Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fotografe

5 Dames(ssh) In De Badkuip

Recommended Posts

Na het roken van een proeftopje Super Silver Haze hebben we besloten dat dit wel heel lekker wietje voor van de zomer is! ;) (naast de JH tuurlijk!) ;) (nog ff gauw een draaitje voor het buitengebeuren weer begint!) :huh:

 

De hazeinvloeden(groeisnelheid!) op deze plant zijn ongekent,wat zich resulteerd in vrij snelle groei,zelfs al in de groei! :tu (de waarnemingen bij andere haze-soorten laten zien dat deze pas echt gaan groeien als de klok op 12 uur gezet is) :specool Volgens degene waar de stekjes vandaankomen(nog heel erg bedankt voor de genetica! :) ) groeit deze pheno nog 5 weken door op het 12 uurs-regime,maar bloeit korter(9 weken!) als normale SSH! ;) (we zullen oogsten met oog op de trichs dus ben benieuwd!) ;)

 

Vast paar fotootjes:

 

De plantjes hebben de laatste fim gehad & gaan over 2 daagjes de bloei in! ;)

 

Linkerkant:

 

Foto=UY8YW7GZ.jpg

 

De middelste:

 

Foto=7I6HVXKQ-1.jpg

 

& de rechterkant:

 

Foto=EIMCMWN4.jpg

 

& fotootje van de steel welke al aardige doorsnede begint te krijgen! ;)

 

Foto=RLLGFLCU-1.jpg

 

Tot nu toe gaan de plantjes perfect& dat is natuurlijk te danken aan de perfecte verzorging/groene vingers van KP & zijn lieftallige vrouwtje! ;)

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi soortje weer fotografe

hoe lang heb je ze laten groeien?

orginele ssh is het niet met 9 weken bloei, volgens mij staat deze namelijk 13 tot 14 weken

als het maar lekker word en dat lijkt me geen probleem :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor! We gaan je volgen. En wees voorzichtig met de PH bij dit soortje he?! Wij hebben de gewone Silver Haze gehad en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet heel blij van kon worden. Maar meningen verschillen en met jullie verzorging en knowhow komt het vast goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eyyyyyyy! :huh:

 

 

dit wordt wat! ben benieuwd wat deze dames gaan doen! ;)

 

ik heb ook 2 exemplaren van deze 9-weekse(?) Ssh, ik ga een beetje afkijken... :specool

 

 

succes!

 

hoi! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan veel succes dit word hoop ik net zo mooi oerwoud als die andere die je had staan Fotografe, ik vraag me nog steeds af wanneer ik die wonder spray eens van je mag verwachten....!? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier gaan eens goed voor zitten :innocent:

 

Ssh die in 9 weken klaar is, waar heb ik dat eerder gehoord :verrygood

 

Succes met je grow Fotografe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Fotografe :verrygood suc6 !

 

ga je zien !!!

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood :innocent: :whistling

Na wat je me tijdens de koffie verteld ga ik voor de 13 weken :wOOt

snel extra zakje popcorn bestellen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stumper: ga het ook volgen! :)

 

volvo850t5r wrote: mooi soortje weer fotografe

hoe lang heb je ze laten groeien?

 

* volgens mij staan ze hier week of 2,5 a3 zal t ff aan KP vragen! ;)

 

orginele ssh is het niet met 9 weken bloei, volgens mij staat deze namelijk 13 tot 14 weken

als het maar lekker word en dat lijkt me geen probleem ;)

 

* lekker worden lijkt me ook geen probleem! ;) (ben ook benieuwd naar de uiteindelijke bloeitijd & heb enigszins het idee dat dit ook met opeenvolgende internode bloei te maken heeft,waar ik vandaag leuke discussie over gehad heb met andere(eigenwijze!) kweker!) :innocent:

 

Freud wrote: Mooi hoor! We gaan je volgen. En wees voorzichtig met de PH bij dit soortje he?! Wij hebben de gewone Silver Haze gehad en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet heel blij van kon worden.

