Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spock

Vond Je Het Kunnen Of Niet?

Recommended Posts

Iemand die hier zwart op wit typt dat ie 18 kilo gedroogde marijuana heeft geoogst ......

 

Die is echt helemaal gestoort, die staat niet stil bij een aantal zaken en schept liever op .

 

Ik hoop daarom dat deze MC snel op de vingers wordt getikt of door de politie of door nog veel erger op het hoofd wordt geramt met een loden pijp door een vriendelijke Oostblokker die zijn geld wil hebben.

 

MC zet zijn compagnons en zijn familie in de gevaren zone. Rippers zijn overactief en rollen MC zo in een tapijtje.

 

Ik zou dat als eerste voorop zetten.

 

Het noemen van getallen en aantallen is het stomste wat je kan doen op een open forum.

 

Daarnaast trekt die topic van hem ongedierte aan die een wakend oog gaan openhouden op dit forum.

 

Daar zit niemand op te wachten .. ongedierte heeft namelijk geen wetten en grenzen, zij kunnen doen wat ze willen.

 

Al met al ? MC mag ook posten maar hij zou er voorzichzelf beter aan doen ieder getal weg te halen.

 

In de title van de topic gaat het al fout 900 PP ...

 

Maak alleen fotos van je planten en laat de rest maar weg, want alles wordt tegen hje gebruikt in een proces.

 

Open forums zijn de pest van de toekomst ...... het posten van een verslag kan wel maar met meerdere gebruiksaanwijzingen.

 

Time delay

No details

No personal information

No figurs or numbers

Variable accounts

 

 

Groetjes van de aller aller grootste paranoia motherfucker op deze planeet.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Open forums zijn de pest van de toekomst ...... het posten van een verslag kan wel maar met meerdere gebruiksaanwijzingen.

 

Esmie

 

Misschien een stomme vraag:Wat doe je hier dan nog?????????

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jou irriteren .....

 

:specool

 

sorry correct nederlands .. je irriteert je aan mij of andersom ik irriteer me aan jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
barst los maar heb respect voor elkaar !!

 

Misschien gemist ?? :specool

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
geloof mij maar....iemand Vegeta vergeten ???

=M=

met zn I-growkassie...,godsamme wat had die gozer een pech zeg! :huh:

 

Trouwens de topics met met 5 a 6 plantjes vind ik over het algemeen toch het meest interessant,vaak prachtige opstellingen met maximale oogsten onder 1 lampie :specool

 

@Esmie,om die teksten van jou toetsenbord te zien komen ;) ,het verbaast me eerder dan het me irriteert..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het forum heeft opvattingen,

dat is wel gebleken.

 

Het lijkt mij zaak om deze opvattingen uit te spreken.

Dat is het gezicht van WF.

 

Dat geeft het imago van alle growers op dit forum weer.

 

De klemtoon wordt steeds gelegt op een bepaalde hoeveelheid.

 

Het gaat in mijn ogen om de houding die erachter schuil gaat.

 

Dus wat iemand met zijn stroom doet bijvoorbeeld,

dat is een punt waar WF zich tegen uit kan spreken.

 

Stroomdiefstal gedogen? no way!!

 

En zo zijn er van die enkele punten, waar je je collectief over uit moet spreken,

wij zijn hier een mini maatschappij met waarden en normen,

alleen er wordt geen stap gemaakt om hier een vorm aan te geven.

 

Sterker nog, vragen van bewustwording,

worden moeilijk verteert en er wordt inhoudelijk niet op door gegaan.

 

Dat noemen we schipperen.

 

En met schipperen houden we de scene niet intact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@esmie

Ik irriteer me niet aan jou of een ander,jij wel aan ons open forum!!

Vandaar mn opmerking :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een forum is niet voor niks een forum.

Hier moeten open discussies plaats kunnen vinden en elkaars meningen dienen te worden gerespecteerd.

Vind dan ook dat je nooit iemand persoonlijk aan mag vallen.

Ieder heeft zijn eigen redenen waarom hij wat doet, en dat is ieder zijn goed recht, ieder kent ook de consequenties.

