Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dubbel fun

Purple Haze Of Toch Iets Anders

Recommended Posts

nee purple haze is het niet,maar wat het dan wel is weet ik nog steeds niet.Wel een lekker wietje trouwens :smoke

 

hier nog een paar fotoos van wat plantjes die nu in de bloeie staan

 

gallery_9582_1815_33808.jpg

 

gallery_9582_1815_11392.jpg

 

gallery_9582_1815_22017.jpg

 

gallery_9582_1815_10705.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zeker een indica, hoezo kwam je er eigenlijk bij dat het purplehaze was? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh dat lijkt verdomd veel op mijn plant??

 

gallery_12596_3072_336129.jpg

gallery_12596_3072_570907.jpg

 

gallery_12596_3072_336129.jpg

gallery_12596_3072_2189657.jpg

gallery_12596_3072_219723.jpg

gallery_12596_3072_63428.jpg

 

gallery_12596_3072_214931.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Purple haze bestaat niet meer. Maar je kan inderdaad (nog) niet zien of dit een paars soortje is. Wachten tot de topvorming.

 

 

Ik ben dan een jonge kweker, maar ik heb vorig jaar oktober toch echt een purple haze geoogst.... toppen waren flink paars en Néé het was geen top rot :lol:

 

greetz,

 

NL :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je schijnt bij snesi seeds tog echt gewoon purple haze te kunne kopen !!!

 

maar wat the fuck mad wat een paarse plant zet deze door de hele wijk en nog heeft niemand door dat dit wietplanten zijn :lol: wauw en echt mooi heah :lol:

 

maar hoelang was die bloeitijd van een échte'purple haze ???? en hoeveel thc bevatte de plant van toen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hoelang was die bloeitijd van een échte'purple haze ????

Plus minus 18-20 weken. Ligt ook aan het phenotype wat je krijgt, haze was waarschijnlijk een kruising tussen Thai x Columbian x mexican x vietnamese. Bijna alle commerciele haze planten die nu worden verkocht zijn kruisingen tusssen de originele haze en skunk / afghaan achtige planten. ACE SEEDS verkoopt tegenwoordig oldtimer's haze die wel uit de oude lijn komt en waar nog variatie in zit en ook puprle phenotypes, purple haze dus.

 

en hoeveel thc bevatte de plant van toen :lol:

Niet echt veel. De hoeveelheid thc heeft dan ook niet veel te maken met hoe kneiterhigh en/of stoned je wordt. Dit heeft meer te maken met de samenstelling van de verschillende cannabinoiden en de wisselwerking ertussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

how is :lol: fucking 5 maanden bloei tijd als het tegen zit :lol: purple haze kosten toen ook zeker al een vermogen in de shop :( danmm

 

je zou maar in de 16de week van de bloei zitten en dan genaait worden wat zou ik pist worden :(

 

maar ditsoortje kwam dat vaak in shops voor toen ???

 

de plant is wel fucking mooi maar niet dus om te kweken voor buiten ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
de plant is wel fucking mooi maar niet dus om te kweken voor buiten ???

Juist wel, tropische sativas zijn niet erg geschikt voor binnen. Op onze breedtegraad wordt het echter verduisteren of naar de (sub-)tropen verhuizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...