Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

"domme" Vragen, Niet Zoeken Etc.

Recommended Posts

Uiteraard man :verrygood

Het was algemeen bedoeld, hoor. Ik neem me ook iedere keer voor dingen in de Growguide te zetten en het komt er niet van. Het was geenszins persoonlijk bedoeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not taken :verrygood bedoelde het ook algemeen, maar nam mezelf ff als voorbeeld :whistling

 

Anyway, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook iemand is die zoiets heeft van schijt, ik blijf toch die mensen onnodige replys geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je totaal nog geen ervaring hebt met kweken en fora's kan het soms erg onoverzichtelijk worden.

 

Het lijkt hier indd wel een sport om mensen af te wimpelen met het woordje 'zoeken',of mensen te betitelen als een of andere luiaard,natuurlijk zullen er ook mensen tussen zitten die uit gemakzucht zulke vragen stellen,maar ik denk dat onzekerheid ook een grote factor kan zijn,als het gaat om "onnodige" en "domme" vragen.Ik denk dat bijna iedereen het wel herkent om in een bepaalde onzekerheid "domme"vragen te stellen of rare dingen te doen(in de buurt van mooie vrouwen :whistling) en laten we niet vergeten het ene knarretje is het andere niet.

 

Ik kan me zo voorstellen dat er veel mensen niet durven te posten uit angst om belachelijk gemaakt te worden,waardoor er misschien toch ook wel wat interessante post's verloren gaan,want sommige ogenschijnlijke "domme" vragen zijn zo dom nog niet.

 

Als ik dit topic iets aandachtiger had gelezen(iets waar ik weinig aan kan doen)

dan had ik in de 1ste post al gelezen dat er een Growguide was,oke mijn "fout",daarbij komt dat ik eerst had gezocht onder 'woordenboek',maar niks kon vinden excusses voor mijn gebrek aan creativiteit(dit even terzijden als voorbeeld)

 

"ik zou zeggen, raadpleeg de growguide eens. Hier staan de meeste termen wel in uitgelegd".

Hier een zin waarmee ik snel en duidelijk geholpen ben,zonder irritaties ofwat dan ook

Die andere preken en printen kosten evenveel moeite,maar geven indd een hele andere sfeer aan dit forum.

 

Dus mensen,

laten we mekaar op een fatsoendelijke manier helpen om goede kweekjes te halen met topkwaliteit,want daar zijn we hier toch voor. :verrygood

 

Greetz,Mr.newbie

en iedereen een fijn weekend!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf ben ik nog een behoorlijke newbie, zowel in het kweken als in het werken met een forum.

Toen ik dit forum leerde kennen, toen kreeg ik zodanig veel info over me heen dat ik eventjes niet meer wist waar te beginnen. Het is door de hoeveelheid echt wel overrompelend als newbie!

Ondertussen begin ik mijn weg wat te vinden, maar nog steeds ben ik soms een serieus tijdje op zoek tegen dat ik iets nuttig gevonden heb.

Daarom vind ik het ook niet slecht en tevens een kwestie van respect als iemand een "domme" vraag stelt, dat men die dan door verwijst naar het betreffende topic.

 

 

Greetz,

 

Peacheken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik dit topic iets aandachtiger had gelezen(iets waar ik weinig aan kan doen)

dan had ik in de 1ste post al gelezen dat er een Growguide was,oke mijn "fout",daarbij komt dat ik eerst had gezocht onder 'woordenboek',maar niks kon vinden excusses voor mijn gebrek aan creativiteit(dit even terzijden als voorbeeld)

Volgens mij krijgt ieder lid een welkomstmailtje waar een en ander in staat uitgelegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt.

 

 

Hi {username},

 

Leuk dat je je bij ons heb geregistreed. :verrygood

 

Begin aub met het lezen van dit topic, hierin staan een korte opsomming van de regels en ik verzoek je dat goed door te lezen :whistling voordat je iets post op het forum.

 

Voor beginners is dit topic erg aan te raden, hier staat veel info in om goed van start te kunnen gaan.

 

Zou je zo vriendelijk willen zijn je hier even voor te stellen aan alle users? :( Is wel zo leuk voor alle andere users zodat ze gelijk weten wie je bent. En als je tijd hebt ;) kom dan ook eens kijken op onze chat...

 

Verder wens ik je veel plezier hier op 't forum.