Cannabis wordt gedoogd, het is nog lang niet gelegaliseerd.

En dat God MC een mooi project wil laten zien en delen met ons, kan voor de legalisatie en de toekomst

een van de uitkomsten zijn om wiet te telen.

 

Grtz Blowsterke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen,

 

Het is zeker grappig om te zien, dat ook onderling verschil in mening bestaat betreffende normering van het kweken van cannabis. Zeker als de reacties ten aanzien van het overheidsbeleid daar tegen in het licht worden gehouden.

 

Ten aanzien van de discussie is het interessant om te zien hoe de gemeenschap van de forumgenoten als een aparte gemeenschap wordt beschouwd. Een afzonderlijke gemeenschap met haar eigen regels en normen.

 

Ten aanzien van de kweekgemeenschap in het algemeen is het interessant om te zien hoe de splitsing tussen zogenaamd groot en zogenaamd klein, leidt tot een discussie die ontaardt in nauw verbande onderwerpen als biologisch kweken, verantwoord kweken, sociaal(?) kweken, etc.

 

Dus terwijl de discussie buiten de forumgemeenschap voornamelijk als dreigend en misschien zelfs hier niet gepast, wordt beschouwd, geeft de interne discussie aan hoe moeilijk het is om tot consensus te komen.

 

 

En hoe ik inhoudelijk over de discussie denk, als het gaat om de toegankelijkheid van dit forum en de schaalgroote van de leden?

 

Naar mijn mening is niet het aantal planten doorslaggevend. Temeer omdat paal en perk stellen zo lastig is. Vijf per persoon vinden we eigenlijk te weinig, maar hoeveel meer is dan wel toegestaan? En hoe bekijken we de lastige gevallen? Wat nou als ze in een studentenhuis met 20 studenten, besluiten, om in de gigantische kelder 100 planten te zetten onder 10 lampen?

 

Op de een of andere manier hebben we toch allemaal een gevoel, bij wat geoorloofd is en wat buiten de grenzen van het maatschappelijk verkeer treedt.

 

De vraag is hoe kunnen we dat gevoel verwoorden in concrete normen en standaarden in een branche die zo weinig bestuurlijke ondersteuning krijgt en door het willekeurige rechtmatigheidsbeleid in paranoia verzonken lijkt?

 

De discussie over bijvoorbeeld een keurmerk, is hierbij toonaangevend voor de vraag, die kennelijk wel vanuit de branche bestaat, om tot een (aan)toonbaar onderscheid in het kweken van cannabis te komen.

 

Natuurlijk heeft het forum een verantwoordelijkheids gevoel ontwikkeld. Dit kan ook niet anders met het grote aantal leden, dat gestaag blijft groeien. En de vraag ten aanzien van dit forum is; hoe wordt hier mee omgegaan?

 

Allemaal interessante discussies, die we nauwlettend blijven volgen.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@esme: Ik denk dat je waarschuwing welgemeend is. Nogmaals, de kweker neemt het risico. Ben het overigens wel voor een heel groot gedeelte met je eens: als ik er 900 had staan zouden die niet zomaar ergens op het internet komen. De kleine kwekers zouden juist gerust moeten zijn: dit soort topics is een ardige bliksemafleider áls justitie interesse krijgt.

 

@weetje: Het forum is geen entiteit die een collectief geweten heeft of collectieve normen en waarden. Dat kan ook niet. Die hele stroomdiscussie bijvoorbeeld. Als je de poll bekijkt zouden we dus de leden die stroom tappen moeten bannen? Een forum is een discussieplaats en niet een politieke partij of vereniging met een collectief standpunt.

En zo zijn er van die enkele punten, waar je je collectief over uit moet spreken,

wij zijn hier een mini maatschappij met waarden en normen..

We spreken ons niet uit maar inventariseren de meningen van de leden in polls. Het enige wat we gemeen hebben is dat we wiet telen en/of gebruiken. We zijn niet het gristenlijke wietforum, niet het sociaal democratische wietforum, niet het liberale wietforum en ook niet het "alleen van onbesproken gedrag" wietforum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

L'Histoire se repete, weten jullie nog de afgelopen discussies in november vorig jaar???????

