Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Boven de meter, mooi van kleur en ze (ja, dat geluk had ik ook nog :) ) ruikt zelfs al een beetje :smoke

Blijf het toch wel apart vinden, ze kunnen dus veel meer aan dan ik voor mogelijk hield.

Ben nu ook niet zo bang maar als de regen of hagel er opneer klettert :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks :smoke

De pot was eigenlijk bedoeld voor de knoflook :)

Het grote voordeel van deze niet zo zware pot is dat ik hem kan verplaatsen.

We hebben niet de hele dag de zon in de tuin dus moet ik haar geregeld naar de andere kant van de tuin verplaatsen om zoveel mogelijk zon-uurtjes te pakken.

Mochten we ooit verhuizen is dat iets waar ik op ga letten :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooo, die is wel wat gegroeid zeg haha!

Ziet er mooi groen uit, wat voor soortje is het eigenlijk? (of ben ik eroverheen gelezen? :cry )

 

Succes ermee!

 

Jah peace :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zie je maar weer. . . de verbazingwekkende (kracht) van moedernatuur

 

ga zo door :)

 

-xxZ-

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jahbless, ik sta er zelf ook van te kijken, het is natuurlijk wel een paar weken mooi weer geweest maar dit had ik niet verwacht B)

Ik had maanden geleden een aantal verschillende zaadjes maar volgens mij was dit een PP zaadje :smoke

 

@Z44dje, Vorig jaar had ik ook al zoiets, had geen ruimte meer in mijn kastje en had de zwakste en lelijkste maar in de tuin gezet, groenbak kon altijd nog.

Die rare meid gaf me toch nog 90 gram heerlijk slaapmiddel :)

Ook daar geen speciale behandeling (soms verplaatsen zodat er wat langer zon op haar scheen)

Maar nooit geweten dat ze na zo'n lange tijd opeens gaan doen wat je wilt :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

leuk hoor, zoiets heb ik ook al eens gehad, toen ik op de terug weg van men gerillia kweekplekje kwam stonden er op mijn pad 3 kleine weedplantjes, wel ventjes dus ik heb ze de kop maar om gedaan! :cry

wss ook uit toppe van het jaar voordien geoogste planten ofzo gekomen of uit een joint die ik ben verloren, geen idee eigenlijk... :smoke

 

tis wel mooie plant :) is benieuwd wat voor weedje je staat te wachten ;)

 

mazzels B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is juist weer het leuke aan de plantjes.

Iedereen hier (of bijna iedereen) doet zijn of haar uiterste best om de dames te laten groeien, we hebben meters, hulpstoffen, lampen, kasten enz enz.

Maar stop een zaadje in de grond en ze doet wat ze wil :)

Tuurlijk geef ik ook veel aandacht aan mijn kast-plantjes maar heb toch het meeste lol aan de plantjes die de kou, regen, hagel en het koude water aan kunnen zonder dat er ooit een ph of ec meter aan te pas komt :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na meer dan een week de plant naar binnen en buiten gedragen te hebben wilde ze wel in bloei schieten.

De schuur is helemaal donker gemaakt dus elke ochtend om 8:00 naar buiten en ja..'s avonds om 20:00 weer naar binnen. (wel zwaar werk B) )

 

Nu weet ik ook hoe dit zaadje na zolang in de aarde toch nog de kracht heeft kunnen vinden om te gaan groeien, het is er 1 van het sterke geslacht, een man :innocent:

 

Hij is nu niet meer onder ons ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar heb toch het meeste lol aan de plantjes die de kou, regen, hagel en het koude water aan kunnen

Inderdaad, stevige, uit de klei getrokken boerenmeiden met dikke ti ehm topppen :innocent:

Spelen met je dames is fun, op een gegeven moment worden het karakters en vertellen ze wat ze nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...