Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spock

Zo Daar Zijn We Weer.

Recommended Posts

Hoi

Ziet er inderdaad lekker uit. :verrygood

Veel sucses verder en hopelijk geen toprot verder meer.

 

Groetjes sunflower

Share this post


Link to post
Share on other sites

egt super toppen ziet er goed uit.

 

en maar klagen op het begin dat het nix zou worden .

 

geef ze nog even de tijd en ze zullen je zeker rijkelijk belonen .

 

succes in de laatste paar dagen/weken

 

Greetz Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Thnx mensen,bedankt voor de reactie`s maar weer :whistling

 

Ja de laatste loodjes zijn begonnen, ik hoop over iets meer dan 2 weken te gaan knippen.Veel langer moet het niet gaan duren wand anders staat de volgende ronde wat te lang in de kleine potjes denk ik. Voordeel is wel dat tegen die tijd als het goed is alle mannen er tussen uit zijn. :rofl

Vanavond weer druk gezocht of we wat verdachts konden vinden maar gelukkig niks gevonden, wel hebben we er een ventilator er bij opgehangen en de luchtontvochtiger op 40% gezet :bier .Die stond op 50% en net voordat de lampen aangingen was dat ook de LV in het hok.

Dus het moet wel aan slechte ventilatie hebben gelegen in die hoek.

 

We houden jullie op de hoogte...

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spock doe ons nog eens is een paar fotos van die kanonnen van je. :whistling

 

HOIIIIIIIIII

 

 

growman :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou vooruit dan maar.. :verrygood

Ze gaan nog steeds lekker..

med_gallery_6404_2184_374724.jpg

 

Ook vanavond de eerste man gespot bij de zaailingen, dit naar 16 dagen vanaf het poten,zaaien.

Dus eigenlijk naar 14 dagen dat ze voor het eerst hun koppie boven de grond uit staken.

Tis geen geweldige foto, maar een betere camera heb/ben ik niet.

gallery_6404_2184_2138.jpg

Ze gaan in het algemeen wel goed, maar het is wel verschuiven af en toe.De gene die aan de buitenkant staan strekken een beetje.Lamp hangt op 35cm dus daar ligt het niet aan,100 stuks onder 400W is gewoon net iets te veel.Toch mischien maar 600W erboven de volgende keer.

med_gallery_6404_2184_277516.jpg

 

1tje in een glas gezet,vond het wel eens leuk om te zien hoe snel de wortel ontwikkeling gaat.

med_gallery_6404_2184_650161.jpg

 

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie toppen zie ik daar dat gaat zeker een lekker rookertje worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alleen je nl planten zien er keurig uit,ook je jonge zaailingen zien er voortreffelijk uit,mooie gelijkmatige opkomst,en een gezonde kleur,persoonlijk vindt ik ook dat 100 zaailingen onder 1x 400 watter net genoeg is,toch is dit geen echt probleem vermits de mannetjes er nog uit moeten,het strekken is vrij normaal,en door 2 dagenlijks je plantjes te verschuiven,beperk je dit probleempje,een mooi voordeel dat de eerste man reeds gespot is,dat gaat zijn vruchten afwerpen

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vertoont snel geslacht.. zouden het echt van die vroegbloeiers zijn? (Misschien door de DF genen..)

mooie zaailingen, ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er ook zeker wel blij mee dat ze het geslacht al beginnen te vertonen, ik verwacht volgend weekend(dag of 6) dat er al redelijk wat mannen tussen uit zijn.De rest poot ik dan over in potjes van 1L 10x10.Dit omdat ze nu nog 3 weken in de pieterpotjes misschien wel overleven, maar de groei te veel zal remmen denk ik..

Dan hebben ze net even iets meer ruimte voordat ze de bak in gaan,want de planten die nu in de bak staan moeten nog wel een week of 2,ze weten van geen ophouden...