 

Al m'n redenen om toen niet meer te posten...........

1. godvergeten politieke partijen die ongewenste aandacht trokken naar dit forum

2. een Breeder die scherp in de gaten werd gehouden door Justitie, kreeg een eigen sectie waarin allerlei wazige discussies werden geopend om vervolgens nooit te worden afgemaakt. Jezus wat is die bij mij door de mand gevallen zeg.

3. WE zouden op TV gaan..... bij die overheerlijke Sophie met T shirts en al!!! Dat enthousiasme had onze kop kunnen kosten....

4. WF is in 1 jaar tijd van prutsforum opgetrokken naar een degelijk forum, wat dan ook mede inhoudt dat het aantal bezoekers extreem omhoog ging.

 

Er is me duidelijk geworden via de adm/mods dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. De boys hier hebben zich goed ingedekt en worden goed geinformeerd door Beckers (de Moskowitsch voor de kweker)

 

Maar the Afghanian Mothafucker heeft op 1 punt wel degelijk gelijk. Ook ik vroeg me bij 900PP af hoe zijn collega's (zo'n tent bestier je nl niet in je 1-tje) hierover zullen denken. Zelf zou ik dit als partner nooit hebben toegestaan.

Maar het blijft wel mooi om te zien.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zouden wat mij betreft meer leden mee mogen meediscussieren en posten in zulke belangrijke topics.

Wat dat betreft vind ik aangezien het aantal leden bijna 10.000 bedraagt er relatief weinig gereageerd word.

Het gaat hier om het belang van ons allemaal namelijk.

 

Grtz Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben dan weer fallicant tegen zulke topic's,laat het zo stellen,ik heb helemaal niets tegen grote broodkwekers,zolang ze maar propere en kwalitatieve wiet leveren in de CS's,er zijn hier mensen die even veilig en zorgzaam met de installatie en planten omgaan,zo nog beter dan de kleine thuiskweker,het blijft wel de vraag waarom zulke topic's dan niet raadzaam zijn?Voor een groot deel is het sensatie,tuurlijk leuk om eens over de schouder te mogen gaan meekijken hoe zulke kwekerij in werking is,gevaar blijft dat met de toekomst er nog meerdere grote kwekerijen op het forum zullen gepost worden,en als je over 18 kilootjes praat ,dan weet justitie ook wel dat het hier over bedragen gaat van meer dan 60.000€,normaal kan je zulke kwekerij nooit in je eentje gaan runnen,dus compagnons,famillie en vrienden breng je op deze manier rechtstreeks in gevaar,elke foto is namenlijk een gedetailleerd bewijs,bij zulke topic's is het dan ook niet uitgesloten dat er een onderzoek kan gestart worden op termijn,hoge bomen vangen veel wind,een zeer toepasselijk spreekwoord hier in dit geval...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mc de kat op het spek bindt, lijkt me voor iedereen duidelijk, doch dat is zijn vrije keuze.

Het lijkt me echter zeer onwaarschijnlijk dat anderen hier op het forum hierdoor geviseerd zouden kunnen worden. Het forum heeft gewoon een maatschappelijke functie.

Vreemd dat deze diskussie nooit is gevoerd naar aanleiding van de schakelborden parade.

Alleen mc weet wat z`n beweegredenen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai

 

het aantal ''grotere'' kwekers wat op het net aktief is minimaal,verslagen nog minder.

er zijn grote en kleine kwekers die veiligheid en verantwoord kweken niet voorop stellen.

 

veel broodkwekers zijn klein begonnen,zijn gedreven en zien hun hobby :huh: groeien.

wat niet per se wil zeggen dat ze nu stroom gaan jatten,vertimec tot in de laatste week gebruiken etc.

sterker nog;er zijn behoorlijk wat broodkwekers die gaan voor kwaliteit en dat op biologische wijze.

de resultaten zien niet kwekers terug in de betere coffeeshops met een fatsoenlijk inkoopbeleid.

 

of het safe is om dit soort verslagen te poosten?

