Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fotografe

5 Dames(ssh) In De Badkuip

Recommended Posts

Leuke replies weer! :verrygood

 

@ AS Grow: Je raakt er idd vrij makkelijk de weg van kwijt,dus niet voor beginners! :D (de langbloeier heeft tot vrijwel het einde toe stuk zoeter geroken,maar kreeg op t eind soort hasjgeur eroverheen,heel apart,vandaar dat we het schema volgende keer ietwat aanpassen om ze nog weekje extra te gunnen om eens te kijken wat dat brengt!) ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterker nog.. je raakt er behoorlijk de weg van kwijt. Trippen, deze wiet. Dat kleine drupje bho heeft misschien wel meegeholpen.

 

3 toppen Super Silver Haze uit scrog, 11 weken bloei, aarde 110 l+ per plant. Ieder topje weegt om en nabij de 5 gram... Nog niet helemaal droog maar verwacht niet dat er veel gewicht meer uitgaat. Toch maar effe nog een draaien ;) pfff had ik nou niet moeten doen.

 

Je proeft hem na een half uur nog in je mond, en inderdaad zoeter dan de andere. In de basis komen ze erg overeen maar dit is veel zoeter.

 

Nou, genoeg geluld, kon nog net mijn camera vasthouden, uploaden werd al een stuk lastiger omdat ik heen en weer geslingerd werd in tijd en plaats :nerd

 

gallery_5211_1952_207182.jpg

gallery_5211_1952_39928.jpg

 

gallery_5211_1952_30182.jpg

 

gallery_5211_1952_486943.jpg

 

 

Don't try this at home boys and girls

med_gallery_5211_1952_107721.jpg

 

gallery_5211_1952_112578.jpg

 

gallery_5211_1952_19563.jpg

 

gallery_5211_1952_334604.jpg

 

gallery_5211_1952_236355.jpg

 

gallery_5211_1952_646353.jpg

 

gallery_5211_1952_589539.jpg

 

pff.. het is gelukt geloof ik. Plat ga ik! :nerd

 

ehh.. dit is dus die langbloeiende van fotografe he, die van de laatste shoot (voor alle duidelijkheid :lol: )

 

pfff.. zelf nog een beetje de weg kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boh meid, wat heb jij een lekkere toppen :nerd

 

:nerd

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zijn de echte kerels gebleven :nerd

Sample voor sannie???????

Eens kijken hoe whazzup kan overdrijven hehehehehehe

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier kunnen wij nog wat van leren ik kijk en kwijl wel :P

:nerd fotografe en natuurlijk whazzup ook :nerd

wat een bud shots :lol: ;) :P

 

gr pp........ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het net nog even gechecked net, maar het was zeker niet de BHO gisterenavond... :nerd :nerd

 

Dit is bijna harddrugs! Reserveren voor een mooie avond, overdag afblijven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou nog een paar dan, bij daglicht. Pff volgende keer éérst foto's maken, dán roken :nerd

med_gallery_5211_1952_468650.jpg

gallery_5211_1952_549758.jpg

 

gallery_5211_1952_64766.jpg

 

hehe welk achtergrondje wil je

 

gallery_5211_1952_107045.jpg

gallery_5211_1952_107508.jpg

 

gallery_5211_1952_612279.jpg

 

Zo. En nu even proefrijden in de nieuwe volvo C30 :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onwijs wat een Resin ,niet normaal dit is zeker een erg mooi pheno type en zou deze nooit wegdoen Fotografe want dit ziet er echt supermooi uit . Als de smaak net zo is als het er uit ziet nou dan belooft dat nog wat :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke replies weer! :nerd

 

@ Sannie: we kunnen tuurlijk altijd stukje ruilen! :lol:

 

@ Azarias: We hebben er een stekje van gesneden & doet het goed buiten! :P

 

Wat me opvalt bij de(super!) :P (detail!) fotoos(van 1.20u!) :nerd zijn de bruine bolletjes in de trichs,nu heb ik dit 1 keer eerder gezien bij (originele!) white widow jaar of 7 geleden & ben benieuwd wat er gebeurt als deze plant nog weekje(of paar weekjes!) extra tijd te krijgen om af te rijpen! ;) (ze begon immers al naar hasj te ruiken & druipte ook aan alle kanten!) :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Fotografe,

 

Krijgen we ook nog een verslag van de volgende SSH kweek, met de langere groei en bloei?

