Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Geeke

Ghana Ganja

Recommended Posts

Gelukkig heb ik een hele zak om deze tips allemaal te proberen.

Uiteraard had ik er maar 10 in de vriezer gehad en staan nu in de jiffies.

Dit weekend ga ik de andere tips in de praktijk brengen, yucca's heb ik genoeg in de tuin.

Ze willen helemaal niet kiemen en ze rotten uiteindelijk van binnen weg.

Ik vermoed dat de transportmanier (tussen peperbolletjes) er iets mee te maken heeft want de Thai's hebben hetzelfde probleem.

Frustrerend is het wel, in Nederland had ik nooit problemen, in de vochtige watjes op het element achter de koelkast en in 2 a 3 dagen was er een kindeke geboren.

Maar de aanhouder wint!!

(hoop ik)

Bij de Jack's vermoed ik een mannetje, deze houd ik apart voor een eventuele romance later.

Is er een manier om stuifmeel te bewaren?

Trichoderma is moeilijk te krijgen hier, binnenkort ga ik naar Tenerife op en neer om in de growshop daar eens te neuzen. Een geluk heb ik wel, hopen cocos vezels te krijgen hier, mijn tuin heeft de beste aarde die je maar kunt voorstellen. Het lava gruis bevat veel mineralen en mest maak ik zelf.

Noodoplossing zal een kruising van het soort van hier met een Jack zijn. De potentie is al oke maar de smaak is saaaai.

Wel misschien leuk eens te ruilen, een sativa die al decennia lang op het eiland groeit. De planten worden drie meter hoog en men haalt gemiddeld een kilo per plant (niet slecht he).

In Augustus kom ik weer eens op vakantie in Nederland (reggea festival) en dan neem ik wat mee. Als er geinteresseerden zijn laat ik een vriend van me ze opsturen.

Hetzelfde geld voor een eventueel succes met de Ghaneesjes, maar in beperkte mate.

Thx allemaal, leuk van zover met de "tulipanes (>tulpen, zo worden Hollanders hier genoemd)" te kunnen discusieren over onze nationale trots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...