Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mactrunk

Tl-d Reflex 8x 36 Watt

Recommended Posts

Ik zit hier te wachten op een update van jouw Mactrunk :whistling. Ben je aan het oosten ofzo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Wietsurfer! Bedankt voor je belangstelling! :whistling

 

Ze gaan heel goed! Ik sta op het punt om weg te gaan maar ik zal vanavond foto's maken! Ze hebben heel veel topjes en de hoofdtoppen zijn al redelijk groot aan het worden. Ze moeten nog 4 weken dus ik heb er een goed gevoel over zoals ze er nu bij staan. Ik heb vandaag bloeivoeding gehaald en gegeven. beetje laat maar ik had er eerder geen tijd voor om het te halen.

 

Foto's volgen vanavond!

 

UPDATE:

 

Bij deze de beloofde foto's!

 

gallery_9096_1718_361117.jpg

 

gallery_9096_1718_37520.jpg

 

gallery_9096_1718_158031.jpg

 

gallery_9096_1718_150991.jpg

gallery_9096_1718_305419.jpg

 

 

Volgens mij gaan ze goed!? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties! :verrygood

 

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Ik had vanacht een nachtmerie! Mijn vrouw besloot me te helpen en had ze 3 weken te vroeg geknipt. :whistling "lief van mij he" zegt ze dan nog. Dan kun je niet echt boos worden maar man wat baalde ik!!!!

 

Ik ga zeker een 2de hokje maken! Ik heb nog een kamer over maar daar wil ik een niet te opvallend hok maken. Nu komen er bijna nooit mensen boven bij mij maar je weet maar nooit. Dus ik koop 2 grote kledingkasten welke ik naast elkaar ga zetten. Hierin ga ik ook met TL d reflex kweken aangezien me dit er bevalt. Wel ga ik iets meer lampen boven de planten hangen in die kasten. Ik hoop dat dat nog meer resultaat gaat opleveren.De opbrengst van deze kweek gaat dit 2de hok financieren.

 

Pitt en Wietsurfer hoeven zich in ieder geval niet druk te maken want die paar grammetjes komen er wel af. Aangezien ik niet rook gaan hun mij vertellen hoe het resultaat is onder TL. Dan weten we meteen of de smaak ook goed is.

 

Nog een vraagje: als ik bij de growshop al 3,40 euro krijg is de kans dan niet groot dat ik bij een koffieschop hier in de buurt nog meer krijg? Of werkt dan niet zo? Iemand ervaring hiermee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij nemen koffieshops niet zomaar wiet van een onbekende zal wel heel leuk zijn kom je in de shop zie je je eigen soortje staan op de lijst :bier hahaha maja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen!

 

Intressant topic dit!

 

Heb ergens 3 rekken hangen van 8 keer 36 watt tl's. Kleur 830. Het spectrumreflex idee, alleen dan 'n stuk goedkoper :bier Staan nu 'n week op 18 uur licht. Hoe lang heb jij ze op groei laten staan mactrunk??

 

Ga dit zeker ff verder volgen!!

 

Latersss

Edited by boberke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze anderhalve week laten groeien. Nadat ze in de bloei stonden gingen ze alsnog behoorlijk de lucht in dus eigenlijk was een week ook al genoeg. Ligt denk ik ook aan de stekken en of deze goed aan slaan. Volgende keer zet ik ze na 1 week in de bloei.

 

Als ik het goed begrijp werk je ook met spectrum reflex lampen of gewone tl's? Ben ook benieuwd naar jou resultaten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, spectrum lampen ja. Staan nu anderhalve week. Was moeilijk in 't begin omdat 't plots zo warm was... D'r zijn er wel 'n paar gesneuveld maar heb goeie moed voor de rest. Vanaf wanneer ben je ze voeding gaan geven??

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 week geleden ben ik daarmee begonnen. Ze staan aankomende dinsdag 5 weken in de bloei dus ik was er wat laat mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan hier wel super man, sta er echt van te kijken. Ze gaan v/d week op 12/12...

 

Ben benieuwd man! In elk geval suc7 :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt voor de reacties! :verrygood

Nog een vraagje: als ik bij de growshop al 3,40 euro krijg is de kans dan niet groot dat ik bij een koffieschop hier in de buurt nog meer krijg? Of werkt dan niet zo? Iemand ervaring hiermee?

 

Wanneer een koffieshop rechtstreeks van de kweker koopt dan zijn het meestal geen goede koffieshops die dat doen.

 

De opkoper zijn winstmarge is meestal laag maar de ervaring van die persoon is voor de koffieshop meestal de garantie van goede kwaliteit.

 

Een k.s die kwaliteit het belangrijkste vind zal zelden particulier inkopen.

