Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ali bud

[u]langzaam Aan Maar Weer S Beginnen.

Recommended Posts

hier word een nieuwe bevalling ten toon gesteld/gestart,kraamkamer=I-grow box senior ,draagmoedersPP

(extra large !) Want zulke grote stekken had ik nooit ! En op de Aqualogic-voedingslijn.

Heb van vorige oogsten geen foto s maar dat zal hier veranderen :verrygood

Veel plezier en als er mensen met tips zijn,blijft altijd welkom natuurlijk :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10219_1793_1564434.jpg

dit zijn de

monsterlijke PP vrouwtjes

 

med_gallery_10219_1793_849300.jpg

 

en hier gaan ze hun magie vertonen,en dat heeft me nog niet in :verrygood de steek gelaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de eerste foto is het verschil in grootte goed te zien,links 6 PP ,rechts 3 nlx....

En die kreeg ik op dezelfde dag binnen!

De keus was gauw gemaakt en het word PP die de kast ingaat,en de NLX zullen een buitenleven gaan leiden.

Ook van de PP heb ik er 2 over die in aarde staan,(mogelijke moederplanten ,zo ook NLX). :verrygood

De PP is op haar plek en heb besloten ong. een anderhalve week door te groeien,ondanks hun nu al flinke formaat :innocent: ......ze staan nu 3 dagen in de box en verschil is nu al duidelijk zichtbaar,dus dat belooft nog wat :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

tn_gallery_10219_1793_1195523.jpg

het zijn slechte fotoos , maar helaas t is niet anders... :innocent:

tn_gallery_10219_1793_52052.jpg

ik doe mn best om de rest beter te krijgen... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ali om die foto's groter te krijgen moet je in die link tn_ eruit halen dan zijn ze groot:)

 

zien der leuk uit je plantjes

 

greets redjee

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ali,

 

beter maak je een eigen album aan hierop wf hoor, kan je die foto's makkelijker plaatsen :verrygood en dan kunnen we ze ook in het groot zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow ali

 

dat ziet er lekker uit !! Wat voor watergeef systeem is dat nu precies ??? en groei je op vlakken of zie ik dat nu verkeerd ??? wel mooie kassies he die tuingereepschapdingen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker ali ik had eerst ook problems om picca,s te maken hier op het forum ,,en nu kan ik ermee toveren :verrygood ga lekker daar ,goed lezen dan plaatsen de foto,s ,succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10219_1793_578645.jpg

 

zeker mooie kasten,als je brandbeveiliging , thermostaat,armenturen ,filters en lampen plus afzuiging in je dak hebt,scheelt dat een hoop kopzorgen,ergernis.

En het watergeef-systeem is vrij eenvoudig;een krachtige luchtpomp, een stuk tuin-slang,een verdeelblokje van 1 naar 6 (gaatjes).

6 dunne slangetjes,die weer aan een dun buisje onderaan worden bevestigt, dat vervolgens in een groter buisje gestoken word ,die door de voedings-bodem,door de bovenste bak tot bodem onderste bak in het voedingswater staat.

activeer het spulletje, en de lucht zorgt voor belletjes ,waardoor het buisje gevuld met voedingswater,wat

via een druppelslang in de MAPITO terechtkomt.

Ikzelf vul weekelijks een nieuw vat ,aangemaakt met aqualogic voedingslijn (100 ltr vat )

Hebbie t kunnen volgen :innocent: haha ik raak bijna zelf de draad kwijt.KIJk anders ff op I-grow.nl :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_10219_1793_679971.jpg

dit ziet er weer gezond uit dacht ik.....gister 12-12 gezet,moet nog ffies toppen

 

med_gallery_10219_1793_282361.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel een beetje vergeling in de bladeren? Voedingsfoutje of?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er idd wel lekker uir maar idd wel een beetje vergeling zo te zien

 

ze zijn wel lekker compact

Share this post


Link to post
Share on other sites

wienig voeding nog,alleen enzymen en wortelstim. .....maar geen vergeling,is foto flits,plantjes zo groen als vers grass :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...