Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Vaporizen

Recommended Posts

Ik zie sommige mensen de vaporizer zo heet maken, dat er alsnog rook ontstaat, en er word dan beweerd dat er niets verbrand

 

Net als de aflevering van spuiten en slikken, waarin de wiet in het glazen bolletje zo lang werd verhit dat het verbrande. (Dan ben je toch gewoon aan het roken, ipv aan het dampen???)

 

Ik zie hier graag "brandende"(lol :verrygood ) argumenten die me kunnen laten zien dat ik wel een beetje gelijk heb. Om an mijn kennissen te laten zien dat ze het "glazen bolletje" vaporizer niet zo heet hoeven te maken dat het dus wel verbrand.

 

Want ik kan daar praten als brugman, maare ze blijven een gasbrandertje gebruiken( dit is duidelijk heter dan 160 graden toch ? ) lol

 

zeg t ook als ik ongelijk heb

 

 

(dit dus om daar een eind te maken aan de discussie)

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi!

 

Die vaporizers van glas zijn zowiezo haast niet effectief omdat het erg moeilijk is om het glas gecontrolleerd tot een bepaalde temperatuur te verwarmen (het wordt al snel te heet) en de wiet die ermee in contact staat zal al verbranden op het moment dat wiet aan de andere kant nog niet de goede temperatuur heeft bereikt.

De enige vaporizers die wel effectief werken, voor zover ik weet, zijn de vaporizers die hete lucht door de verkruimelde wiet blazen, maar zelfs die vaporizers hebben vaak moeite om de temperatuur van de lucht nauwkeurig te reguleren. De lucht heeft namelijk de neiging om van temperatuur te veranderen als de doorstroom beinvloed wordt.

Maar met zo'n hetelucht vaporizer komt het in ieder geval nauwelijks voor dat de wiet verbrandt tijdens het vaporizen, mits je een beetje ervaren bent met het gebruik ervan.

 

Ik heb de vaporizers die te vinden zijn op de volgende websites en kan ze van harte aanbevelen:

www.storz-bickel.de

www.de-verdamper.nl

(ik heb het model met een hete lucht pistool en gebruik een plastic zak om de damp op te vangen)

 

Groetjes, Niek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eehm tjah ik heb zon "glazen bolletje" maar die wiet gaat niet in het bolletje maar in een kelk het bolletje is alleen ervoor om de damp in op te vangen.. en je wordt er zeker wel stoned van dus en als je het goed doet kan je na een tijdje je eigen hash olie uit het bolletje halen dus dubbele winst zou ik zeggen :(

 

groet waf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...