Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blauwezand

Bz; Rondje The One Uit Zaad

Recommended Posts

Ik zou me niet zo druk maken om die paar plantjes,je kunt waarschijnlijk overal makkelijk bij.

Ga je er zaden mee maken is het wat anders.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problemo

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb naar aanleiding van een gesprek op de chat met ASgrow toch nog enkele vragen :lol: :

 

- Kun je met stekken bijvoorbeeld de herma's ook van te voren ontdekken.

- Kun je bijvoorbeeld met dan geselecteerde "goede" stekken ook verdere herma's voorkomen.

- Hoe gaat het verwijderen van de herma verschijnselen in zijn werk

- Wat zijn de gevolgen voor de opbrengst, gevaren waar je voor moet waken

- Is de mogelijkheid op herma's net als bij de mogelijkheid op mannen, afhankelijk van de

bodemtemperatuur?

 

Wie het weet mag het zeggen :P

 

The one gaat hier gewoon verder, thanks voor het geruststellen san!

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee blauwe gewoon doorgaan met de young one,s en de shacks ,,denk dat het toch een beetje in de genetica ligt van de plant ,,miss een beetje stress erbij dat ze

daarom de bananen produceren ,,dus zorg goed voor ze :lol:

idd te grote temp verschillen kunnen daar voor zorgen

voeding heb volgens mij daar geen invloed op

wel steeds in je hok gaan kijken lampie aan en uit

en het grootste ligt aan de plant zelf

verwijderen met een pincet ,gewoon eraf trekken

opbrengst gaat er niet van achteruit

 

meer weet ik er ook niet van ,,weet alleen de echte ww had dat ook ,alleen niet zoveel ,soms een enkele geel ding ergens ,

 

blijf doorgaan blauwe ik volg je ,,[ bijna overal :P ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb nog geen banaanjte gezien op ''the one'' ook niet bij bizarre stres, en dat kregen ze.. :P gheheh..

maar goed het ene zaadje is de andere niet. ;) .

Ik kijk wel verder.. :lol: ..

BTW ook geen herma shit in de BlueBerry ontdekt trouwens... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: ,mooi gezicht he :smoke ,jeetje gaan lekker daar blauwe ,gaan al beetje de breedte ook in ,en dikke stammetjes ook al ,doet ze wel goed wat grotere potten ,lekker de internoden dicht bij elkaar gaat lekker mooie kleur ook blauwe ,ben je aan het bloeien nu of nog aan het groeien kan het niet goed zien ,en ik lees zoveel hier op dit forum ,dat ik niet meer weet ,wie nu wel groied of bloeid ,ik miss morgen weer aan de gang als de post meewerkt :D ,ga voor mij wat grotere potjes zoeken bij een kennis [ tuincentrum] vindt die 9bij 9 toch wat te klein om ze eerst een paar dagen te groeien en dan te sexen ,,,maar bij jou gaan ze lekker mhhhhhhhh

 

:P goed bezig blauwe en thx voor de pica,s ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plantjes BZ.. je ziet ook dat dat ene plantje in klein potje meer ruimte wil..

wat voor aarde staan ze in? geef je al voeding mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geeft nog geen voeding mee, ze staan nu een week in een allmix van de GS, vanaf volgend

weekend of als de planten geel van voedingsgebrek worden ga ik bijvoeden.

 

Helaas heb ik geen ruimte meer voor die in het kleine potje en heb nog geen tijd gehad om

hem in de tuin over te zetten, maar dat gaat dit weekend gebeuren.

 

grtz

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er cool bij BZ... :lol:

 

Nog steeds op 18 uur?

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan nog steeds op 18 uur paf, ik wacht tot het einde van volgende week eerst

nog toppen dan nog een dag 2 groei en dan om naar 12 uur.

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan :P niet te snel in de bloei hoor, The one kan best wat groei gebruiken, en we willen wel dat het opp vol komt natuurlijk.... :lol: maar eind volgende week kan je al een heel eind zijn denk ik...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat je nog ruimte hebt blauwe ,,waar dat gardena spuit pistool ligt daar past nog net 1, 11 liter tussen ,dus overpotten die handel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel waar thunder, maar dan moet ik elke keer een pot verwijderen als ik water geven moet,

de waterbak staat namelijk onder de bodem.

