Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bon

Slechte Hasj!

Recommended Posts

de laatste tijd heb ik meer en meer last van slechte hasj... hij ruikt niet als normaal, smaakt scherp en het meest rare is dat de hasj niet volledig verbrandt in de joint... er blijven stukken zwart in de assen over. ook trekt de joint ongelooflijk scheef langs de kant waar er hasj ligt.

 

ik weet niet goed wat er mee gedaan wordt maar ik vermoed dat het iets als kaarsvet is dat erbij werd gedaan. dit om de hasj meer flexibiliteit mee te geven...

 

iemand gelijkaardige ervaringen?

 

cheers

bon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee want ik koop nooit hasj. Maar dit zou wel een hele kwalijke zaak zijn... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou kunnen..., hashisch zijn nou eenmaal makkelijk te versnijden.

Maar dat is natuurlijk alles behalve stijl...die gasten mogen van mij wel gepakt worden met hun handeltje.

Hetzelde lot wens ik wietverzwaarders ook toe.., ik bedoel als mijn broertje of kenissen ziek worden of bloed gaan hoesten van dat soort praktijken , mogen ze van mij die gasten opknopen...

losers alsof er nog niet genoeg aan verdiend wordt (steletje kapitalisten..,rijk worden over iemand anders zijn gezondheid)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik kan u met zekerheid bevestigen dat er wel vaker schapevet gebruikt word om mensen te gaan rippen.

Ook henna is een vaak gebruikt produkt.

 

Ooit stond ik ook in uw schoenen, maar nadat ik mijn eigen paar plantjes kweekte niet meer.

 

Let op van je gezondheid he.

Vertrouw je het niet, dan rook je het niet....

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou kunnen..., hashisch zijn nou eenmaal makkelijk te versnijden.

Maar dat is natuurlijk alles behalve stijl...die gasten mogen van mij wel gepakt worden met hun handeltje.

Hetzelde lot wens ik wietverzwaarders ook toe.., ik bedoel als mijn broertje of kenissen ziek worden of bloed gaan hoesten van dat soort praktijken , mogen ze van mij die gasten opknopen...

losers alsof er nog niet genoeg aan verdiend wordt (steletje kapitalisten..,rijk worden over iemand anders zijn gezondheid)

 

je wiet verzwaarders, daar ken ik ondertussen ook alles van... jammerlijk genoeg... maar ja als je een beetje veel rookt, nog niet zelf kweekt EN in belgië woont, dan kom zo'n dingen wel regelmatig voor.

 

vroeger gingen wij altijd inkopen doen aan de grens in een soort van smartshop waar je ook wiet en hasj kon kopen (meer dan 5gr), maar door de grote druk van de franse klanten zijn de kwaliteit en prijzen daar naar beneden gehaald met zelfs wietverzwaarders als gevolg. daar heb ik ook voor het eerst "kaarsvet"hasj gekocht. ik brande een stukje met mijn aansteker en zag het onmiddellijk bubblen wat ik normaal aanzie als een goede kwaliteits controle voor hasj, thuiskomen en vloeken natuurlijk...

 

niet cool!

 

Hey ik kan u met zekerheid bevestigen dat er wel vaker schapevet gebruikt word om mensen te gaan rippen.

Ook henna is een vaak gebruikt produkt.

 

Ooit stond ik ook in uw schoenen, maar nadat ik mijn eigen paar plantjes kweekte niet meer.

 

Let op van je gezondheid he.

Vertrouw je het niet, dan rook je het niet....

 

groets esko,

 

Nice schapevet, 'k was toch geruster met de kaarsvet gedachte... bah schapevet :specool

 

En idd Mr. Pablo ik moet dringen beginnen zelf kweken, alleen 'the misses' eej, maar ik ben haar aan het overhalen hoor... :huh: .

 

En "vertrouw je het niet, dan rook je het niet... " gaat niet altijd even gemakkelijk ;) *hoest*hoest*

 

cheers en thx voor de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bon zo snel mogelijk rond de tafel zitten met de misses hoor.

De kwaliteit zal nog erger en erger worden hoe harder het beleid word tegen ons.

Het gaat hier om je gezondheid in de eerste plaats, ten tweede kost het je hopen geld.