 

tja,je zou wel gek zijn als je jezelf niet indekt.

aan de hand van een net verslag een pooster of [vermoedelijke]kweker oppakken?

dan zal er eerst een onderzoek gestart moeten worden,op grond waarvan;een paar foto's?

het gros van de grotere kwekers piepen niet als der boe word geroepen in een verhoorhok.

 

of de broodkweker zijn compagnons,familie of vrinden in gevaar brengt?

zie het stukje hierboven.

daarbij:je kweekt áltijd alleen :specool

het zal niet veel gebeuren maar het is zeker mogelijk om dit soort kwekerijen[en groter] in je eentje te bouwen en onderhouden.

met een voedingscomputer,vlotterkranen en dergelijke is het mogelijk om zeker een week niet in je toko te komen.

 

 

@M vegeta;was dat niet de stroomguru ;) op hd die bij de nuon werkte,en later door z'n baas op straat werd gekegeld omdattie kweekte?

 

 

 

groetels

 

 

 

ps; in het oorsponkelijke 900pp topic is behoorlijk geknipt[censuur op wf? :tu ]

omdat de gemoederen behoorlijk opliepen na poosts waarin met poep werd gesmeten[inclusief ik zei degek].

sorry weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps; in het oorsponkelijke 900pp topic is behoorlijk geknipt[censuur op wf? ;) ]

omdat de gemoederen behoorlijk opliepen na poosts waarin met poep werd gesmeten[inclusief ik zei degek].

sorry weetje

 

Poep hoort niet thuis in een kweek verslag :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
3. WE zouden op TV gaan..... bij die overheerlijke Sophie met T shirts en al!!! Dat enthousiasme had onze kop kunnen kosten....

Bambo, ben het grotendeels met je eens. Alleen dit is toch een beetje overtrokken hoor, het is nooit de intentie geweest om met WF shirtjes etc op TV te komen. We hebben er wel eens over zitten dollen maar de kern was dat er iemand van wietforum werd uitgenodigd voor een wiettest. En die iemand zou het dan opnemen voor de kleine kweker. Dus WE zouden niet op TV gaan, ik zou op TV gaan. En met die 30 seconden zendtijd wordt echt niemand echt wakker hoor. Maar goed dat is een gepasseerd station.

 

Verder ben ik het helemaal met je eens dat we behoorlijk in niveau gestegen zijn het afgelopen jaar. Maar ja, dan krijg je dus ook dit soort zaken.

 

Ik ben nog steeds van mening dat we zónder politieke partijen, een SpeesCees, grote kweken en TV optredens toch wel bekend zijn. Tik maar eens "wiet" in op google. Het lijkt me toch sterk dat "men" ons niet weet te vinden. Vraag is of "men" er wat mee doet. Ik vraag me toch steeds af waarom sommigen denken dat in een donker schimmig niet te vinden hoekje van het internet zitten. Nee, we staan vol in de belangstelling. Op de voorpagina! We zijn geen obscuur forumpje meer, dat zijn we al lange tijd overstegen.

 

Maar goed, zoals gezegd, ik had het zelf ook niet gepubliceerd. Maar er zijn geen echte spelregels die dit soort posts verbieden. Hoe strafbaar moet je zijn? Kijk nou eens naar je eigen selectie, daar had je toch ook behoorlijk wat plantjes staan. Nou ja geen 900 plantjes....;) (hoe is het trouwens afgelopen met je Exile? Heb ik wat gemist? :specool )

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad midian en ronzor, ik ben vegeta ook niet vergeten en vind ook dat het niet uitmaakt hoeveel meiden je hebt, maar jezus een foto van een hoekje met een handje vol meiden geeft toch ook een vette indruk van het geheel..zeker aangevult met wat tekst, wellis waar zonder de aantallen en/of de niet Cannabis gerelateerde bedrijfsnamen te noemen......het risico is wel degelijk reeel...

 

 

Met 10000 leden die hun bevindingen willen delen of een vraag willen stellen of zelfs een statement willen maken over het 1 of ander, zal het contrast soms flink hoog zijn.

Het verschil tussen de hobbykweker die lekker onder tlletjes zijn of haar dingetje doet tegenover de geroutineerde broodkwekert met 20 pitten..