 

*ervaring met "gewone" Silver Haze is aanwezig! (de SSH is trouwens de eerste keer!) :P

 

Glazenwasser wrote:

ik heb ook 2 exemplaren van deze 9-weekse(?) Ssh, ik ga een beetje afkijken...

 

* Of het deze is betwijfel ik,we hebben nog pheno(zal nog ff foto van nemen,ziet er weer iets anders uit) om te kijken wat de beste is,maar die stond volgens die kweker weer week of 12 ofzo! :whistling

 

Azarias wrote: Oke dan veel succes dit word hoop ik net zo mooi oerwoud als die andere die je had staan Fotografe

 

* Hoop met je mee!

 

Umleitung wrote: Ssh die in 9 weken klaar is, waar heb ik dat eerder gehoord :wOOt

 

* Mja,dat weet ik niet hoorde t ook pasgeleden voor t eerst! B) (eerst zien....!) :smoke

 

Midian wrote: ga je zien !!!

 

* wordt wel tijd is alweer tijdje geleden! :smoke

 

Sannie wrote: Na wat je me tijdens de koffie verteld ga ik voor de 13 weken ;)

 

* Ja inspirerend bakkie! :verrygood (of waren het nou de zorgvuldig gedraaide/vulde genotstaven?) B)

 

Rataplan wrote: smullen zulke topic(s :)

 

* Duurt nog ff voor we hiervan kunnen smullen! ;)

 

Mannie wrote: en 3 maanden niet in bad :lol:

 

* Zal persoonlijk af & toe ff ruiken of KP wel genoeg bij de buurvrouw komt! :P

 

@ Rem bedankt! :specool

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje 2 daagjes later:

 

De plantjes zijn alvast voor de 1e keer gediefd,de klok gaat op 12 uur! :innocent:

 

Foto=NXIPUVBC-1.jpg

 

De stelen beginnen ook lekker dik te worden! :verrygood

 

Foto=AIMNJLSI-1.jpg

 

Hier fotootje van andere SSH pheno welke op ander adres geprobeerd wordt! :wOOt

 

Foto=MMWO3FPP.jpg

 

& nog fotootje met beidde phenoos naast elkaar! ;)

 

Foto=BAQRKTBK.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

 

p.s. de plantjes hebben bijna 3 weken voorgegroeid in de badkuip! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

de "enige echte wietforum fotograaf" staat alweer standby. Succes met de badkuip en inderdaad, dat ssh sample was zeer bijzonder. Kan me nog herinneren dat er een paar mensen helemaal naar de kloten waren na het roken ervan :verrygood :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat je mettertijd dan weer mooie pics kan schieten,aangezien je werkwijze/kennis/fototoestel hierin zeker zullen meewerken zal dit weinig problemen vormen denk ik! :innocent:

 

Zit me ook af te vragen hoe 4 mensen naar de klote kunnen zijn van 1 jonko! :verrygood (& dat terwijl ik nog vergat(te stoned? :whistling) om hem nog een keer rond te pasen!) :wOOt

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje:

 

5 dagen bloei:

 

Tjemig, wat een monsterplanten zijn dit! ;) (al 8 keer de noodrem aangetrokken,maar ze blijven maar gaan!) :P

 

De linkerkant:

 

Foto=QTYVHEWK.jpg

 

Het midden:

 

Foto=3UXFLHKX-1.jpg

 

& de rechterkant:

 

Foto=RUU636P4.jpg

 

Na het buigen(wat nog wel paar keer zal plaatsvinden!) ziet het er ongeveer zo uit! :wOOt

 

Foto=FGFV4HFI.jpg

 

