Amnesia now and it is delicious. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soma Seeds Amnesia Haze € 99,00

voor 10 zaadjes dan heb je maar 5 vrouwtjes :( best duur :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 ..als je geluk hebt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 ..als je geluk hebt :)

 

Heb nu 5 vrouwtjes van de 6 jackberry's die ik gezaaid heb :D :innocent:

Zo blij dat ik het even nodig vond dit te vermelden :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia heb ik hiervoor gekweekt, 14 weken totaal, vond het een vrij gemakkelijke plant nog :verrygood

 

had 500gr droog van een 600w, en was mn 2e kweek, dus potentie genoeg

 

En voeden (Y), ik had plagron gebruikt met pk13/14, smaak is prima

Share this post


Link to post
Share on other sites

kga ook u topic volgen

kben ook een hazesoort aan het kweken

en alhoewel ik redelijk nieuw ben met kweken vind ik haar opvoeden ;) niet moeilijker dan vorige kweekjes ,tlange wachten :nerd is minder leuk

ziet ie er nu al (begin 10de week)

zou er iemand zijn die aan de hand van de foto mij kan vertellen welke hazesoort dit is?

zouden 80dagen bloei genoeg zijn, foto is van topje die in een ongeluk :) betrokken was

ik heb geen andere voeding gegeven ,gewoon BN grond en PK 13-14

alle tips zijn welkom,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D64OEPUR.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F8P34Q8G.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze stekken kom je idd zelden tegen, ik kan ze zo ophalen als ik er een paar nodig heb dat is wel fijn, ze zijden amnesia tegen me dat het was, zag er idd haze achtig uit dunne lange bladeren. Wist niet dat het een haze soortje is dat maak ik dus op uit dit topic :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

trouwens foto 1 van Flandrien lijkt me te vroeg geoogst.. lijkt me nog wel een weekje gekunt te hebben of is dit gebruikelijk bij haze omdat ik geen verstand heb van haze soortjes, weet alleen dat ze langer moeten bloeien verder weet ik het niet echt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...