Gelukkig word de ruimte tussen deze twee uiterste door honderden thuiskwekers gevult met prachtige verslagen over gedoogde buiten teelt en andere met minimale indoor teelt voor eigen gebruik..

Dit samen met de info bulk die dit forum biedt, vraagt wietforum zeker de aandacht van iedereen die ook maar iets wil weten over of uit de Cannabizzz..

 

Nu is de vraag wat laat het forum wel en niet toe..

Er is geen regel oover het maximale aantal planten die zichtbaar op foto's mogen zijn.

 

Ik vind dat dit in de eerste plaats de verandwoording van de leden zelf is..

maar bij extreme voorbeelden zou er een modje moeten kunne inspringen die na overleg de poost aanpast..

 

verder week t ook nie..

 

laterzzz. :specool

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan hier overigens aan toevoegen dat wietforum.nl zonder problemen door de firewall op m`n werk (groot chemieconcern, verkoopt oa een favoriet middel tegen meeldauw) komt.

Dit wil toch wel wat zeggen i.v.m. de informatieverstrekkende funktie van dit forum.

Het aftasten van grenzen lijkt me ook een duidelijke taak van een groot forum als WF, waarbij het gezond is te worstelen met ethische vragen en de andere kanten van ons geliefde plantje.

Kwesties als vervuilde wiet, rijden onder invloed, wel of geen stroom betalen, geestelijke gesteldheid van gebruikers, schoolverzuim door pubers door het blowen etc. etc. worden hier niet uit de weg gegaan.

De politieke kant van het kweken wordt belicht, er zijn mensen die juridisch goed onderlegd zijn en bereid zijn hun feitenkennis met ons te delen. Kortom alle aspecten rond het kweken of gebruiken van wiet komen aan bod. Ik beschouw de 900 PP diskussie als een verrijking aan het forum omdat ik van mening ben dat mc z`n nek uitsteekt met zijn verslag. Ik hoop dat hij binnenkort perfecte schakelborden laat zien etc. etc. juist om de klungelende grootkweker van de juiste informatie te voorzien en kan laten zien dat ook een grote kwekerij niet hoeft te voldoen aan "brandonveilig, stankoverlast" en al die andere cliché`s.

BHO valt tenslotte ook onder de categorie harddrugs en toch hebben we met z`n allen zitten smullen van fraaie reportages over de bereiding daarvan.

Selectieve verontwaardiging omzetten in begrip en het vermogen het waarom van bepaalde topics te overDENKEN zou sommigen onder ons sieren.

Af en toe lijkt de diskussie als volgt:

Ik rijd altijd 160 en heb last van mensen die door rood rijden, want dat doe ik nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben net nieuw in de kweek wereld, ik weet er dan ook (nog) niet veel van. Dat voorop, nu mijn meining.

Het lijkt mij niet slim om een kweek van 900 planten op internet te zetten. Zoals andere ook al zeggen is het voor justitie veel aantrekkelijker dan een paar grote kwekers te pakken dan tien kleine. Ik zou een kweek van 900 planten zo stil mogelijk houden, hoe minder mensen ervan weten des te minder aandacht zal je krijgen. Iedereen is natuurlijk vrij om dit wel of niet op een forum te plaatsen.

 

Een ander argument om een kweek van die omvang niet op dit forum te zetten is vanwege de reputatie van dit forum. Een grote kweek wordt nou een maal met malafide praktijken geassocieerd. Ik denk dat veel grote kweken op een forum niet ten goede zullen komen aan de reputatie van dit forum. Het zal dan meer met criminaliteit geassocieerd worden dan wanneer er alleen kleinere kweekjes opstaan.

 

Welke kant WF hierin op wilt, hoe het grenzen wil stellen en waar het deze grenzen wil stellen lijkt mij belangrijk voor de toekomst van het forum. Ik denk dat het WF met bijna 10.000 leden grote invloed heeft op hobbykwekers. Welk beeld wil je als forum naar buiten dragen? Hoe wil je gebruik maken van je invloed op de vele hobbykwekers?

