Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mactrunk

Tl-d Reflex 8x 36 Watt

Recommended Posts

je slaat de spijker op z'n kop wietsurfer

 

wel moet ik ook eraan tevoegen

 

wat zijn de kosten die je er maximaal aan wilt besteden en wat is de beste kwaliteti die ik daar voor kan kopen. weeg al die dingen af mac en je weet het vanzelf als je het goed aanpakt hoef je er jaren niet meer naar om te kijken het is dus niet iets waar je ff over moet beslissen

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mactrunk is zo diep aan het nadenken dat hij niet wil worden lastig gevallen :lol:

 

Als ik zelf een huis zou gaan kopen, doe ik zelf een kamer maken speciaal voor de plantjes, 2 groepen er naar toe, dubbele muur , uitgangen voor aan en afvoer van lucht :nerd

 

Maar zover alleen nog maar ideeen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik weer!

 

Grappig dat je dat zegt wietsurfer. We gaan (als het mee zit) binnen 2 jaar verhuizen en dan zorg ik dus dat ik een huis koop waar een mooie zolder in zit! Elke keer als ik op Funda kijk dan kijk ik meteen of het een mooi groot puntdak heeft! :lol:

 

Ik ben me suf aan het denken wat ik nou wil!!! Ben aleen maar op wietforum systemen aan het vergelijken en prijs kwaliteit verhouding, opbrengst enz, enz. Ik heb nu na deze kweek 600 euro extra budget. Wat ik erbij leg is niet van de plantjes betaald maar dat komt goed.

 

Om weer niet te veel van het topic af te gaan: ik heb nu alles in zakjes gedaan en het is zonder het al te kleine afgekruimelde spul een mooie 195 gram. Dan ga ik maar even van 190 gram uit om het mooi af te ronden zodat ik niet kan smokkelen en dan kom ik op:

 

0,659 gram per Watt! ;)

 

Tja ik ben vast geen record houder maar het sticky heeft 0,62 gram per watt en dat hoopte ik ook te halen. Wel mooi dat hij met slechts 3 planten dezelfde resultaten haalt. Dus ik denk dat ik met 12 planten (3 onder elke tl) hetzelfde zou kunnen halen maar dan met scroggen. Meer planten betekend dus niet perse meer opbrengst.

 

Volgende week ga ik eens kijken voor nieuwe stekken en dan in de volle grond + scroggen! En dan gaan we pas echt records breken! :nerd

 

Jullie waren een fijn publiek! Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietsurfer ... we zijn klahaaaarrrr!!!! :nerd

 

Volgende topic mag je weer mee doen! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...