 

Gelukkig hebben we hier in Eindhoven alleen een douche, anders zouden we ruzie krijgen over de bestemming.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ASgrow,ben ff tijdje(vrijwel!) nergens aan toe gekomen! B) (kleine was ziek & gaat nu eenmaal voor!) ;)

 

Als mettertijd de langbloeier op die plek gezet wordt zal ik keer verslagje maken! :smoke (voorlopig komt de vakantie ed eraan & moet nog aantal dingen regelen ,dus zelfs geen(echte!) tijd om paar buitenplantjes extra te zetten!) ;) (moet ook nog een postduif lossen!) :innocent:

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW wat een superwietje !!!!!!!!! mooie fotoos hoor, :innocent:

B) ,en hij rookt lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met deze prachtige kweek en prachtige planten Fotografe! Respect, je doet iedereen hier zin krijgen om ook SSH te planten, prachtige plant gekweekt door een even goede kweker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wierieman wrote: en hij rookt lekker ;)

 

* Super,zoals de naam al aangeeft! :smoke

 

Exhile wrote: je doet iedereen hier zin krijgen om ook SSH te planten

 

* Kan ik ook zeker iedereen aanraden! :innocent: (alleen lastig om aan de kwantiteit te komen,maar de kwaliteit zal dit zekers(ruimschoots!) goedmaken!) B)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

De smaak van de SSH , is de sterkste die ik persoonlijk heb gerookt, en ik heb er best wel aardig wat op :whistling ....zo veel sterker dan SSH uit de Greenhouse , Amnesia, of Dampkring.

Ik moet toegeven dat ik ze wel eens zoeter heb gerookt maar nog nooit zo sterk en zeker niet met z,on effect , wow wat is deze sterk in effect...

En de Amnesia heeft idd te kort gestaan maar de High is er zeker wat een lekkere high ...beter als van de shop, een veel ''Cleaner'' effect in de hersenen, geen zwaar hoofd, minder hoesten(iets wat ik veel met Amnesia heb).

Ik heb met vrienden de Amnesia vergeleken met 3 verschillende Amnesia uit de shops omgeving Haarlem, Amsterdam. Dit is Amnesia van 12/13 euri per gram .

De shop Amnesia ruikt meer als Amnesia en die van jouw is meer SSH van geur , maar effect is zeker beter als al die shop wiet, ik zit in de wolken en voel me goed..!!!

 

Nogmaals Cheers , was echt onwijs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bananas: de achtergrond heb je aan Whazzup te danken! :kill:

 

@ Azarias:Zie nu pas je reactie! :execute

 

Zal je vertellen dat die SSH nog steeds lekkerder wordt! :rofl (hangt(geheel) te curen!) :j

 

De amnesia die jij hebt gerookt was(helaas!) iets te vroeg ingepakt! :icecool

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_5211_1952_612279.jpg

 

Wat een overheerlijke smaakvolle wietsoort :wave:

 

Heb beloofd er een rookverslagje van te maken.

 

Bij deze. ;)

 

gallery_6979_3081_1683890.jpg

 

 

 

Toen ik gisteren thuis kwam uit mijn werk, lag deze lekkernij op mijn deurmat te wachten :smoke

 

Nadat afgelopen dinsdag mijn plant geript was uit mijn kas, had Fotografe een leuke actie op touw gezet.

 

Help Blowsterke de winter door. En je ziet wat ze zegt maakt ze waar. :verrygood

 

gallery_6979_220_33975.jpg

 

 

 

Na het openen van de plastic zakjes, kwam me een aroma tegemoet, die ik al lang niet meer had geroken.

Dat zou wat beloven, dacht ik bij mezelf :P

 

gallery_6979_220_81632.jpg

 

 

 

Natuurlijk werden 's avonds de nodige voorbereidingen getroffen.

 

gallery_6979_220_475365.jpg

 

 

 

Om dit heerlijke soortje eens gaat te proefen als ze gerold is in een joint. :blink:

 

gallery_6979_3081_35299.jpg

 

 

 

 

gallery_6979_220_287459.jpg

 

 

 

 

gallery_6979_220_54084.jpg

 

 

 

De reuk en smaak die dan naar bovenkomen zijn onovertreffelijk.

 

gallery_6979_220_1920847.jpg

 

 

 

Bij het inademen van het eerste trekje, kwam er een geweldige smaak in mijn mond die zo langs mijn tong streelde, wat een zoetige smaakt die lekker lang blijft hangen en een heerlijke nasmaak geeft.

 

En het effect was heftig stoned, wouw wat een heerlijk gevoel was dat weer.

 

Groetjes Blowsterke :P

 

Fijn weekend nog. :wOOt

 

Deze wiet is de naam Super zeker meer als waard :verrygood

Kan er niet meer van zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die wiet ziet er inderdaad zeer goed uit! :smoke

 

draai je alleen altijd met zoveel shag? komt de smaak niet echt ten goede, lijkt me.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotografe is ook een lekker ding, en doet veel aan vrijwilligers werk :wave:

 

Goed bezig V.

 

Mooie buds :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe lekker he! Ik zit te kijken en denk verrek.. blowsterke heeft dezelfde stoelen als ik, en toen zag ik de planten en de tegels en toen begon er een lichtje te branden :blink: Jammer genoeg waren die toppen al heel erg snel op, geniet er maar van!

 

Doet me er aan denken dat ik hier nog een supergrinder voor fotografe op mijn bureau heb liggen :smoke - die moesten we maar eens snel met wat inhoud gaan afleveren. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...