 

Ik zou het wel weten, maar wie ben ik :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hear hear suffie :specool Je beste post van eh.. in ieder geval van vandaag ;)

 

@foggy: "jij zou het wel weten" - kom op! Deel je mening, niet te schuchter...

 

Overigens is het moeilijk om als forum een beeld naar buiten te hebben, als je echt een open forum bent (zoals wij zijn) hangt dat toch echt van de posters af. Maar misschien is dit een goede opstap om ons eens te bezinnen over de grenzen. Iedere keer als er weer zoiets opsteekt zijn er altijd leden die zich daardoor onveiliger gaan voelen, in mijn ogen niet helemaal terecht. We hebben het al een paar keer meegemaakt. Dat is jammer, maar een forum is ook een evoluerend iets. Het past zich aan aan de tijdgeest, de ontwikkelingen, de maatschappij en wat er wel en niet geaccepteerd wordt. Ik denk dat de huidige paranoia (terecht of niet, daar doe ik even geen uitspraak over) een resultaat is van de hardere lijn die justitie inzet en het politiek klimaat.

 

Er is ook een mooie kans om te laten zien dat niet alle grote kwekers onverantwoordelijk en associaal bezig zijn. Ik las bijvoorbeeld dat de stroom netjes betaald wordt, en ik hoop dat het met de veiligheid en brandveiligheid van de locatie ook goed is gesteld, maar dat gaan we nog zien. Dus: every cloud has a silver lining. Nog even afgezien of het wel verstandig is van de kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze mijn mening

 

Vind het nogal overdreven hoe sommige hier reageren. Als je bang bent dat er nu opeens instanties meekijken omdat er een verslag van 900pp op staat, net zoals whazzup zegt is wietforum makkelijk te vinden en denk ik dat die instanties wel eerder meegekeken hebben. Bedoel, als je zo bang bent, waarom post je dan uberhaupt een kweekverslag, dat snap ik niet helemaal hoor. Dat je een risico loopt weet je al voor dat je een verslag post toch.

En ik denk dat ze dan eerder die van 900 plantjes proberen te pakke, dan die van 40 plantjes. Weet het wel zeker.

Ik zie persoonlijk veel liever een verslag van een grote kweker die alles tiptop in orde heeft, dus alles netjes aangesloten, en gewoon roofmijt uitzet in week 7 bloei als hij last van spint krijgt. In plaats van een kweker met veel minder planten die gezellig masai loopt te spuiten in week 7 bloei, en zich vervolgens nog afvraagt waar al die toprot opeens vandaan komt.

Heb eigenlijk wel respect voor god mc, hij laat bij zijn eerste posts al 2 testen zien, die ik persoonlijk erg intressant vindt, en ik denk veel forummembers met mij. Ik denk ook dat er wel een aantal steenwolkwekers hier op het forum zijn die heel wat van hem kunnen leren!

En dat hij dan ook nog een verslag post met een groot aantal planten en iedereen het erover heeft of dat nou wel slim is, dat is zijn eigen keuze toch? Je kan hem er hooguit voor waarschuwen dat het misschien niet zo slim is.

Gaat mij er meer om hoe het plantje wordt geteeld, en niet om de aantallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles is toch redelijk safe hier,,,toch stijlloos???? (ondanks australische computernerd waarschuwing)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind de reactie van esme wel grappig over aantallen , slaan met een loden pijp en dergelijke onzin.

Weet het allemaal prima te vertellen, maar inmiddels zelf verslagen geplaatst over het maken van hard drugs onder volle maan enz enz.

de bho rommel. pas maar op dat je niet zelf een pijp op je harses krijgt van 1 of andere junk.

 

Verder is mijn mening dat iedereen voor zichzelf moet weten hoeveel planten hij/zij neerzet en de info deelt op een forum.

IK zie in kweken niets geen kwaads, of het er nu 2 zijn of 1000.

De maatschappij vernaggelen door stroom te jatten, ondeugelijke installaties enz vind ik een stuk minder, of aan jeugdigen exact vertellen hoe je bho kan gaan maken. :specool

En vervolgens zeggen dat openbare forums de pest van de toekomst zijn HAHAHAH

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...