 

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vrouwen ook he Mactrunk. Laast had mijn vriendin 2 meter lange kras op mijn auto gereden. 1000,- Schade :whistling ;) . Ze zei: ik heb niets gehoord en gezien hoor, nog een diepe kras ook he , dit was geen nachtmerrie :verrygood . Je moet zorgen dat je het sein aan haar geeft zodat ze rustig kan gaan knippen en heb je mischien i.p.v een nachtmerrie een natte droom :)

 

Wietsurfer :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik ben het niet met DB eens.

Waarom zou een CS niet van een particulier kopen, en dan nog een klein kwekertje ook??

 

Het is nou niet dat de hele grote partijen beter zijn van kwaliteid, en dan bedoel ik de grote brood kwekers, dus niet de kleine broodkweker ERT die da laatste tijd nog geen boterham kan klaar kweken :verrygood

 

Vaak is de prijs die je krijgt nog super ook in de CS.

Dus proberen :whistling

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij ligt er ook waar je woont en of er ze veel wiet nodig hebben... :whistling

 

Je moet natuurlijk langs meerdere Coffeeshops gaan voor de hoogste prijs :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het werd wel weer tijd voor een update vond ik! Dus ik denk dat ik Wietsurfer nog net voor ben! :verrygood

 

55 DAGEN BLOEI

Ik heb op enkele dagen last van een lichte geur vooral als ik ze net water heb gegeven. De ene dag ruik ik niets en dan ineens is het er weer. Heel ligt maar wel erg genoeg om te overwegen om al te gaan knippen. Ik dacht eerst dat mijn softbox een te grote capaciteit voor de filter had dus ik heb een dimmer gekocht maar het problem blijft aanhouden.

 

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu om het geurprobleem op te lossen. Ook heb ik het idee dat ze maar heel weinig groeien en dikker worden. Ik hoop dat jullie aan de vergelijking met de TL lampen ongeveer kunnen inschatten hoe groot ze zijn. ik had er eigenlijk een aansteker naast moeten houden maar hoop dat het zo alsnog duidelijk is.

 

Klopt het dat ze in de laatste week pas echt gaan groeien? Of gaat het nu niet veel meer uitmaken want in dat geval overweeg ik om nu al te knippen namelijk. Ik geef wel bloeivoeding en ze zijn heel gezond verder.

 

De foto's:

gallery_9096_1718_79800.jpg

gallery_9096_1718_112835.jpg

 

gallery_9096_1718_163270.jpg

gallery_9096_1718_130535.jpg

 

 

Ben heel benieuwd naar jullie reacties vooral m.b.t. mijn vragen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laaste aantal dagen willen weleens wat grammen erbij springen. Dus gewoon lekker laten bloeien, ik hoop dat je allen planten bloeivoeding heb gegeven en 1 of 2 niet, zodat je het verschil voor jezelf kan zien :( .

 

Nu wachten tot 80% van de haartjes bruin is en minder water gaan geven. Steeds afbouwen naar minder tot de dag van het oosten en dan niets meer geven, maar dat wist je vast al :D :)

 

Nu even wat Coffeeshops langs voor een mooie prijs en dan lekker groter hokje maken :verrygood :whistling

 

 

wietsurfer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had wel zoiets gelezen maar wist het niet precies dus bedankt voor de tip. Ik heb ze nu al 2 dagen geen water gegeven maar de grond is nog wel nat. Dus dan geef ik ze overmorgen wel weer een emmertje dan 5 dagen weer niet en dan helemaal niet meer. (?) Die 2 weekjes moet nog wel kunnen met een beetje geur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat 1wek spoelem wel genoeg is .

Hij pompt ze niet vol dus een week is zat.

 

Lijkt me niet dat je nog hel veel gr erbij gaat pakken, maar wie weet :specool

 

Sterkte ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoelen is denk ik water zonder voeding? Waarom is dat eigenlijk? Alle rommel (voeding) eruit groeien? :specool

 

Ik heb ze vandaag weer water gegeven en gister dacht ik al te zien dat ze iets gegroeid waren maar vandaag wist ik het zeker. Ik zie ineens verschil en ze zijn duidelijk dikker geworden. Ik denk dat ik ze te veel water heb gegeven want op het forum in een ander topic had ik gelezen dat paarse steeltjes ook met voedings opname gebrek te maken kon hebben wat weer te maken had met te vochtige grond. Nu staan ze voor het eerst redelijk droog en nu beginnen ze opeens te groeien.

 

Weer wat geleerd want volgens mij stonden ze dus gewoon te nat. Ik heb ze nu wel nog een keer water gegeven met voeding. Dan geef ik ze over weer 3 a 4 dagen nog eens zonder voeding en daarna maar eens richting knippen laten staan.

 

Op de foto zie je denk ik nog geen duidelijk verschil dus ik wacht nog even tot ik weer nieuwe foto's plaats maar ik heb er nu een goed gevoel bij dat ze nog wel wat groei gaan laten zien!

 

Nog even geduld wietsurfer je rookertje komt wat later! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...