 

Groeten,

 

Stijlloos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat me maar es effe een domme vraag stellen!

 

Hoe in de naam van God kan ik een bijlage toevoegen in een bericht dat ik plaats???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoekuh!!

 

Haha ....grapje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is eigenlijk wel grappig...ik lees pas deze topic die bijna helemaal lijkt op de mijne...mmm ik had wat meer moeten lezen doorlezen..... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat me maar es effe een domme vraag stellen!

 

Hoe in de naam van God kan ik een bijlage toevoegen in een bericht dat ik plaats???

dan moet je ff moderator of admin krijgen om dat te kunnen doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

leden kunnen standaard geen bijlage posten. Je kunt wel een link naar een file op het internet opnemen natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou toch ook ff mijn mening kwijt :) Als beginner heb ik hier al uren zitten lezen... Toch vind je niet altijd even makkelijk een deftig antwoord op jou vraag, soms vind je ze wel maar wil je toch nog eens extra bevestiging om geen fouten te maken. Voor de ene een domme vraag is voor de andere mss een groot raadsel..

Maar in het half jaar op het forum hier ben ik na al mijn "domme" beginners vragen nog niet massaal met aangevallen geweest :lol:

In tegen deel, er is altijd wel iemand die het voor de zoveelste keer wil uitleggen ...

 

Conclusie: wietforum is een zeer nuttig en vriendelijk forum! doe zo verder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind eigenlijk ook wel dat de term op het forum hier niet gesteld mag worden als de zoekfunctie maar half werkt.

 

Als ik in google Royal Dane intik dan krijg ik meer wietforum topics dan dat ik het hier op de search probeer.

 

Ik vind eigenlijk ook wel dat de term op het forum hier niet gesteld mag worden als de zoekfunctie maar half werkt.

 

Als ik in google Royal Dane intik dan krijg ik meer wietforum topics dan dat ik het hier op de search probeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cannabusesss : dat heb ik dus soms ook ! sommige dingen vind ik dan gewoon niet in de zoekfunctie en ook niet in andere topics .. daarom ben ik genoodzaakt een nieuwe topic te openen bij beginners vragen natuurlijk zitten de haterz metteen te zeiken

dat er een zoekfuntie is ... ( ja er is een zoekfunctie maar ze weet ook niet alles ! + dan krijg je van die opmerkigen in je topic die leiden tot een ruzie waardoor ja nadien aan een moderator moet vragen

of die het topic wilt sluiten of bewerken :verrygood

 

Groet

 

ssh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik de zoekfunctie dan ook goed..

 

Royal Dane

 

10 pagina's met "hits"

 

Als je onder waar je het zoekwoord invult nu op de regel Alle fora gaat staan en berichten van ouder en hele bericht doorzoekt kom je ver, heel ver :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor strains te zoeken werkt de zoekfuntie inderdaad goed maar niet voor alles voedingflesjes die nu op de markt zijn der zijn veel producten waar men ook graag informatie over wilt en die soms niet te vinden zijn

 

Groet shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik wil zoeken krijg ik de volgende tekst.

 

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

Er is een fout opgetreden. Ga terug en probeer het nogmaals, of neem contact op met een Administrator voor hulp.

connection to localhost:3312 failed

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als de zoek optie het deed, kreeg je maar de helft aan resultaten.......

gewoon weer domme vragen stellen dus :specool .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gebruik de zoekfunctie dan ook goed..

 

Royal Dane

 

10 pagina's met "hits"

 

Als je onder waar je het zoekwoord invult nu op de regel Alle fora gaat staan en berichten van ouder en hele bericht doorzoekt kom je ver, heel ver :specool

ROTFLMFAO

 

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

Sorry, maar we konden niets vinden. Probeer opnieuw en breidt je zoek keuze uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hopen dat dit probleem eind van deze week is opgelost.

Ze gaan er morgen aan werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een domme vraag, als ik een post type zoals nu kan ik niet door middel van ENTER te drukken naar de volgende regel. Is daar een andere knop voor of ligt het aan mijn instelingen/ laptopie

Share this post


Link to post
Share on other sites

andere browser dan internet explorer pakken, bijvoorbeeld google chrome of firefox..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er hier ook mensen uit de omgeving van Roosendaal???

 

Ik heb namelijk een domme vraag...

 

Groetjes Nightshade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...