Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tikkel

Grinden

Recommended Posts

ik heb nog een paar vraagjes,

 

maakt het veel uit of je grinder gebruikt of niet ?? zo ja wat is het verschil

en wat vinden jullie zelf de beste manier om je wiet of hasj te brokkelen

 

ik zelf brokkel altijd gewoon met mijn handen

 

(sorry als er al zo'n topic is :verrygood )

 

greetz tikkel :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf een houten grinder met ''ijzeren stangetjes'' erin.

voor de wat moeilijkere verkuimelbare wiet is het een uitkomst!!!!

maar als je redelijk droge wiet hebt word het al gauw poederachtig

 

enigste voordeel met de hand verkruimelen is dat je zelf kan bepalen tot hoever je het wilt verkruimelen

maarja bij de iets moeilijkere verkruimelbare wiet is een grinder echt handig!

+ bij wiet wat plakt van de thc is een grinder handig

anders heb je van die plak vingers als je gaat draaien

 

assie verkruimel ik nooit met me grinder, denk ook niet echt dat het lukt bij de meeste hasj

 

mvg, :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb deze grinder Grinder

Een hele fijne! Ik grind altijd, smoke alleen mn eigen stuff en dat verkruimeld niet de beste :P

En daar heb ik meteen je vraag mee beantwoord: als wiet niet goed te verkruimelen is pak je de grinder! :(

Hasj verwarm ik meestal een beetje en draai er een staafje van wat ik in de joint leg.

 

Jah blessings :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raad je ten zeerste de BallGrinder aan (hier). Er is zelfs hasj mee te verkruimelen. Gemaakt van sterk pvc met piramide vormige 'spijkers'. 2 magneten houden de helften bijelkaar.

 

Klinkt bijna als een verkoperspraatje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je eenmaal aan het grinden slaat dan wil je niet meer zonder, ik niet tenminste

 

-geen plak handen meer of troep tussen je nagels

 

-wiet is goed te verdelen (lekker fijn)

 

-werkt sneller

 

- hele kleine takjes die je normaal niet in je joint zou doen maal je fijn genoeg waardoor je ze wel in je joint kan gebruiken

 

-en ik kreeg hem gratis bij de shop :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahbless, ik heb net dezelfde grinder, in gewoon metaal kleur, en extra compartimentjes erbij, echt perfect en idd, eens je er een hebt, wil je niet meer zonder!

 

Ik gebruik het voor alles (behalve voor hasjies), en om de "zoveel" tijd, schraap ik alle fijnste kruimels eruit en die gaan dan naar het onderste compartiment, wanneer die vol zit, ledig ik hem in een zakje dat ik hier heb ligge, als dat vol is, wordt er boter gemaakt! :verrygood

 

Groentjes,

 

Matts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een domme vraag ....

 

Ik heb deze Grinder Het derde gedeelte is een zeefje.

 

Nou zit in het onderste bakje (4e gedeelte) allemaal spul dat door het zeefje heen komt. Poederachtig ........ Nu de mega domme vraag ............. Wat doe ik daarmee ???? :innocent:

 

Kan je daar alleen maar boter van maken? Wat kan je er nog meer van maken?

 

 

Btw als ik die vraag hier verkeerd stel, gaarne ff een link posten naar het juiste topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon oproken :P je kan het persen heb je een soortje hash .... ik vind het zonde zo`n zeefje ... haalt een hoop lekkers uit je weed ...... hoort er gewoon in te blijven of je moet de weed daarna weggooien en iets met de pollem doen ......... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kennis van mij heeft een klein koffiemolentje... topje erboven in, drie keer met de hengsel in de rondte, daaronder een klein bakje met de perfecte formaat stukjes, ohja en als je er één keer in de maand wat gewone tabak doorheen maalt, heb je alsnog een wause joint. er blijft wel eens wat aan de mesjes plakken die erin zitten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey medeforummers/kwekers/blowers

 

een topic over de crusher/grinder

 

laat ik ook ff de mijne zien

 

gallery_12381_3030_4965.jpg

 

ik gebruik 'm omdat: a) brokkelt makklijk, :verrygood ik gooi de wiet vanuit de crusher zo in de joint,makkelijk verdelen, c) goed gebrokkelde wiet smaakt beter

 

greetz CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vergrind 'm niet, maar smaakt hij dan echt zoveel beter :D

denk dat ik dringend's een vergrinder moet kopen :)

 

smoke ze ;) (vergrind) ;) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zo'n number one grinder uit amsterdam, simpel ding gemaakt van plastic, en er zijn heel veel dunne puntjes, geen lange mesjes of metalen staafjes

 

als ik er droge wiet in doe, hoef ik hem maar 2 keer heen en weer te halen en het is perfect gebrokkelt

 

ik deed het voorheen ook met me handen en heb sindsdien altijd me grinder bij me gehad, ben hem 1 keer vergeten en het was zooo kut :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik ook zo'n simpel plastic ding, werkt als een trein :whistling

 

Vandaag een nieuwe gekocht.

med_gallery_6975_2092_81986.jpg

 

 

Groeten Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik een stalen, omdat die duurzamer zijn. En er is een THC compartimentje onder een zeef :whistling Tot voor kort verkruimelde ik met mijn vingers, maar zo een grinder is toch stukken beter, makkelijker en sneller. Shit grind ik nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een grinder van sky high in zwolle. kutding is het.

 

zit een thc bokje aan de onderkant. maar er kan geen thx in vallen omdat er geen gaatjes in de grinder zitten. mjah. snel maar even een nieuwe halen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik gebruik ook zo'n simpel plastic ding, werkt als een trein :blink:

 

Vandaag een nieuwe gekocht.

med_gallery_6975_2092_81986.jpg

 

Groeten Emilio

 

Zo een grinder had ik ook de eerste keer.

Heeft niet lang geduurt eer de tandjes afbraken.

Heb daarna een groene plastiek grinder ball gekocht

Tandjes leven nog! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grind je er stenen me misschien?? Kheb nog nooit gehoord dat de tandjes van een grinder breken :specool

 

Greatz tjeute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook al voorgehad, als je wat veel wiet en compacte wiet in een plastieken grinder stopt breekt er wel eens een tandje af. En als er een tandje is afgebroken volgen de andere direct doordat de druk dan niet langer verdeelt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grinder is echt handig om in bereik te hebben, het crumt gewoon veel sneller dan met de handen.

de laatste tijd wel vaker mijn grinder bij me, daarvoor deed ik het altijd met me handen.

is onhandig en je handen gaan naar wiet stinken.

Ik heb gewoon zo'n eurogrinder gehaald ofzoiets, een heel simpel balvormig grindertje met magneten in beide kanten verwerkt zodat de crummer goed blijft afgesloten, want we willen geen wiet op de grond laten vallen uiteraard.

zie het gewoon als een investering; voortaan je jointje nog sneller klaar!

 

Spoorloos

Edited by Spoorloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verkruimel het vaak thuis alvast en doe het verkruimeld in m'n bakje, dan is het kant en klaar om erin te gooien als ik ga smoken.. is ook handig

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vraag was met wat je het verkruimeld en niet waar.

 

dus...verkruimel je de wiet thuis met je handen of met een grinder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik er veel wil in douwen dan doe ik tabak en gemalen wiet ,

maar voor een standard jointje doe ik shag/tabak en wat wiet verkruimeld met de hand... :lol:

 

Grtz ~Tiduss~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...