Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drlxl

Eet Problemen

Recommended Posts

Ok, ik heb sinds een week eet problemen, ik heb totaal geen honger, ik eet omdat mijn verstand zegt dat ik moet gaan eten, maar ik heb geen honger.

 

Wanneer ik dan gegeten heb, ben ik accuut misselijk, trekt wel weg, na een kwartier maar wel misselijk.

 

Nou voordat ik naar een dokter ga wil ik eerst weten of jullie hier zelf problemen mee hebben gehad?

 

Ik rook ongeveer 1 joint per dag, zelf gedraaid, en altijd na dat ik gegeten heb.

 

 

 

BTW als dit niet staat in het juiste forum, aub ff verplaatsen. Dank u

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee integendeel, weed werkt zelfs als eetlust stimulator (medisch bewezen) :(

 

oh en als het over misselijkheid, braken en maagproblemen gaat ken ik er genoeg van, ben net wat hersteld van maagzweren, en zit met een reflux probleem smorgens (ochtenbraken dus) soms.

 

maar wat je beschrijft die misselijkheid na het eten, dat wijst op een probleem met je maag dude, ik ben natuurlijk geen dokter en ik spreek enkel uit eigen ervaring, maar het zou wel is best kunnen dat je een maagzweertje hebt gekweekt ipv weed :verrygood

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook die joint eens 30 min voor dat je eet. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als ik van de hele dag nog geen joint gerookt heb. Ik heb het gevoel dat ik honger heb maar eens ik 2 happen gedaan heb, is m'n honger over en wordt ik ook een beetje misselijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou inderdaad de joint voor het eten gaan roken als ik jou was. Ik heb zelf veel problemen met mijn maag, okal eens 1x een maagspiegeling gehad. Daaruit is uitgekomen dat ik een maagslijmvlies ontsteking heb en mijn maag ingang is ontstoken zodat de klep niet meer goed sluit.

 

Probeer eens voorzichtig te doen met:

 

koffie

vruchtensap en zure vruchten

kruiden in je eten

vet

alcohol

roken in het algemeen

 

Bij mij heeft dat geholpen, ik eet en drink alles nog steeds wel maar doe er voorzichtig mee. Als het een tijdje aanhoud zou ik toch naar een dokter gaan als ik jouw was.

 

Suc6 :verrygood

 

Liefs

Ky'rah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rook die joint eens 30 min voor dat je eet. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als ik van de hele dag nog geen joint gerookt heb. Ik heb het gevoel dat ik honger heb maar eens ik 2 happen gedaan heb, is m'n honger over en wordt ik ook een beetje misselijk.

 

 

Als ik dat dus doe, dan eet ik helemaal niet. Het lijkt wel of de wiet de honger weg haalt. Ja klinkt sotm.

Ik ben nu sinds 1 april clean van drugs, ja ik weet het, het is niet helemaal clean want het zit nog wel in me bloed enzo. Maar ik bedoel dat ik geen drugs meer heb gebruikt sinds 1 april. Ik hou het vol tot 14 april, want ik ben er nu achter dat het niet van de wiet komt.

 

Idd Koffie (ben ik gek op, maar alleen sochtends met wakker worden) zorgt voor een misselijk gevoel.

Vette dingen, zoals tosti's, patat en zoiets werkt ook niet goed.

 

Ik heb al een keer een maag onderzoek gehad (raad ik niemand aan, bleeh rampenplan) en daar kwam uit dat alles gezond is. dus vandaar dat ik ging zoeken naar een andere oorzaak. Maar de wiet is het dus ook niet.

 

Ik eet nog steeds op me verstand en niet me maag. Ik val af als een malle, niet dat het erg is, mag wel wat af. :(

 

Ik ga het gewoon nog even aankijken.

 

In ieder geval bedankt allemaal voor de reacties en tips.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...