Aangezien het weer een gekkenhuis is op het werk heb ik toch een kleine week nodig om het hok schoon te maken en de aarde weer aan te vullen etc..

 

Al met al een weekje te vroeg begonnen met de zaailingen maar het is niet anders.

 

Thnx voor de reactie`s :verrygood

 

Gr.

 

@tomas

ik heb geen idee, maar het is een man kan echt niet missen..

Thnx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor die northernligjhts en ook fijn om te zien dat het geen herma's zijn.

Kennis van me kweekt al jaren met zaden van hun en heeft ook nooit herma's gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Spock,

 

Het ziet er allemaal goed uit en de wietfabriek draait duidelijk op volle toeren.

 

Maar hoe staat het eigenlijk met het experiment, zijn daar nog bevindingen uit gekomen? En heb je daar geen vergelijkende foto's van gemaakt.

 

Blijkbaar kent Rataplan het experiment wel, maar kun je het voor de rest van ons misschien nog even toelichten. Of draait het louter om de toevoeging van seramis?

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Mono :bier

Uiteraard had ik wel wat herma`s verwacht, dus dus elke dag worden ze grondig gecontroleerd maar nog geen enig teken van kunnen ontdekken.We zijn er nog niet maar ik verwacht het nu ook niet meer.

 

@ASGrow

Tja het experiment, daar valt weinig zinnigs over te zeggen.Daarvoor heb ik de plant duidelijk op de verkeerde plek gezet.Hij staat nu in de hoek, omdat de andere planten veel meer aarde tot hun beschikking hebben groeide die een stuk harder.dit met het gevolg dat het experiment plantje volledig in de schaduw staat van de andere planten.

Hij doet het nog wel en is nog lekker gezond, maarja geen licht geen gewicht...

Zal als ik er aan toe kom van de week ff een foto maken en nog het een en ander toe lichten.

Voordeel is wel dat tie maar water krijgt om de +/- 6 dagen.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dikke toppen hoor...ik ben nu ook bezich met northernlights 2wkn oud...

zou wel fijn zijn 2 van zulke planten over te houden :bier

 

 

RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hellrazor1000

Ik hoop voor je dat het mooie en goede opbrengers worden, en het belangerijkste dat tie lekker te roken wordt.

Succes.

 

 

Nu 3 dagen naardat we de eerste man hebben gespot er totaal nog 29 mannen tussenuit gepikt, goed te zien dat het mannen waren.Er staan er nog een paar tussen waarvan ik het niet zeker weet, maar waarschijnlijk zijn het vrouwen...

Dus tot nu toe komen we op 88 vrouwen van de 117. :bier

dat is een 75% van degene die opgekomen waren. Morgenavond zullen we het wel zeker weten en dan gaan degene die overblijven in een 1L pot zodat ze iets meer grond hebben om het nog een week of 2 uit te zingen.

 

Gr en de mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PARTY TIME.... :)

Yep naar 69 dagen is het feest begonnen, er staan er een aantal tussen die klaar zijn om naar de kapper te gaan.Aangezien we bijna alles alleen moeten knippen zijn we dus alvast begonnen.Het is de bedoeling dat zaterdag of zondag alles om is...

5 plantjes gedaan tot nu en valt me niks tegen, het eerste wat opvalt met alleen planten uit zaad is dat de topjes onderin zeker een stukje compacter zijn dan bij stekken :verrygood

 

ff gouw wat foto`s, er volgen er zeker nog meer...

med_gallery_6404_2446_418189.jpg

 

med_gallery_6404_2446_52049.jpg

 

med_gallery_6404_2446_732137.jpg

 

med_gallery_6404_2446_36047.jpg

 

med_gallery_6404_2446_833526.jpg

 

En het mooie is er staan er tussen die nog dikker zijn :whistling

 

Wordt vervolgd..