Om goede selectie te maken zijn van elke plant paar steks genomen,waarvan er uiteindelijk 1(de beste/lekkerste/snelstwortelende!) moeder gaat worden! :P (das dan tuurlijk wel weer voordeel van 5 plantjes,kan je met 1 moeder makkelijk af!) :verrygood (logeeradres bedankt voor de(tijdelijke!)ruimte!) :whistling

 

Foto=OVJDFK4R.jpg

 

& nog fotootje van de vochtigheid van het kasje! :) (vind ik altijd mooi gezicht!) :innocent:

 

Foto=CYODNEKQ.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje 10 dagen bloei:

 

De dames zijn vrij lastig in de hand te houden & blaken van gezondheid! :( (hebben vrijwel de gehele ruimte al bezet & de stelen zijn in 5 dagen minimaal verdubbelt!) :verrygood

 

Fotootje linkerkant:

 

Foto=XGOVFDTS.jpg

 

Fotootje rechterkant:

 

Foto=3HYITO6Q.jpg

 

Fotootje bovenkant:

 

Foto=YJFTA3BV.jpg

 

& heb speciaal topje afgebroken om de kleur te laten zien! :P

 

Foto=HMTXFI8J.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een monsters weer fotografe :verrygood

 

Je doet het eigenlijk alleen maar om nog mooiere foto's te kunnen krijgen straks he :P. Als dat net zo'n lekker wietje wordt als we toen hebben gerookt zit je echt op goud. :(

 

We gaan je ruiken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo850t5r wrote: was je blij met mijn spray (vertelde baard in ieder geval tegen me)

 

* De spray is ingezet bij de andere pheno! :no (die van 12,5 week!) :no Weet ook niet of het alleen de spray is,omdat er vrijwel gelijktijdig behandeld is met bitterzout aangezien het"tekort" het meest weg had van magnesiumprobleem. :specool (misschien is het de combi?) :verrygood Ook denk ik dat deze verschijnselen komen door(te!) lang voorgroeien op kleine potjes,maar de toekomst zal het leren & zal je op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen bij de cursus! ;)

 

Heb voor de zekerheid ook maar ff flesje ingeslagen! :P (wel duur die zooi zeg!) :td (heb in de eifel/sneeuwwitjetijd ook met deze spray gewerkt,maar deze was beetje uit het oog geraakt doordat er voeding inzit& was bang dat in combi met de andere spray het iets te zou worden!) :no Misschien voor deze plant/pheno wel leuke aanvulling? :(

 

Rataplan wrote: is bijna een copie van het vorige verslag,gaat weer helemaal toppie! :(

 

* Als ik de kleur bekijk gaat het zelfs nog iets beter,maar zal nog lastig worden deze dames in toom te houden! :oeps (denk dat bijv de groeisnelheid vrijwel het dubbele van de JH is!) :specool (zijn ondertussen al 12 keer geremd & dat was het totaal bij de JH!) :specool

 

Whazzup wrote: Je doet het eigenlijk alleen maar om nog mooiere foto's te kunnen krijgen straks he :P . Als dat net zo'n lekker wietje wordt als we toen hebben gerookt zit je echt op goud. :P

 

* Hoop tuurlijk op net zulke mooie (mooiere?) fotoos ! ;) Als het goed is is het wietje wat erafkomt nog wat lekkerder,aangezien deze volledig organisch gekweekt wordt! :specool

 

Verder nog foontje gekregen dat de eerste wortels(6 dagen!) gespot zijn ,ben ff gaan kijken & ff fotootje gemaakt! :specool (&daar wordt fotografe nou vrolijk van!) :td

 

Foto=VLJSPGYT-1.jpg

 

(de enigszins bruine waas komt door het voedingswater waar ze ingedompeld worden!) :specool

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Fotografe,

 

Met bewondering aanschouwen wederom een bad vol genot.

 

Nog enkele vragen:

 

- Hoeveel liter aarde is eigenlijk dat bad?

- In je gehele vat maak je gebruik van één tensiometer, (misschien meer in het algemeen) is dat voldoende om een juiste indicatie te krijgen van de grondvochtigheid?