1 investeringkje, 1 opzetje en je bent vertrokken.

Mijn vrouw verbied me om naar de coffeeshops te gaan en moedigt mij aan om zelf mijn soortjes te kweken die ik wens.

Met succes al jaren ver ondertussen en ik weet wat ik rook want ik sta er zelf voor in.

 

Het is beter dat je de straat niet ophoeft en dat niemand zelfs nog weet dat je maar rookt.

Behalve op het wietforum moet je nergens meer zijn dan. :specool

 

Ik hoop dat het je lukt kerel, want het is het waard zolang je maar je verstand gebruikt.

ik duim voor de onderhandelingen tussen u en de misses. ;)

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin met een plantej buiten ;)

Kunnen ze vast wennen, en dan na de zomer lekker binnen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marokkaanse hasj zeker? In Engeland noemen ze het 'soap-bars', oftewel stukken zeep. Speciaal voor de export verzwaarde hasj, soms zit er zelfs afgewerkte olie door. ;)

 

Ik zou een ander shoppie kiezen als ik jou was. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casablanca is een van de beste soorten uit Marokko.

Rooie / Warme Oortjes of Casablanca, die kost 5 euro inkoops prijs per kilo is mij verzekerd door de hasjboer.

 

 

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik bedoelde niet dat Marokkaanse hasj altijd soapbar is, maar eerder dat de meeste soapbars afkomstig zijn uit Marokko. Er bestaat natuurlijk fantastische Marokkaanse hasj! No offense...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het niet gemaakt gelukkig, nam het vroeger mee op vakantie maar sinds er Ice is en olie ...

 

 

:specool

 

No arapshit in my lungs

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat u verteld? 5 euro esmeralda?

Voor 25 gram dan, :specool

 

De beste kif van marokko is king hassan.

Genaamd naar de koning.

Met alles respect,

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

alst maar goed is!!

tibizla dacht ik dat het beste betekende,,,,,,,,,,,,,maarja heb zoveel boertjes daar

Share this post


Link to post
Share on other sites
De beste kif van marokko is king hassan.

Genaamd naar de koning.

 

maar die houden ze voor eigen gebruik zeker... gheghe :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
de laatste tijd heb ik meer en meer last van slechte hasj... hij ruikt niet als normaal, smaakt scherp en het meest rare is dat de hasj niet volledig verbrandt in de joint... er blijven stukken zwart in de assen over. ook trekt de joint ongelooflijk scheef langs de kant waar er hasj ligt.

 

ik weet niet goed wat er mee gedaan wordt maar ik vermoed dat het iets als kaarsvet is dat erbij werd gedaan. dit om de hasj meer flexibiliteit mee te geven...

 

iemand gelijkaardige ervaringen?

 

cheers

bon

 

Dit is inderdaad uiterst vervelend, en zo kom je er achter dat je zodra je weet waar je goede hash vinden kan dat je daar blijven moet. "smaakt scherp" dat kan natuurlijk aan de plant soort liggen en hoe het gemaakt is, niet alle hashish zijn hetzelfde. "de hash niet volledig verbrandt in de joint... er blijven stukken zwart in de assen over" hier heb ik nog nooit last van gehad maar ik gebruik dan ook alleen mijn eigen hasj, dat wat er overblijft kan natuurlijk het versneden product zijn. Ken je iemand die goed is in stoffen ontdekken en eigenschappen van stoffen weet en heb je een vermoeden wat het versneden product is dan zal ik als ik jou was proberen te achterhalen wat het versneden product is en het aanhalen in een volgend gesprek met je "dealers". "ook trekt de joint ongelooflijk scheef langs de kant waar er hasj ligt" oei, dat kan liggen aan hoe je, je Joint draait zodra je de Joint niet goed draait krijg je last van inbranders maar ben je zeker dat je het goed draait ja dan kan dit zeker aan het versneden product liggen. Kortom als ik jou was zal ik kiezen, of je koopt ergens anders/maakt het zelf of je probeert erachter te komen wat het versneden product is en/of het er uit is te extraheren (of andere scheidings methodes).

 

Let the THC guide you, trough these times of bad-hash sellers :verrygood

Edited by Mr.Canna-Butt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er uit halen zou ik niet doen, dan wordt je alsnog afgezet!

