Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dohduhdah

Wiet Puur Roken

Recommended Posts

Hoi.

Vroeger rookte ik wiet met tabak in een joint, maar met tabak roken ben ik sinds 1999 gestopt.

Op de volgende foto's kun je zien hoe ik een splif draai van pure wiet:

 

http://www.ibbu.nl/~nsprakel/spliff.jpg

 

Zoals je ziet kun je je nagels gebruiken om het vloeitje helemaal recht te krijgen en de tip te laten krullen zodat 'ie gemakkelijk op te rollen is. Je kunt de dikte van de opgerolde filtertip aanpassen door te rollen en dan te drukken. Afhankelijk van welke kant je opdraait wordt de tip dikker of smaller. Op die manier kun je de tip verwijderen door hem klein te maken, aanpassen (bv een stukje papier eraf halen, zodat er meer lucht doorheen kan stromen, als de tip de neiging heeft om dicht te slibben met teer).

Om de splif 'binnenstebuiten' te rollen, zorg je dat de plakrand aan de buitenkant zit en direct in contact komt met de vloei zodra het vloeipapier 1 keertje rond de wiet gerold is. Dan lik je over de buitenkant van het vloeitje, precies op de plek waar het boven op de plakrand zit. Het speeksel trekt nu na een paar seconden door het vloeitje en hecht de splif dicht. Nu kun je het vloeipapier wat over is wegscheuren, knippen of branden.

 

Tot zover deze korte spoedcursus splifs rollen. Suc6!

 

4:20 anytime

Edited by dohduhdah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik trek m'n tipje altijd eerst zo'n 2 cm langs de rand van m'n bureau en dan de laatste halve centimeter nog een keer de andere kant op, zodat je tipje al in een S-vorm opkrult.

 

Nog even een kleine toevoeging: Als je de overige vloei afscheurt vouw dan het stukje overige vloei dicht bij de joint een keer dubbel, en lik langs de vouwrand. Dan scheurt het wat makkelijker en scheur je minder snel je joint open.

 

Overige vloei wegbranden raad ik niet aan omdat de joint dan kromtrekt. Ookal rookt ie dan net zo goed ziet het er wel minder mooi uit. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...