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor Spock, ben benieuwd :verrygood

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, dat zijn mooie toppen, :verrygood

 

volgende ronde zet ik die ook eens

 

heb hier de zaden al liggen, :whistling

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, zien er weer keurig uit man... :verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@priest

Thnx, zijn zelf ook erg benieuwd.

 

@patpot

Ik denk dat ze zeker de moeite waard zijn om eens te proberen, ik heb ze nog niet gerookt maar de opbrengst zal er zeker zijn.

 

@tomas

Ook jij bedankt,ze zien er idd lekker uit.... :lol:

 

@paffie

We doen ons best,net klaar met knippen en gaan straks weer aan de grote schoonmaak.

 

 

Klaar met knippen

Het heeft even geduurd maar we zijn eindelijk klaar met knippen.Dat doen we dus ook nooit meer in me 1tje knippen :lol: Wat een tering werk als je zo veel moet :specool :bier

 

Maarja nog even een paar laatste foto`s van de gevallen dames..

med_gallery_6404_2446_124379.jpg

 

med_gallery_6404_2446_650977.jpg

 

Ze waren echt lekker dik deze ronde,dus ik kan niet anders zeggen dat de grote bak en het bodemleven zijn werk weer heeft gedaan ;)

Er komt nog wel een naverslagje met uiteraard het resultaat. Ik weet nu al dat het eindgewicht een stukje hoger had kunnen zijn als ik niet alleen geknipt had,op het laatst gaan er steeds meer topjes in de bak met afval voor in de vriezer..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie vette buds :lol: benieuwd wat dat droog zal opleveren..

Met een Tumble Trimmer de helft van de tijd bespaard.. :specool

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo toch nog ff de eind uitslag..

 

@tijger

die TT gaat er denk ik nog wel een keer komen denk ik voor het geval we weer een keer in ons eentje moeten knippen... :cry

Thnx.

 

Tja ik weet het ik ben niet gauw tevreden..

Het is een 0.76 gr/w geworden, in het algemeen wel tevreden omdat we aan het eind toch wel wat niet hebben geknipt. :smoke

Maar er had meer in gezeten, we hadden iets langer moeten groeien voordat we de klok op 12/12 hebben gezet.ze zijn in het algemeen wat te kort gebleven op wat uitschieters na.

De toppen waren wel lekker hard, en ook de onderste budjes. daarom weet ik dat het meer had kunnen zijn.(zaad rules..) :)

 

De bak heeft wel weer zijn werk gedaan en nog steeds zeer tevreden over de bio-bizz voeding met de guano, het mooie ervan is dat omdat je zoveel verschillende toevoegingen hebt je redelijk kan sturen. En dat beginnen we nu een beetje door te krijgen.

 

Ik ben denk ik wel te vroeg begonnen met het geven van alleen water, ongeveer 2 weken voordat ze omgingen. ze stonden er nog erg mooi bij toen maar werden(de bladeren) in een rap tempo geel. geen voeding dus eten we onszelf maar op...

Dit voornamelijk omdat we de aarde telkens hergebruiken dus ze zijn afhangkelijk van wat ze krijgen,de bladeren zijden we zijn klaar maar de bruine haartjes zaten maar op een ongeveer een 60%.

 

Helaas zijn de blue tops allemaal de deur uit B) , en daarom slaan we denk ik even een ronde over. het zal ook niet meer uitkomen met mijn vakantie om weer opnieuw wat mooi`s neer te zetten uit zaad.

 

Maar we komen zeker terug met wat mooi`s...

 

 

THNX.

 

Gr.Spock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou spock dit is echt een mooie ronde voor jou :smoke

 

en als je een keer met zaad hebt gewerkt wil je niet meer

anders ik niet in elk geval ik heb nu weer stekjes staan

helaas maar de volgende ronde weer zaad van sannie

en met een uitgebrijd verslag :D

 

ik heb jou een pm gestuurt ik hoop dat je er wat aan hebt

 

 

 

gr 40 pp........... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...