Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dohduhdah

Gezocht: Growshop Omgeving Utrecht Of Online Growshop

Recommended Posts

Hallo.

 

Bij het lokale tuincentrum kan ik geen perliet/vermiculiet of iets dergelijks vinden om door

de potgrond te mixen zodat het wat luchtiger wordt en de wortels goed lucht kunnen krijgen in de pot.

Ik kweek op het balkon, zoals hier te zien (dit zijn de planten van een paar jaar geleden):

http://www.ibbu.nl/~nsprakel/wiet.jpg

 

Dus zoek ik een growshop in de omgeving van Utrecht voor dergelijke kweekbenodigdheden.

Een online growshop zou ook prima zijn, mits ze artikelen aan huis kunnen/willen bezorgen.

Weet iemand misschien een goede growshop waar ik terecht kan?

 

Met vriendelijke groet en alvast bedankt voor eventuele reakties, Niek

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee niek :verrygood ik kom zelf niet uit UTREG JOGGIE :whistling MAAR KIJK EENS IN DE BUURT VAN DE ROOIE BRUG zit een crowshoppie. of tik eens in bij google growshop utrecht vind je vast wat zoekt :innocent: . s6 met je hobby. gr T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi. Bedankt voor je reaktie. Ik ben volgens mij wel 'ns opzoek geweest naar die growshop in de buurt van de rode brug. Via google had ik een aantal adressen van growshops in utrecht gevonden, maar ze bleken allemaal, ofwel dicht, ofwel weg of was meerdere malen gesloten toen ik enkele pogingen deed om de shop tijdens normale openingsuren (9 tot 5, ma tot vrijdag) te bezoeken.

Noja, ik zag in ieder geval een advertentie op deze website van een online growshop, dus die ga ik 'ns uitproberen. Lijkt me zowiezo handiger om grote zakken met perliet thuis te laten bezorgen ipv op de fiets door half utrecht slepen.

Edited by dohduhdah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...