 

Maar zal hem wel erbij zetten er zullen er in deze ronde wel wat afvallen (mannen) dan ik wel weer

lekker makkelijk doen :lol: .

 

grtz

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig daar :lol: ,vol is vol ,en idd miss heb je wat mannen erbij ,hopelijk niet voor je ,,maar zet lekker er tussen ,,en dat ene potje elke x wegzetten is toch geen proleem ,,zo benut je wel je ruimte ,,ik dacht zoiets te lezen dat ,the one,s z,n geslacht liet zien :P [ potloodventer ],als tie wat ouder werdt ,maar is blijkbaar toch niet ???

 

 

 

hee blauwe ??? wat zijn ze lief he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo thunder die andere ook even overgepot en er bij gezet, zijn inderdaad super mooi had dat niet

verwacht zien er beter uit dan als je vanaf stekken begint en met dit weer is het natuurlijk super

dat ze al een goede kluit hebben zodat ze iets hogere temparaturen kunnen hebben.

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

is altijd maar wwer afw8en wat je mee krijgt he van de gs,,zo ff een voorbeeld van die mensen die die afganen hadden ,,1 jongen ken ik persoonlijk ,maar dat is dus gewoon kut ,,en dit met zaad kan je zelf helemaal sture ,,dat is weer het mooie ervan,,en je hebt iets vers in je potten staan ,ipv miss oude stekken ergens vandaan ,,zelfs is bij mij de snow white eruit ,,maar was het niet :P ,dus zo zie je maar weer ,,

en gelukkig dat je die andere erbij gezet hebt blauwe staat veel beter ook lekker vol ,maar nu ga ik badje in ,miss tot laterzzzz anders een andere dag ,,succes blauwe :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé BLauwezand,

 

Een vraagje,

 

Heb je deze week nog steeds twee lampen aangehad boven de jonge zaailingen. Zelf heb ik namelijk toch de 600 watt lamp uitgehouden omdat het anders iets te warm werd.

 

Maar hoe staan ze erbij?

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo BZ...

 

Is er al geslacht bekend? bij mij heeft de eerste man zich vandaag getoond... Ze staan nu 29 dagen onder 18 uur licht...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn we weer:

 

@Asgrow ik heb nog steeds de twee 400 watt tubes branden, is wel iets warmer dan normaal

zon 28-29 graden, maar ze kunnen het hebben, ze maken tot op heden nog steeds 9-en vingerig blad aan.

 

@Paffie

 

Net even tussen de planten gekeken en denk dat ik een man gespot heb, niet the one maar een shack

heb even een foto gemaakt, let even goed op het rode rondje is wat moeilijk te zien ben niet zo goed

met paint :lol:

 

Ben benieuwd wat jullie er van denken of het m/v is

 

Bij een andere shack zie ik ook al zoiets verschijnen, ik denk ook omdat de shack kant al onder

een bloeilamp staat en de andere kant (one kant) tot gisteren nog onder een groeilamp, vanaf

vandaag allebei een bloeilamp aan.

 

De one zal dan denk ik niet meer lang op zich laten wachten.

 

Ze zijn nu ongeveer tussen de 15-20 centimeter zou ik ze nu kunnen toppen of fimmen en wat raden

jullie aan bij deze soortjes.

 

Foto's:

 

med_gallery_6264_1876_998996.jpg

 

med_gallery_6264_1876_385903.jpg

med_gallery_6264_1876_911101.jpg

med_gallery_6264_1876_1357733.jpg

 

med_gallery_6264_1876_1043357.jpg

 

med_gallery_6264_1876_1388938.jpg

 

med_gallery_6264_1876_180756.jpg

 

med_gallery_6264_1876_478142.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie lage struikjes :lol:

Weet je zeker dat je ze wilt toppen?

Als je ze gaat toppen is het nu een goed tijd ervoor,worden ze nog breder van :P

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

San, ik ben nog wel een beetje aan het twijfelen, of ik ze nu gewoon laat staan

of ga scroggen aangezien ik tot op heden nog niet weet hoeveel vrouwen er overblijfen.

 

Als ik ze niet top dan krijg ik straks het net niet vol, en als ik ze wel top maar niet scrogg

dan ben ik de hoofbud kwijt.

 

*zucht*

 

Wat zou bij jou de doorslag geven?

 

grtz

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...