Gewoon andere shop dan maar, en dan vertellen dat je geen kaarsvet in je hasj wilt hebben :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

In marokko is tbisla de beste wat er is maar die big boys geven het steeds andere namen net als king hassan, casablanca enz. tbisla is vaak zuiver maar je weet nooit waneer je een echte tbisla hebt gekocht omdat ze het vaak van die nicknames geven

 

TBISLA betekent bordje

omdat de cannabis op een bord wordt gezeefd en op een bord past een klein hoeveelheid dat is de reden dat het 1 van de beste is omdat met een kleine hoeveelheid minder troep in je hash valt.

als je het op grotere opervlakte zeeft bv in emmer effe groot als een cement kuip wat je veel van in marokko vindt kan je ook veel cannabis tegelijk zeven dus heb je meer kans op troep die tijdens het zeven er bij komt.

 

en tbisla wordt vaak weinig gemaakt door de lokale hash boeren omdat het veel tijd kost

ze doen liever als in 1 keer dus niet stuk voor stuk op een bord.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook eerst proeven en dan hoef je later niet te klagen.

 

duhh ......

 

:verrygood

 

Het tbisla verhaal voelt goed aan, die belgen zijn toch ook verwent he !!

 

:innocent:

 

Hasj maken is traditie en vakmanschap zo hebben de marokanen het nooit bekeken.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites
vroeger gingen wij altijd inkopen doen aan de grens in een soort van smartshop waar je ook wiet en hasj kon kopen (meer dan 5gr), maar door de grote druk van de franse klanten zijn de kwaliteit en prijzen daar naar beneden gehaald met zelfs wietverzwaarders als gevolg. daar heb ik ook voor het eerst "kaarsvet"hasj gekocht. ik brande een stukje met mijn aansteker en zag het onmiddellijk bubblen wat ik normaal aanzie als een goede kwaliteits controle voor hasj, thuiskomen en vloeken natuurlijk...

Bon kzal je helpen :whistling

wat heb je nodig:

1) GPS

2) auto (of iemand die één heeft)

3) Adressenlijst te vinden op www.coffeeshop-guide.com

 

Je bent dat waarschijnlijk gaan halen in Maastricht of Bergen op zoom, zeker omdat je daar spreekt van Fransen. Daar moet je niet gaan. Het is echt heus niet overal dat het zo is hoor.

In Tilburg kan je zowat in iedere shop 25 gram of meer meekrijgen. Je moet gewoon de shops kennen waar ze het toelaten, met wat geluk maken ze een prijsje :innocent:

Maastricht is rip-off, duur en toeristisch. Breda & tilburg is goed. Koop daar een grote lading Hash (die zal top zijn dat verzeker ik je) zodanig dat je maar 1 keer op en af moet en je bent zoet voor weken/maanden.

Ik geloof dat Coffeeshop Rif daarvoor goed is, de naam zegt het eigenlijk een Marokaans shopje met goede Hash (uit het Marokkaans rifgebergte?) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
"ook trekt de joint ongelooflijk scheef langs de kant waar er hasj ligt" oei, dat kan liggen aan hoe je, je Joint draait zodra je de Joint niet goed draait krijg je last van inbranders maar ben je zeker dat je het goed draait ja dan kan dit zeker aan het versneden product liggen. Kortom als ik jou was zal ik kiezen, of je koopt ergens anders/maakt het zelf of je probeert erachter te komen wat het versneden product is en/of het er uit is te extraheren (of andere scheidings methodes).

 

Let the THC guide you, trough these times of bad-hash sellers :verrygood

 

hey Canna-Butt! Het scheef trekken heeft niets te maken met hoe de joint gedraaid is, ik rook al jaaaaaaren en ben ondertussen goed getrained in het rollen, gheghe ;-)

En het extraheren van de hasj lijkt mij ook nogal een lastig werk. Ik ken ook niet direct iemand aan wie ik de hasj kan geven voor onderzoek....

 

Thanks voor de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hier ook wel wat last van (scheeftrekken),

ook vind ik de hasj niet meer straf

genoeg, heb de laatste keer 5 gram (super afgaan)

gekocht in holland, maar vond er echt niets aan

voelde heel weinig effect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...