 

(ik heb namelijk zelf langwerpige bakken)40 liter) voor mijn aarde en ben eigenlijk wel benieuwd naar de betrouwbaarheid van de metingen, door het gehele bad gezien.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo850t5r wrote: was je blij met mijn spray (vertelde baard in ieder geval tegen me)

 

* De spray is ingezet bij de andere pheno! :specool (die van 12,5 week!) :P Weet ook niet of het alleen de spray is,omdat er vrijwel gelijktijdig behandeld is met bitterzout aangezien het"tekort" het meest weg had van magnesiumprobleem. :P (misschien is het de combi?) :verrygood Ook denk ik dat deze verschijnselen komen door(te!) lang voorgroeien op kleine potjes,maar de toekomst zal het leren & zal je op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen bij de cursus! :specool

 

ik weet bijna zeker dat het die bladspray is

op meerdere locatie's hoor ik alleen goeie reakties

vaak is het verschil al naar enkele uren te zien

heb het zelf op 1 dame geprobeerd die voor staat te groeien en zag de volgende dag dat deze veel groener was en veel meer glans op het blad had :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ASGrow wrote: Nog enkele vragen:

 

- Hoeveel liter aarde is eigenlijk dat bad?

- In je gehele vat maak je gebruik van één tensiometer, (misschien meer in het algemeen) is dat voldoende om een juiste indicatie te krijgen van de grondvochtigheid?

 

(ik heb namelijk zelf langwerpige bakken)40 liter) voor mijn aarde en ben eigenlijk wel benieuwd naar de betrouwbaarheid van de metingen, door het gehele bad gezien.

 

* Volgens mij heb ik het eerder(vorig verslag!) ergens gemeld,maar uit mijn hoofd ca 350 liter! :)

 

Mja, de tensiometer! B) (kan ik wel heel verhaal over schrijven,maar buiten het feit dat voor(de meeste!) aardekwekers dit goede investering is ivm watergift op (gelijk!)niveau is dit ook nog steeds discussie-(hobbypraat!)punt over de juiste waardes bij de juiste soort& hiermede het worteltrekken & het afbloeien grotendeels geregeld kan worden in de (voor die kweker!) juiste vochtigheidsgesteldheid van de bodem! B) (wat voor elke kweker weer zijn/andere prioriteit heeft,waardoor het eigenlijk soort gevoelskwestie wordt!) :P

 

Kleine aanvulling:Het grote gedeelte ligt onder(eigenlijk in!) je grond(mengsel) waarbij oa de vochtverdeling in het medium(zeker bij watergift van onderaf!) evenals de samenstelling van het medium toch eigenlijk de grondleggers(leuk woord om in deze uitleg te gebruiken!) voor een goede wederspeling van plant & moeder aarde zullen zorgen! :(

 

Overigens houden meerdere kwekers de meter op ca 1/4 qua breedte(uitgaande dat de plant in het midden geplaatst wordt!) & diepte ong 1/2 van het medium(evt met hulppotje!) met goed resultaat,vooral opgelet(geholpen door) op bovenstaande& goede verdeling door bijv het in spiraalvorm leggen van je drainageslangen ed!) ;)

 

 

@volvo850t5r: zal het van de zomer(buiten!) testen! B)

 

Nog ff klein updatje:

 

Tijdens mijn dagelijkse fietstochtje kwam ik langs de badkuip dus maar weer ff fotootje geschoten! B)

 

Ze komen om het hoekje kijken! :spliff:

 

Foto=BDHGP4WO-1.jpg

 

Fotootje snelstwortelende (toekomstige moeder?) :smoke

 

Foto=JOUTHTJS.jpg

 

& fotootje andere pheno,hierin zijn mijns inziens wat meer sativagenen aanwezig! :nerd

 

Foto=YQV3ZP3J-1.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...